Vodene kozice ili kako mama i tata liječe

Okusili smo i to....Došlo iznenada i lagano, nakon 2 dana bilo je groznooooo, ono malo tjelešce posipano sa groznim plokovima, a onda nakon 2 dana samo male krastice, veliki osmjeh i puno energije...GOTOVO JE...
Međutim, dok su kozice najjače češkale, vratila sam se u 1989. godinu kada sam ih i ja kao 10-godišnjakinja imala...Sjetila sam se kako sam se uvukla mami u krevet i kako bi noćima plakala jer me sve češalo, kako se mama budila, nosila mi lavor da mogu stopala namakati u onom ljubičastom hipermanganu poluspavajući....Sjetila sam se kako je tata ostao samnom doma i mazao me sa onim bijelim puderom i kako mu se nije dalo mazati mi svaku piknjicu na licu zasebno pa mi je zakrečio cijelo lice i kako smo se zbog toga smijali kao ludi....Onda sam se vratila i u raniju dob kada sam se znala u noći probuditi i reći: mama, tata boli me uho, kako se tata automatski dizao i vodio me na hitnu pomoć kako bi mi što prije pomogli s antibiotikom da ne čekamo do jutra ili popodnevnu smjenu naše doktorice....Onda sam se sjetila i kako nakon povraćanja ležim u dnevnom boravku na krevetu, a mama mi masira trbuh dok čekamo da se kamilica ohladi i kako je njen dodir topao i kako liječi...Sjetila sam se i mononukleoze sa 18. godina kada me tata svaki dan pitao hočeš li sendvič od pršuta i kako mi je sretan nakon 30tak dana donio sendvič u krevet i rekao: Sad si zdrava, čim možeš jesti pršut....Zapravo sjetila sam se svih svojih bolesti i koliko mi je značilo da me mama i tata paze i maze i koliko je njihova pažnja bila "ozdravljujuća"....I onda sam nešto osjetila...Osjetila sam da sam postala prava mama jer je ovog puta moja pažnja liječila jedno malo piknjasto tijelo, dovukla sam ga nama u krevet, pustila ga da spava s nama, zagrlila, tata ga je tuširao noću kada god se probudio, ja sam mu mazala kozice i micala rukice kada se jako češkao, grlila i govorila da će brzo proći te ružne kozetine....Osjetila sam da sam i ja postala mama koja liječi....

Hvala mama i tata!!!!!!

30.11.2011. 13:48 [ simply...say it! (1) ] Print

Jedan od ljepših FW mailova

"Da li si ikad gledao djecu na ringišpilu?
Ili slušao kako kiša zapljuskuje zemlju ?

Da li si ikad pratio leptirov kaotičan let?
Ili zurio u sunce na zalasku?

Bolje uspori.
Ne pleši tako brzo.
Vrijeme je kratko.
Glazba neće trajati zauvijek.

Da li protrčiš kroz svaki dan kao da letiš?
Kad pitaš Kako si, čuješ li odgovor?


Kad se dan završi, odlaziš li u krevet, sa sljedećih stotinu poslova koji jure kroz tvoje misli?

Bolje uspori.
Ne pleši tako brzo.
Vrijeme je kratko.
Glazba neće trajati zauvijek.


Kažeš li nekad svom djetetu uradit ćemo to sutra i u svojoj žurbi ne primijetiš njegovu tugu ?


Da li ikad izgubio kontakt i dopustio da umre dobro prijateljstvo samo zato što nisi imao vremena ili nisi pozvao i rekao Bok?

Bolje uspori.
Ne pleši tako brzo.
Vrijeme je kratko.
Glazba neće trajati zauvijek.

Kad trčiš da stigneš negdje propustiš polovinu zabave koja te tamo čeka.
Kad brineš i trčiš kroz dan, isto je kao da si bacio neotvoren poklon.

Život nije trka.
Uspori.
Čuj glazbu prije nego što se pjesma završi..."

18.11.2011. 12:10 [ simply...say it! (2) ] Print

Dan kada je baš sve kako treba....

Znate one dane kada nije niš posebno, a sve je nekako kako treba???

