petak, 24.08.2012.

Marija

Roditelji naši samo kćerku i sina su rodili;
Seka Lela i njen dragi Braco - to smo bili mi.
Čuvala sam svoga Bracu dok smo mali bili
poslije on me pratio kad smo izlazili.
Brzo tekle godine i Braco je odrastao,
a jednoga dana Mariju je upoznao.
Njih se dvoje zaljubili, oženili
i u sretnom braku troje djece izrodili.
Godine prođoše, sad im kuća puna unučadi,
a Marija za njih najbolje kolače radi.
Sve ih ona čuva, voli, pazi i miluje
za obitelj složnu uvijek spremna tu je.
Marija je moja draga šogorica
uvijek je u žurbi, al' nasmijana lica.
Telefon zazvoni – to me ona zove
da polako ispriča događaje nove.
Jedva čekam da mi u posjete dođe
jer vrijeme uz nju baš brzo mi prođe.


- 07:11 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

pjesmu, radost, smijeh i stihove,
tugu, bol, suze i krikove,
uvijek ćeš u kompletu dobiti-
to se neće nikada promijeniti

Hrabrost i nada

Čuvajte svoj život i borite se
za svoje ideale, jer samo dok
smo živi postoji mogućnost da
nam se želje ostvare

cijenite sebe, ali ne podcjenjujte druge
i ne vjerujte slatkorječivim tipovima

Linkovi

Blog.hr
http://v-majer.bloger.index.hr/
pjesmadusemoje.blog.hr
zorislav-pjesnik.blog.hr
pjesnici.blog.hr
društvo pjesnika Antun Ivanošić, Osijek