.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Kolko vas ima...kolko vas ima od 30.5.2007.
Free Web Site Counter


Evo kolko vas je trenutno na mom blogu


Nešto o meni

Evo da vidite kolko znate o meni..
Rješite ovaj
testić

Možete me naći na:
MSN-u: marina.paradzik@hotmail.com i marina-htt@hotmail.com
ICQ: 417435413
NET CHAT: nick mala iskrena
ISKRICA: nick marina1990

Ime: Marina
Prezime: nije važno
Nadimak: Marinči, Mima, Mina
Škola: Srednja škola Ban Josip Jelačić, završila za hotelijersko-turističkog tehničara, sad planiram upisat ekonomiju
Hobi: vatrogasci
Živim u: jednom malom mjestu kraj Zaprešića
Datum rođenja: 1.03.1990.
Horoskopski znak: ribica
Želje: proputovati i vidjeti svijet
Ambicije: završiti srednju - izvršeno, upisati i završiti fax, naći dobar posao...

MoJe NaJ
Naj hrana: skoro sve osim ponekog povrća
Naj piće: voda sa svim mogućim okusima, ledeni čaj, cedevita
Naj životinje: mace, konjevi, dupini...
Naj cvijet: ruža, jorgovan...
Naj boje: crna, zelena, smeđa, crvena, ljubičasta...
Naj serija: Zabranjena ljubav, Puna kuća...
Naj film: ima ih dosta...uglavnom komedija...evo par Noć u muzeju, Titanic, Šminkerice, Ludi provod u Europi, Dani ludila 2, Dozvola za brak, Ludo krstarenje...i dr...
Naj pjesme: "Marina", "Da te mogu pismom zvati", "Sve je ona meni", "Oficir s ružom", "Trebaš mi"....i dr...
Naj zemlje: Jamaica, Mexico...
Naj gradovi: Los Angeles, Las Vegas, Pariz, Zagreb...

VoLiM smijeh
*svog dragog
*čokoladu
*more
*frendove i frendice
*slušat mjuzu
*plesat
*izlazit
*visit vani bilo s dragim bilo s frednovima
*zezanciju i glupiranje
*chatat
*svoje mace
*papat
*ljeto
*dobre ocjene
*istinu i iskrenost
*snijeg
*i još puno toga

Ne VoLiM: burninmad
*lažljivce
*kradljivce
*umišljene ljude
*dvolične ljude
*bahatost
*razmaženost
*loše ocjene
*kišu i loše vrijeme
*kad sam švorc
*naredbe i zapovijedi
*nepravdu
*i još puno toga

LjUdI kOjE čItAm

http://mea84.blog.hr/
ivona
gogi
dvd bobovec

ninuška
teica
pazaristanka
sarich
marina-jankić
emy - my life
lutkica
wolim te
emy



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



free image hosting

free image hosting



MMeek
AAmbitious
RRaw
IInfluential
NNaughty
AAmusable


MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing



ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics
ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics


ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics
ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics


nedjelja, 07.09.2008.

Upala sam

Ej dragi moji najvažnija novost kod mene je ta da sam upisala faks (kao što ste mogli zaključiti iz naslova)... društeveno veleučilište studij javne uprave... ići ću vanredno pa ću i raditi... sad čekam da me pozovu na posao... Treba se mjesto osloboditi pa ću ja onda ići raditit.. ole ole.. jedva čekam...
Bile smo na natjecanju prošlu nedjelju i bilo je ok... U ponedjeljak sam išla predati papire... U ponedjeljak i utorak sam još učila za prijemni... a u srijedu točno u 9 je bio prijemni... Bilo je ok... Dosta lagano bar za mene... Riješila sam točno 29 pitanja od 45 pa sad vi vidite kolko je bilo lagano... A najbolja na listi je riješila točno 33 pitanja ako se ne varam... Pitanja su bila iz hrvatskog, povijesti i logičkog zaključivanja... Imali smo samo 45 minuta vremena za rješavat al to mi je bilo više nego dovoljno... Cijeli test sam riješila za nekih 20-ak minuta... Ipak su to samo teoretska pitanja... nemaš tu kaj mozgat ak znaš znaš, a ak neznaš ni 3 sata ti neće biti dovoljna... Zar ne? :) Sveukupno sam imala 710 bodova i bila sam 41 na listi od 120 ljudi... Čim sam vidjela test bila sam gotovo sigurna da upadam... Bila sam presretna kad sam vidjela da sam upala... Srijedu predvečer dragi i ja smo se uputili u laganu šetnjicu jarunom, polizali sladoled, sjeli na klupicu te naravno šetali se :)
U petak sam išla upisati se na faks... Ajme meni one ženske kaj tam rade kako su to bahata i nepristojna bića... Užas! Neznam ak je tak na svakom faksu al ove su zbilja bile katastrofa... Pitaš ih nešto a one ti kažu nemoj me ništa pitati umorna sam, samo izađi što prije iz dvorane... Gledali Josip i ja novi Big brother... ajme meni... Svi neki glupi... svega par normalnih... vidjet ćemo kaj će još od toga bit na kraju... A kaj su jeli... Skakavce, goveđi penis, mravlja jaja... užas! Sviđa mi se ovaj jesenski program na novoj... Mislim da će fakat biti super... Ne zaboravi stihove je već bilo sad je nova sezona... To mi je odlično... Fakat se rtl i nova ove jeseni natječu tko će imat bolji program... Mislim da će u tom natjecanju pobijediti nova... he he...
Jučer smo mi cure iz dvd-a prale kombi... he he.. trebali ste to vidjet... sve smo bile mokre jer smo naravno malo pošpricale jedna drugu... Ludnica totalna...
Počela sam čitati knjigu Gola istina od Nives Celzijus... Knjiga je super... Pročitajte ju obavezno...
Danas sam bila na kavi sa frendicom koja je godinu mlađa od mene i ide u istu školu kao ja pa sam joj prodala knjigice... Napričale smo se o svemu i svačemu... Ona je nadavno bila na maturalcu u Španjolskoj i kaže da im je bilo odlično... Ja bi opet na maturalac ili barem na nekakvo putovanje al kad baš i nemam novaca tak da će to malo morati pričekati... Bit će vremena i za to... samo treba pare skupiti...
Odoh Vam ja sada...
Pozdrav
Šaljem puse Svima, a najveći tebi srećo!! :) :)

- 22:32 - Comment To Me... (4) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.