.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Kolko vas ima...kolko vas ima od 30.5.2007.
Free Web Site Counter


Evo kolko vas je trenutno na mom blogu


Nešto o meni

Evo da vidite kolko znate o meni..
Rješite ovaj
testić

Možete me naći na:
MSN-u: marina.paradzik@hotmail.com i marina-htt@hotmail.com
ICQ: 417435413
NET CHAT: nick mala iskrena
ISKRICA: nick marina1990

Ime: Marina
Prezime: nije važno
Nadimak: Marinči, Mima, Mina
Škola: Srednja škola Ban Josip Jelačić, završila za hotelijersko-turističkog tehničara, sad planiram upisat ekonomiju
Hobi: vatrogasci
Živim u: jednom malom mjestu kraj Zaprešića
Datum rođenja: 1.03.1990.
Horoskopski znak: ribica
Želje: proputovati i vidjeti svijet
Ambicije: završiti srednju - izvršeno, upisati i završiti fax, naći dobar posao...

MoJe NaJ
Naj hrana: skoro sve osim ponekog povrća
Naj piće: voda sa svim mogućim okusima, ledeni čaj, cedevita
Naj životinje: mace, konjevi, dupini...
Naj cvijet: ruža, jorgovan...
Naj boje: crna, zelena, smeđa, crvena, ljubičasta...
Naj serija: Zabranjena ljubav, Puna kuća...
Naj film: ima ih dosta...uglavnom komedija...evo par Noć u muzeju, Titanic, Šminkerice, Ludi provod u Europi, Dani ludila 2, Dozvola za brak, Ludo krstarenje...i dr...
Naj pjesme: "Marina", "Da te mogu pismom zvati", "Sve je ona meni", "Oficir s ružom", "Trebaš mi"....i dr...
Naj zemlje: Jamaica, Mexico...
Naj gradovi: Los Angeles, Las Vegas, Pariz, Zagreb...

VoLiM smijeh
*svog dragog
*čokoladu
*more
*frendove i frendice
*slušat mjuzu
*plesat
*izlazit
*visit vani bilo s dragim bilo s frednovima
*zezanciju i glupiranje
*chatat
*svoje mace
*papat
*ljeto
*dobre ocjene
*istinu i iskrenost
*snijeg
*i još puno toga

Ne VoLiM: burninmad
*lažljivce
*kradljivce
*umišljene ljude
*dvolične ljude
*bahatost
*razmaženost
*loše ocjene
*kišu i loše vrijeme
*kad sam švorc
*naredbe i zapovijedi
*nepravdu
*i još puno toga

LjUdI kOjE čItAm

http://mea84.blog.hr/
ivona
gogi
dvd bobovec

ninuška
teica
pazaristanka
sarich
marina-jankić
emy - my life
lutkica
wolim te
emy



ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

layout for myspace

layout for myspace



Myspace layouts

Myspace layouts



free image hosting

free image hosting



MMeek
AAmbitious
RRaw
IInfluential
NNaughty
AAmusable


MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing



ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics
ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics


ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics
ProfileMix.com - Free MySpace Glitter Graphics


nedjelja, 03.02.2008.

Malo promjena...

ej...
odlučila sam promijeniti dizajn i unijeti neke promjene u svoj blog...
nema više pesimizma! jer život je lijep!
ovaj stari dizajn mi je nekako pesimističan...
i kak Vam se sviđa novi dizajn?
e sad evo kaj ima novoga kod mene...
jučer mi je bio imendan...
bio je to jedan ajmo reć sasvim uobičajen dan...možda pomalo i dosadan...
al glavno da sam vidjela svoju ljubav! cerek kiss
danas se cijeli dan tjeram da čitam lektiru...
al normalno neda mi se pa čekam zadnji tren kao i obično...
super vijest je da sam iz prošle lektire dobila 5 koja sam pročitla u zadnji tren!
i tako sam se je natjerala i pročitala sam nekih 40-ak stranica danas...
budem još poslije prije spavanja malo...
a sad idem gledat tv..
pusssa svima!!!!!

- 20:02 - Comment To Me... (22) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.