Neki dan bila sam na poslovnom putu u metropoli, parkirala, zaboravila platiti parking (nisam izbjegavala ga platiti) i dobila kaznu 200 kn....Nije da nemam , ali kao prvo kazna mi se čini bezobrazno skupa, a kao drugo, zašto Janu ne bi za 200 kn kupila romobil??? I tako, pisala ja neki dan žalbu na kaznu, navele sve moguće argumente, priznala da ne bježim od odgovornosti, ali da je kazna previsoka....Danas mi je stigao njihov odgovor, VELIKOG ZAGREBAČKOG HOLDINGA (uf što ih ne volim) i kažu: "poništili su mi kaznu i izašlu ususret jer imaju u evidenciji da inače plaćam parking".....Eto baš me razveselilo...Ne to što sam bogatija za 200 kn (i što ću biti siromašnija za isti iznos, ali će Jan imati romobil), nego što sam postupila iskreno, a sa ispravnim argumentima i USPJELA!!!!

Onda još jedna stvar....Zovu me iz servisa za mobitel da mi ne mogu popraviti bluetooth pa će mi poslati NOVI!!! Garancija mu ističe krajem 11 mjeseca i taman u zadnji čas sam ga dala popraviti, kadli ono dobivam novi mobitel + nove 2 godine garancije....Baš dobro....

A možda sve to jer me pred mjesec dana puknuo kombi city expressa i uništio mi prednji dio auta (ne brinite, osiguranje mi je pokrilo trošak)??? Možda mi se sada to vraća :)

Sitnice, stvarno sitnice, ali me čine sretnom, ma ne sretnom, zadovoljnom jer vidim da se trud, iskrenost i zalaganje isplati....

Čekajte malo....tek smo na 1/2 dana....
Ali nastaviti ću ga osmjehom...

07.11.2011. 12:59 [ simply...say it! (1) ] Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2015 (1)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Travanj 2014 (1)
Veljača 2014 (1)
Siječanj 2014 (4)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (2)
Rujan 2013 (2)
Kolovoz 2013 (3)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (2)
Ožujak 2013 (4)
Veljača 2013 (3)
Siječanj 2013 (4)
Prosinac 2012 (3)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (3)
Rujan 2012 (5)
Kolovoz 2012 (4)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (4)
Svibanj 2012 (2)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (3)
Siječanj 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (3)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (2)

simple.minds0404@gmail.com

  • ...nije asocijacija na band, nego doslovno na moje "jednostavne misli" koje mi se vrte po glavi...



    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

Zacrtano u glavi

  • "Sreća je putovanje, a ne odredište!!!"

    "Život ne znači čekati oluje da prođu. Život znači naučiti kako plesati na kiši!"

    "Učinite najbolje i najviše što možete, a onda se sakrijte pod stari kišobran pred kišom kritika koje vam sipe niz vrat."

    "You don't have to win every argument. Be able to agree to disagree."

    "Svaki problem dođe svom vlasniku-ne da ga muči, već da ga riješi" (hvala A!!)

    "Nije veličina ono zbog čega pobjeđujemo ili gubimo. VEĆ SMO VELIKI AKO SMO NAJBOLJI ŠTO MOŽEMO BITI." (Douglas Malloch)

    "Često ne možemo promijeniti stvarnost, ali UVIJEK možemo promijeniti način na koji gledamo i reagiramo."

    "Kada zapušu vjetrovi promjene, neki grade zidove, a neki vjetrenjače." (kineska poslovica)

    "Gluhi uvijek misle da su oni koji plešu ludi."

    "Kiša u čaši vode potapa samo brodove od šibica"

    "Tko ne zna, a ne zna da ne zna -dijete je
    - naučite ga!
    Tko ne zna, a zna da ne zna - opasan je
    - izbjegavajte ga!
    Tko zna, a ne zna da zna - spava
    - probudite ga!
    Tko zna i zna da zna - mudar je
    - slijedite ga!"

    "Kada se zaljubiš, zaljubiš se jer je to tebi potrebno.
    A kada voliš nekog, voliš jer je to potrebno tom nekom.."
    (Đorđe Balašević)

    “Jučer sam bio pametan. Stoga sam želio mijenjati svijet.
    Danas sam mudar. Stoga mijenjam sebe. ”
    (Sri Chinmoy)

    "If I knew yesterday what I know today
    Where would I be tomorrow..."
    (James Morrison)

    "In time all the flowers turn
    to face the sun"
    (James Blunt)

    Uvjek ima načina...
    Naoružajte se strpljenjem, voljom i vjerom
    i dajte si vremena da ga pronađete!
    (ja)