Ovisnica o shoppingu - Blog.hr

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page




















Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Već tjedan dana pokušavam napisati post i ne, ne i ne. Nije da nemam vremena nego toliko toga mi se događa da odustanem kada ne znam odakle bi počela pisati. Naravno većina stvari i nije za iznošenje na internet pa bolje da ovakva umorna ne pišem jer ću svašta po običaju ostaviti zabilježeno na ovom mom blogu.naughty
A ja imam neku neopisivu ludost kada sam umorna. Toliko puno brbljam i to svakakve gluposti da je bolje nagovorit me da spavam i pametno šutim (iako po najnovijim informacijama ja pričam i u snu(i pjevam ponekad)naughty.
Uglavnom, eto ja sada kao zaposlena ženska (ZŽ) trenutno praktički jedino o čemu mislim je moj poso i stvari koje moram naučiti a ima ih stvarno puno. Ovih tjedan dana obuke mi je bilo tako super i žao mi je što je jučer bio zadnji dan. Danas imamo slobodno za odmaranje a sutra počinje besprekidno čišćenje i punjenje trgovine. Jess, garant neću znati za sebe a i tijelo će mi se super oblikovati od vježbanja špahlom i metlama. Još kada dobijem nove prištiće i groznice od oslabljenog imuniteta, možda i koju upalicu pluća ili nečega već od propuha.naughty Jeaaa, bolnica tu sam a za cjelokupan dojam će biti prašina koju ću imati po cijelom tijelu. Ma, nema šanse da se tuširam do otvorenja. jeaaaaa!
A inače dojmovi svega što me čeka i nisu tako loši (iako su nas preplašili poneki) razmišljam: kako drugi tako i ja.pjeva
Upoznala sam tako super ljude i sada imam nove prijatelje sa kojima mi je super. Dečki skladištari naravno su mi zakon (još čekam mesare da vidim).
Jednog naravno momka skladištara ne mogu a da ne spomenem jer dečko ne da je ostavio dojam, nego je ostavio DOJAM. Prvo već mu je ton glasa ekstra visok i to sam iskusila i na svojoj kožimad a rečenicu: "Nisi moj tip ali bilo bi te dobro istrošit" je svakako super čuti i na poslu. Uglavnom, mali je po zanimanju limar, radio kao konobar i sada viličar. Ima curu 3 i pol godine, nabacuje se svakoj koju vidi i bez dlake na jeziku (iako kao da sam vidjela jednu).smijeh
E a znate ono kada spavate prvi puta u nekom krevetu i onda sanjate nekog i taj će vam biti muž (istina, naravnopjevasmijeh). Tako ja u Budimpešti sanjala jednog dečka. Nemam pojma kako mi je on došo u snove i tako eto ja znam da ću se vjenčati za njega, on još ne i sada mi je poslovni kolega. Jedina mu je mana što skoro pa pola mojih prijateljica se zanima za njega (a inače nije moj tip, pa ni ne znam kako ćemo sklopiti taj brak). Zgodan, crn, visok, razvijen, dlakav, tip kao neki. Mislim da se zna, nije da se meni ne sviđaju zgodni dečki ali pretežito padnem na neke sa defektom. Ne mora to biti u izgledu ali makar u karakteru kada prepoznam nešto defekt gotova sam. A još kada su i kreteni izvana i iznutra, gotova sam totalno. Onda im toliko dignem samopouzdanje jer ostavim dojam da mi se jako sviđaju da dok meni ne dođe u glavu u što sam se zagledala nema pomoći.fino
Ali ja ne bi bila ja kada ne bi imala sve nešto fiju i ludo pa je to sasvim normalno. Nego, skužila sam da mi je trenutno sezona davanja broja mobitela. Iskreno, da se pohvalim tražen je i dam ja ono kao reda radi ali tragedija je što i dalje ne zvoni. Ono kreten idiotski taj moj mobitel, garant sam blokirala pozive i poruke da ih dobiva.
I što još mrzim?! Horoskop. Bacila se ja neki dan na čitanje horoskopa, proučila sve i godišnji, i tjedni, i mjesečni, i dnevni, i satni i minutni i onaj za sto godina unaprijed i laže mi. Horoskop, nisi u redu. Umjesto da me utješi on još pogorša stvar. Čak mi je i pisalo da nakon 6.12. gubim svoje zavodničke sposobnosti a znam da su još tu. naughty
Tako da sam odustala od njega i krenula na novo predviđanje moje budućnosti i nagovorila baku da mi gleda u šalicu kave. E, to je već bolje. Bit će nešto (ako dugo živimo).
Nego, jel znate vi za Iskricu? Glupo pitanje, znaju svi za Iskricu. Ne, nisam se učlanila (još nenaughty). Ali zanima me koja korist od nje. Ono upoznaš nekog tipa preko neta i nađete se, ubije te u pojam a ti pola godine ludiš za njim jer ti je dobar preko neta i zapostaviš svoj stvarni život i dečke oko tebe.
Ja garant da se učlanim bi imala divna iskustvazubo(ako sudim po svojim dosadašnjim stvarnim). Ali to stvarno, ja ko da se lijepe nevolje na mene. Ili recimo kad igramo u skupini neku igru svi se urote protiv mene i zezaju me. Jučer igramo monopoly nas četvero i tko je sam na svijetu-JA! Pa to nije fer i ja sam željna udruživanja., HALO!Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Subotu eto, neću prokomentirati. Umorna, ravno sa posla otišla ja u grad i naravno u jednoj večeri riješila sto stvari. Ma serem, zakomplicirala sto stvariPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket. A bilo mi super. Tako se dobro naplesala nisam dugo.
Prvo događaj večeri i ne planirano druženje sa bivšim dečkom i službeno spajanje usnog prijateljstva. I cijeli scenarij koji sam imala u glavi nije bio kakav je trebao ali dobro sada.Pa nakon toga moj bucko iz selašca i njegove akcije i nježnosticerek(čitaj, pijano padanje na mene) i za kraj večeri nastavak rođendana iz četvrtog mjeseca i zamjena partnera. Naravno tko ne kuži i bolje, zvučim kao horoskop.
E, jeste skužili kako se preziva Maja Blagdan? Blagdan?! Hahahaha.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Već kad sam kod blagdana, jedva čekam Božić.

A idem sada spavati. Ujutro se dižem u pet pa na radnu akciju.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Veliki pozdrav svim mojim plodnim kolegama koji od sutra glancaju zajedno samnom (a posebno Nataliji i Anikiss)
Beverly Hillscerek

Mangup, idiot, kreten...naughtyPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket


I mesar i bolničar i crni radnik-Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



utorak, 11.12.2007., 23:28

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)