Malo svega... - Ovisnica o shoppingu - Blog.hr

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page



















Malo svega...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Moj komični život se nastavlja.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket Naravno opet se sve vratilo na staro(sada zvučim kao da sam bila u Americi na pet godina a u biti nisam, a da bar jesamPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket). Naravno od kada sam došla praktički sam cijelo vrijeme vani pa još uvijek sjedim među gomilom stvari koje moram raspakirati. Jučer sam izašla sa prijateljicom, vidjela ljude koje nisam dugo i iako mi more jako fali opet sam se vratila u moju staru, dobru đakovačku atmosferu.
Danas je na korzu bilo nekakvo besplatno šminkanje i nagradna igra. Pa pogodite koga su izvukli na njoj?naughty
Zaustavio nas je neki čovjek koji je mene pito jel volimo osvajati nagrade na što sam ja rekla kako ne volim(ono, halo koje pitanje) a još kada me pito jel se šminkamo a na meni komplet svega od sjenila do sjajila.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket I na to sam mu odgovorila da ne. Ali eto ispunih kupon i osvojih nagradu. Prije sam imala period kada sam stalno slala neke kupone za nagradne igre i non stop ih osvajala. Naravno nikada auto ili kuću ali nađe se veliki broj svega. Jednom mi je poštar donjeo ogromnog medu. Najbolje je što su mi ponekad znale stići neke stvari a da nemam pojma da sam uopće i slala išta. A znate onu: Ako nemaš sreće u ljubavi imaš u nagradnim igrama. Tako da je onda došao period kada sam prestala igrati kako bi ovo drugo došlo do izražaja.naughtyzubo
U zadnje vrijeme sam stalno u nekoj shopping akciji(a kao inače nisam). Mislim da smo seka i ja pokupovale pola onog Tower centra u Rijeci. Jučer sam si kupila novi mp3 jer mi stari već pomalo otkazuje a kada trčim bez glazbe umrem od dosade a i sada ću si moći staviti duplo više pjesama. Jeaa!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Imam i nove svarowske u kosi. Danas sam po ovoj vrućini vukla frendicu sa sobom u potragu za njima.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ajmo sada malo na ozbiljnije teme.
Jel vi vjerujete u ljubav, ali baš onu pravu, pravu, pravu, pravu?
Mislim u biti to je glupo pitanje, svi bi trebali vjerovati u nju, zar ne? U biti kako će se i dogoditi ako idemo sa stavom kako to ne postoji, da se nikada nećemo zaljubiti i to sve.
Ja sam što se toga svega tiče tipična ženska. Nekada sam sva u tome kako to postoji, naravno kada sam zaljubljena a kada se razočaram ili već što, uvjerena kako ne postoji.
Jučer sam čula priču o sekinoj prijateljici koja se odselila u drugi grad radi dečka. Iako su udaljeni dosta on je dok je ona ovdje živjela dolazio svakog petka po nju vodio ju kod sebe i u nedjelju vračao kući. Znači to je svaki puta tamo nazad, pa opet tamo nazad. E, to ne bi radio kada ne bi bio zaljubljen u nju. Sada će vjenčanje i svaka im čast. Uspjeli su.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Meni je to tako lijepo i romantično. U biti lijepo je kada netko radi tebe je spreman na sve, kada se vidi da te voli i da mu je stalo do tebe. Jednom mi je jedna osoba rekla kako nešto dobro što nađeš u životu trebaš zadržati. A pitanje je zašto ipak gubimo?
Zašto radi gluposti gubimo osobe kojima je stalo do nas a onda kada gledam priču sekine prijateljice zaključak je da gubimo jer očito da nekome u svemu tome nije dovoljno stalo. Mislim da se nikoga ne treba previše čekati i mislim da je prava zabluda da se samo jednom voli. Voljeti se može mnogo puta i kada bi svatko radi neke nesretne ljubavi prestao vjerovati u ljubav tada više nitko ne bi volio.
Meni je dosta dečki koji su puni riječi a na djelima nula. Dosta mi je osoba koje su kukavice, koje misle samo na sebe, koje se ne znaju truditi, kojima jednom riječju nije stalo do onoga čega bi trebalo. Koje vole samo sebe i koje očekuju da se samo jedna osoba trudi. Koje vole dobiti sve na pladnju, koje se prave da nemaju pojma o onome o čemu itekako imaju. Dečkiju koji nisu iskreni, koji imaju samo pusta obećanja, koji se ne usude napraviti ono što si ti već odavno…Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Zbog takvih nije vrijedno gubiti nadu u ljubav ali na svu sreću postoje i oni drugačiji zbog kojih možemo vjerovati.Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Velika pusa svima.


subota, 25.08.2007., 16:19

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)