boli me piton...

ponedjeljak, 26.03.2007.

PIJANI ANUSI OPET U AKCIJI

da da tako je...
(aplauz)

vratili smo se u e-nogometne vode na hattricku! ! !

harni, ilija i ko-još-to-igra aj mi pošaljite imena svojih klubova pa vam dam jednu prijateljsku da me zgazite. ja osobno više ne pijem, al anusi i dalje cmaču sve u četrdez-devet!

SVI SMO MI PIJANI ANUSI ! ! !

ale ale

- 17:10 - Daj da proserem nešto (2) - WC papir - #

nedjelja, 25.03.2007.

PAS MATER LICEMJERNU HADEZEOVSKU ! ! !

naša "najjača hrvacka stranka" opet slikovito demonstrira svoju moć i utjecaj. OVO sam upravo pročito i tak...MA DA DAJETE MILIJUNE, NE BIH SE SRAMOTIO ČLANSTVOM U HDZ-U ! ! !
(samo da se razumijemo, nisam ja ni SDP-ovac, ne volim ja politiku općenito i za mene su svi ista hrpa govana različito pakirana)

- 15:31 - Daj da proserem nešto (0) - WC papir - #

četvrtak, 08.03.2007.

SRETAN VAM 8. MART

...

- 10:24 - Daj da proserem nešto (1) - WC papir - #

četvrtak, 01.03.2007.

ADSL

samo da se prokurčim...

ja ga imam, a vi nemate...

hahaha...

ajd

- 15:29 - Daj da proserem nešto (0) - WC papir - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>