Ovisnica o shoppingu

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page




















Photobucket
Uf, trenutno sam ljuta. Ali toliko ljuta da bi vrištila, vikala i psovala. Naravno sestra moja mi kaže da se ponašam razmaženo i kakve ima veze što drugi tjedan zaredom moram raditi popodne ali ja si ne mogu pomoći. Ljuta sam na svoj poso, na sve tamo općenito što trpim i mrzim činjenicu da u životu se moraš patiti i patiti i na kraju za ništa. Mrzim činjenicu što je druge briga za druge, što svatko misli samo na sebe i što ja ne znam misliti samo na sebe. Uf, grrrrrr. Baš sam ljuta i kad se pogledam u ogledalo vidim na licu da sam ljuta. Ljuta sam jer ništa nije kako treba biti, što sve mora biti tako komplicirano, zeznuto, čudno, bezveze... Uf, uf, ufffffffff....
Ljuta sam...
A valda ću se do ujutro smiriti jer neće biti dobro inaće.
Nego danas me sestra zove da vidm kada ću se udati. Ugl. staviš čašu vode i iznad zlatni lančić sa zlatnim prstenom i koliko puta udari prsten u čašu sa toliko godina ćeš se udati. E, sada jedini problem je što moraš biti miran dok to obavlja se jel a ja to ne mogu. Svima ostalima je fino uspjelo. Čak je i mojoj mami udarilo onoliko puta sa koliko godina se udala dok recimo meni je prvo ispalo da sa tri godine sam se već udala ili jednostavno nije mi ni udaralo jer sam pokušavala i pokušavala ali ja za to nemam strpljenja držati i čekati. Strašno. Čak ni dijete više ne pokazuje. Isto neka tako fora sa lančićem. I eto, ništa od mene. Nema mi ravnenaughty
Jučer sam bila na rođendanu. Dvije subote zaredom smo slavile isti rođendan. To se zove slavljesmokin I tako jel, radila ja popodne, došla kući, ravno na slavlje, umorna, noge peku od stajanja i tako eto tek danas sam shvatila da sam se napila kada sam se probudila i osjećala se kao da me traktor pregazio. Nema šta, pravo seosko raspoloženje. Najme jučer sam pola večeri provela družeči se sa družbom iz mojih omiljenih Piškorevaca.Zaključili su dečki da ću se i udati tamo (iako prsten kaže drugačije). No tako eto neću se sjećati što sam sve pričala. Bolje ovako kada mislim da sam bila cool. No i moj mali debeli je bio glavni te večeri. Ovaj puta je bario moju drugu prijateljicu. Zavodnik, nema šta. Više se ni ne moram pitati tko mu se sviđa, kad su to prezežito moje prijateljice.
Naravno da je i svirala pjesma koja me uvijek podsjeti na njega(stid me ali ja sam ju pjevala u sebi, jednostavno si nisam mogla pomoći jer je on bio tu):

I tako jel, da nastavim sa svojim životom. Danas sam praktički cijeli dan prespavala. Nisam si mogla pomoći. Svaki moj pokušaj dizanja je završio ponovnim spavanjem. A vručinaaaaa, hvala Bogu da nam se i klima pokvarila u pravom trenutku, kada su najveće vručine pa mi je doživljaj bio još bolji. Slomljena od posla, grada i mokra od znoja. Savršen spoj osjećaja.
Zaboravih napomenut kako u našem gradu više skoro nema kafića gdje ne svira narodna. Ajd još prije jedan sat. Ali poslije jedan sat imaš za birati hoćeš ići u tehno dio Galerije(za koju već mjesecima pričaju da će postati kineski restoran) ili u narodni dio gdje su glavne zvijedne večeri Marijan i Božo ili neki drugi likovi ili u Mambo gdje također sviraju glavni remiksevi folk hitova. Uh, zaboravih i šokački disko, tamo eto možeš plesati u kolu i vikati ijujuuuu. To sam jedne subote radila, i više nikadbangsmijeh
Ništa, slijedeću subotu idem u svatove. Čagat naravno.
Valda neće biti novih sramota i komedija ali poznavajući sebe čisto sumljam da neće.

