četvrtak, 28.11.2013.

Piki sa otoka Cresa

Jedne večeri moja je Silva
na računalu igrala domine;
„Piki“ nick je ugledala i
podsjetio ju je na mene.

Kliknula je na taj nick,
odazvao se, pa su skupa igrali
i ugodno ćaskajući
ljubimce su svoje spomenuli.

I njegov ljubimac je Piki -
mačak tigrastog krzna.
On na otoku Cresu živi,
i nema šanse da me upozna.

Creskog Pikija turisti gledaju
i ležeći na prozoru novac zarađuje
jer uz njega je vlasnik kasicu stavio
pa poneki dolar i euro tu nađe se.

Ja uglavnom jedem i spavam,
predem i mazim se,
a pokraj računala legnem
dok Silva na njemu igra domine.

Ali kad ona svoje pjesme piše
moram biti miran kao bubica;
nekad na olovku šapicu stavim
i zamišljam da sam njena tajnica.

I mada ništa ne zarađujem,
niti kune, eure ili dolare
uvijek ću biti Silvin ljubimac,
jer ona jako voli me.




- 08:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

pjesmu, radost, smijeh i stihove,
tugu, bol, suze i krikove,
uvijek ćeš u kompletu dobiti-
to se neće nikada promijeniti

Hrabrost i nada

Čuvajte svoj život i borite se
za svoje ideale, jer samo dok
smo živi postoji mogućnost da
nam se želje ostvare

cijenite sebe, ali ne podcjenjujte druge
i ne vjerujte slatkorječivim tipovima

Linkovi

Blog.hr
http://v-majer.bloger.index.hr/
pjesmadusemoje.blog.hr
zorislav-pjesnik.blog.hr
pjesnici.blog.hr
društvo pjesnika Antun Ivanošić, Osijek