Ovisnica o shoppingu - Blog.hr

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page




















Ovih dana sam sva u nekom čudnom raspoloženju. Super se osjećam ali prolazim kroz neki period samo meni znan da se osjećam čudno. U biti ne znam kako se osjećam. Misterija za psihijatriju.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Ali iskreno znam sve razloge zbog čega je to kako je a opet sretna sam zbog milijun drugih stvari i ne želim si dopustiti biti opet tužna. Nekako za to trenutno nema mjesta u mom životu, sve bi pokvarilo. Tako eto ja opet u rane jutarnje sate pišem post. jer mi se ne spava, u biti najrađe bi sa nekime pričala ali nitko na msn-u, čak ni na skypeu.cry Tek sam ovih dana skužila kako je to dobra stvar, tj. da me moj frend Davor nije nagovorio da si instaliram još bi živjela u uvjerenju da je to sranje.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Iako što se tiče smajlića MSN je naj. Inače ja sam totalni ovisnik o smajlićima. Naravno od onih totalno perverznihnaughty do kao normalnih. A ovo sa mikrofonom i skypeom mi je zakon.fino

Frendica je došla kod mene neki dan da si sprži neke cd-ove na kojima su bili narodnjaci. Nisam ništa brisala i kao idem ja sada maloprije čuti što ima pa kao da obrišem. Još ono svi pričaju da su narodnjaci dobri ako se osjećaš loše.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket A, bemti kada sam ja to čula. Prvo još me više ubilo a drugo riječi pjesama.zubo Ajme meni. Inače petkom često budem u našem jednom kafiću gdje budu kaoraoke i u zadnje vrijeme non stop pjevaju narodnjake. Tako da prisilno sam naučila od pola riječi. Ne znam čak ni kako jer se uvijek isključim iz glazbe i usredotočim na buljenje koga ima, što tko radi, pleše i tako te sprdnje(grozna sam i nepristojna znamnaughty). Naravno rijetko tko bude a da je normalan pa je to i dopušteno. Jednom je neki par bio kraj mene i mojih prijateljica i praktički su se žvalili ono non-stop. Najmanje sat vremena. Jednostavno si nisam mogla pomoći i znam sve kretnje i vrtnje njihovih usta i jezika.naughty Iako i ja sam u tom kafiću imala par sličnih predstava (samo što je trajalo krače) pa ono, bolje da šutim. A tek tipovi (to tipovi sa ogromnim navodnicima koje neću staviti jer nema tolikih) kad skinu majicu. Već znam cijelu predstavu prvo skinu majicu, pa polude i onda kreće tuča jer su se slučajno dodirnuli. Vjerovatno taj njihov znoj kada se stopi jedan sa drugim izaziva takvu reakciju. Ovaj petak me je sestra ostavila sa prijateljima od njenog dečka i jedan već dobro znani sve ok ali drugi, novi još uz one narodnjake mi stvarno nije dobro došao. Naravno dečko je super ali činjenica da mi je svako malo najavio da bi me poljubio mi apsolutno nije bila baš dobro sjela. Inače ja jesam uvijek sva neka happy, volim sa svima pričati, zezati se ali skužila sam da većina dečkiju to često krivo shvate.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Inače ako ću biti sa nekim dečkom on mi stvarno mora biti nešto posebno.cerek Ne volim baš ono kada budeš sa nekime radi zabave ili bezveze (iako ne mogu reći da mi se nije nikada dogodilo). Ali bolje da ne pišem o tim scenama mene i tipova. To je onako jako ili smiješno ili komplicirano.zubo
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
A eto nikad ne reci nikad. Recimo nikad ne reci da se nećeš sa nekime nalaziti a da uopće ne znaš što će biti sa tom osobom, što ti znači, što bi htjela što bi on htio. Samo ono dobro vam je dok ste zajedno, kada se vikendom nađete kada idete kući i te gluposti. Naravno sve je to super u početku ali s vremenom počne živcirati.

Danas sam se toliko smijala sa mojim prijateljima. Ne da su opičeni nego još više od toga.cerek Obožavam ljude koji vole pričati bolesne šale i koji me ne gledaju čudno kada i ja provaljujem takvenaughty. Inače mislim da su dečki šokirani kada čuju od mene neku bolesnu šalu (koje nažalost ja stalno izvaljujem). Kao ono cura ne može biti takva. Aha moš si mislit. Ili one šale kad se netko zeza na tvoj račun pa te naživcira. Ja se jednostavno ne mogu ljutiti ako se netko šali na moj račun i te spike. Meni je to baš fora.naughty Jednom mi je jedan dečko rekao kako će me stalno zezati dok me ne naljuti, naravno nije uspio odustao je.belj Ipak sam ja fenomen i više se volim zezati nego trošiti živce na gluposti, to čuvam za ove moje kao «velike» probleme.finonaughtywink
I našla sam novu macu za koju ću se brinuti.cereksretan. Mali Sivko, presladak jecerekcerekcerekcerekcerekcerek

I naravno prigodna pjesmanaughtyfinozubo






petak, 05.10.2007., 02:43

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)