Ć


nedjelja, 07.09.2008., 22:58


About You Now - Sugababes
Photobucket
Eh, dragi moji živi ljudi i neživi(ako imaju internet tamo jel a nadam se da imaju jer inače ja neču umrijeti).Nego da i ja napišem malo nešto tako pošto dugo nisam. Uvijek ja imam materijala i tema ali prelijena sam u zadnje vrijeme tipkati. A godine su to većsmijeh. Eh danas mi je bilo 20 i nekoliko godina i mjesec dana. Pa sretno mi dvadeset i nekoliko godina i mjesec danapjeva. Trenutno nisam u nikakvoj sentimentalnoj ni osjećajnoj fazi pa neću filozofirati o svojim ljubavnim jadima a bilo ih je normalno. Sada sam u fazi da sam totalno cool i sama. Ko i inaće jel. Mislim kad vratim filmove unazat imala sam stvarno kriminalno smiješnih veza i ovako dečkiju da ni jedno ne mogu izdvojiti kao nešto normalno i vrijedno da mogu pisati ljubavne romane i tako to sve jel što bi htjela. Ne mogu pošteno ni patiti jer kad se jadam na kraju to sve ispadne toliko smiješno da izgubi moć i snagu ljubavne tragedije. U biti druge cure kada pričaju o svojim bivšim ljubavima svi slušaju i puni sažaljenja uzdišu nad pričama njihovim jel, dok recimo kad ja počnem pričati svi umiremo od smijeha. Dobro ajd nije sada baš da je sve tako ali večina ih je za upišat a takvi se i pamtenaughty.
Tako eto recimo imala sam jednog dečka koji sad i nije baš mi bio pravi dečko ali smo se viđali redovito nekih mjesec i pol dana. On je kao plesač ali ne profesionalni nego tako u gradu kad je čaga naveliko. Čim mu malo neki mig daš da plešeš on je na podiju. Naravno i cijelo njegovo društvo od kojih svaki ima pokrete nikad viđene. Tako je moj dragi jednom slomio ruku dok je pravio salto u zraku i to sigurno vrlo profesionalno. Jednom dok sam se šetala izletio je iz kafića gdje su plesale go go plesačice, gol do pasa na minus dvadeset i reko mi kako ih animira. Ni ne sumljam da je bio glavni. Hvala Bogu da sam tada se već opametila i prestala ga gledati kao mog savršenog budućeg supruga. Nakon toga sam dobivala njegove patničke poruke kako je kasno shvatio da voljeti nekoga nije mala stvar tj. reči nekome volim te ili što je on već mislio ali bitno je to da on sve voli. Nema šta, dečko pun ljubavi. Naravno imo je kao i neku životnu tragediju na koju se izvlači radi svog ponašanja ali što ćeš on je sam po sebi životna tragedija. Najbolje od svega je kad smo frendica i ja upoznale neke likove on bio malo kao ljubomoran pa im previše davao do znanja da je on samnom da bi dok su se opustili i upoznali on bio glavni te večeri i na kraju im predložio da zna gdje su dobre kurve pa će ih nabaviti još plus toga ima pun mobitel slika. Jupi, nikad mi neugodnije nije bilo. Iako i sa tim likovima sam kasnije imala komične situacije, nije sada u ragnu ovog mog plesača ali tu je negdje. Likovi su iz Varaždina pa me užasava pomisao da su ipak dečki iz bilo kojeg dijela bili, isti, nažalost. Eh sve nešto kao daleko. Te veze na daljinu mi nikada nisu išle. Iako sam žarko htjela ih imati. Moje savršene priče jednostavno ne postoje. Ni veze selo grad mi ne idu.
Recimo moj dečko bolničar iz Piškorevaca kojeg sam toliko smatrala savršenstvom svijeta totalno mi je pogoršo pogled na to selo u kojem sam bila samo jednom dok sam vozila u autoškoli i natjerala svog instruktora da se provozamo tamo. A lijepo su mi govorili da su bolničari pičkice koji švrljaju okolo. Iz početka mi se nije ni sviđo ali ajd kao pokušat ću sa njim pošto je kao dobar kad ono. Evo uskoro će biti godinu dana kako smo prekinuli to znači da još jedna godina i onda ćemo ponovno biti zajedno. Da, to je bio njegov prijedlog. Dvije godine da se izludujemo pa svatovi. A pošto sada ima curu i to već dosta dugo, koju je usput jednu subotu bezveze prevario samnom tko zna što sa njom planira. Vjerovatno nakon što se samnom rastane opet sa njom i tako. Garant je ljubitelj svatovskih poklona pa želi se što više vjenčavatinaughty.
A eto jadna cura njegova. Upoznali su se dok je ona bila bolesna a on ju je liječio u bolnici. Ja i on smo se upoznali jednu subotu, pijani oboje i u roku od pet minuta shvatili da je to to. A moš si mislit. Začara cure dok smo najranjivije. Bože dragi. Nikad neću zaboraviti kad sam istraživala jel možda musliman zbog prezimena jel ali na kraju se ispostavilo da ipak nije. Nakon te muke i muslimanstva krenula sam u istraživanje jel normano njegovo ponašanje prema meni i dok sam shvatila sve jel, bilo je kasno, već sam ispala glupača jer sam uopće bila sa njim. Čak smo i doček ove godine dočekali zajedno i onda nakon sedam mjeseci, kad je već u vezi sa tom curom je shvatio kako sam ja u biti super i da mi to mora reči na nježan način. Ali ima eto nešto dobro što je izrodilo iz naše veze, naučila sam ga ljubiti sesmijeh. No nije to bio kraj Piškorevcima. Bože sveti ima njih još od tamo, u biti zar tamo ima i jedan normalan dečko ili samo ja upoznajem neke ekstreme? Da ne imenujem jel, jedan lik, obdareni lik, ima i sise što je meni poprilično seksi za razliku od mojih frendica koje se zgražaju nad njim ja sam bila totalno u sedmom nebu kad bi ga vidjela. Dob, nije važna, zanimanje, pitaj Boga, radi na crno kao ima puno love i ženske poput mene upoznaje svako malo. Jedan prijatelj mu izgleda kao Njemački propali top model dok ostali djeluju kao da po cijeli dan oru zemlju i onda svi puni samopouzdanja dolaze u grad sa stavom Ja sam cool i super a vi cure ste prejadne za mene. Morate imati minicu do one stvari, dugačku raspuštenu kosu, dekoltiranu majicu sa Koridora i cipele na petu, noge ko bobi štapići i po mogučnosti bacati se na cajke sa dignutim rukama sa cigarom a sve ostale za njih su preniski nivo.
Jebemu kad ja ne padam pod takve. Imam hlače, kosu do ramena, ravne cipele, noge ko Grizini štapiči i majicu iz Mađarske.
I onda nisam dovoljno dobra za malog poduzetnika na crno. Ali bitno da je on meni posvetio svega nekoliko vikenda a zauvijek ce ostati misterija tko je on uopće i koju zemlju obrađuje.
A eto moj bivši dečko najnoviji prošlu subutu je žarko želio da se pomirimo jer je shvatio da je on bio glup i da bi ja sada njega trebala shvatiti. Ono halo, mislim nije on jadan kriv što je još nezreli klinac ali što je glupi mesar, to si je sam kriv.
Ugl. bilo bi tu još jako puno priča o mojoj ljubavnoj komediji ali dosta ih je za sada. Kažem ja da mi Brigite Jones nije ni do koljena. Ovi tu između svih i prije ovih nekako su svi u rangu sa svima. Mogli bi stvorit lijepo društvo.
Ili neku grupu, poput Backstreet Boysa i neke sada već novije muške družbe, nisam više u toku koje.
No sad kad sam se donekle opametila i počela ne davati nove šanse idiotima da pređem sa teme malo.
Na poslu sve standardno, sramotim se, smijem ko idiot, izgledam kao da je tamo savršenstvo rada...
No, da se pohvalim i upozorim vozače. Ja sam položila. jupiiii... Napokon, nakon sto muka. Ta autoškola mi je bilo iskustvo stoljeća. Oš od svega. Sada kada je gotovo i kada napokon mogu sjesti u auto sama osjećam se kao da mi je palo sto briga. Instruktor mi je bio jedan mladi dečko koji je se tek uhodava i dosta je ovako ok. No, jel i tip je kao koji može imati svaku koju poželi. Tako eto šokova sa njim milijun. Hvala Bogu da više i to sam završila da se više ne moram sramotiti tamo u onom autu sa mojim izjavama i scenama koje samo lete iz mene. Najbolja scena svakako je bila sada na ispitu. Nas četiri- pet cura stojimo i dok sam ja sva ushihotana od sreće divljala što sam položila one sline i gledaju njega u autu dok ispitivač jednoj curi piše potvrdu da je prošla. Komentiraju kako je sladak i ima lijepe oči. Moja Lelica krajem se zgraža i govori nek se nakesi da vide kako tada izgleda a on se samo smješka iz auta a ove sline. Ja stavljam naočale da bolje vidim te njegove oči jer ih stvarno nisam primječivala tokom svih tih sati a nisam ni tada. Ili naš zadnji sat vožnje, Bože sveti nikada smotanija nisam bila. I eto svečano ga ostavljam novim generacijamawink.
Ja kao da sam sazrela u zadnje vrijeme ili je to zbog smeđe boje kose(da više nisam plavuša). Nekako me više ne brinu gluposti glupe. Ali možda je to i samo period kao mojim šeficama. Nekad nekako i nekad nekoga.
No pustimo sve ja sutra idem na rođendan kod jedne divne cure koja je ubila jednog dečka i on je sada mrtav iako je živ. Vjerovatno življi nego ikada i paradira gradom sa svojom družbom, sada već starom družbom jer su i njih zamijenile nove generacije.
Stari se, nema štano.
A ja moram ići spavati. Kratka je noć a ja nikako da se naspavam.
Moram češće pisati da ne bi više se dogodilo ovakvi kilometarski zapisi.
Photobucket
Šaljem jedan veseli pozdrav svima.

P.S. Kupujte i idite u trgovine i uživajte u tome kao ja.


četvrtak, 04.09.2008., 23:59


Nemam vremena trenutno ništa napisati jer sam preumorna ali i previše praznovjerna pa eto samo da objavim post da sutra bude sve ok!


ponedjeljak, 01.09.2008., 23:33

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)