Ovisnica o shoppingu

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page



















Odmor za dušu...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Opet putujem… winkZa par sati krenut ću na put prema svome omiljenom Krku.smijehsmijeh Obožavam taj otok... Obožavam more… Jedva čekam da ga vidim… cerekDa sjednem na svoju plažu, gledam u njega… Da ne razmišljam o ničemu, da ništa ne postoji za mene… Jedva čekam da vidim sve što tamo volim… naughtycerek Pa makar i na par dana… Odmor za dušu će mi trenutno jako dobro doći…


subota, 28.04.2007., 01:50

Nakit snova



Ovu subotu u šest ujutro vlakom sam se uputila prema Zagrebu. Naravno po dobrom starom običaju kasnile smo na vlak i u zadnji tren se ukrcale u njega. rolleyes Neću se sjećati onog našeg izlaženja iz auta dok još vozi i mojeg šepavog trčanja jer je bilo sve jako smiješno.smijehno Razlog mojeg i sestrinog odlaska u Zagreb je bio Sferakon gdje smo mi zajedno sa još cura (sa najboljeg foruma www.nakitsnova.com thumbupsmijeh) izlagale naš nakit. thumbup Sve je bilo u stilu SF-a. Prvo smo se sve okupile na kavici u jednom kafiću u Zagrebu a kasnije smo se uputili na FER gdje se to sve i održavalo. Mene je naravno sve dojmilo. Dečki obučeni u viteze posebno smijeh(naravno da sam ostala malo duže možda bi naletjela na nekog svog viteza smijehsmijeh). Na našem štandu je bila hrpetina prekrasnog nakita. Ja koja sam luda za njime sve sam okrenula sto puta u ruci, stavljala na sebe, ponešto prodala i onako se samo divila kako sve te cure(neću biti skromna pa ću reći zajedno sa nama) imaju zlatne ruke. Naravno svi koji misle da je lagano napraviti neku narukvicu, naušnice ili bilo što drugo varaju se. Svatko ima neki svoj stil i apsolutno ni jedan komad nije isti.
Taj dan u Zagrebu mi je tako brzo proletio i kada sam morala ići kući bilo je jako žao. no Upoznala sam toliko super cura i super se zabavila. thumbup Jednostavno mi je sve bilo genijalno i jedva čekam neki naš novi susret.yeswink
Ja ču i dalje nastaviti praviti nakit, sada imam još veću želju, ideje i volju. Obožavam ga izrađivati jer tada odlutam u neki svoj sasvim drugi svijet, zaboravim na sve okolo i svoju maštu pretvorim u stvarnost. smijeh

Velika pusa svima a posebno curama sa "zlatnim rukama" kisswave

Slike sa Sferakona


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ponedjeljak, 23.04.2007., 15:53

Budapest In My Heart



Svaki puta kada se vratim sa nekog putovanja uvjerim se u onu rečenicu kako sve što je lijepo kratko traje. Da, tako je i meni prošlo ovo putovanje u Budimpeštu. Ovih šest dana kao da sam živjela u bajci. Toliko mi je bilo lijepo da uopće ne znam ni kako to sve opisati. Svako putovanje mi ostavi jednu prelijepu uspomenu, prelijepo sjećanje, gomilu doživljaja, ljudi…
Ovo je treći puta da vidim Budimpeštu ali sada sam ju upoznala kao nikada do sada. Vidjela sam Budimpeštu u tako lijepom svjetlu da jedva čekam kada ću opet imati priliku posjetiti je. Sve smo si same organizirale i to zahvaljujući mojoj pametnoj seki thumbup koja nam je preko neta našla stan. Do tamo smo putovale vlakom i povratna karta dođe 200 kuna što uopće nije skupo. U vlaku je bilo fenomenalno. Prvo smo se smjestile u kupe sa jednom mađarskom damom koja nije mogla trpiti to što smo bez prestanka pričale, smijale se, ludirale da je ljutito napustila naše društvo i otišla u kupe krajem. Nama je tada postalo još zanimljivije da nam je cijeli taj put prošao tako brzo i nismo se ni snašle a već smo bile u Budimpešti. Na kolodvoru nas je dočekala žena koja nas je odvela u stan. Kada sam vidjela stan šokirala sam se, ogroman je! Imale smo dvije ultra velike spavaće sobe, super kuhinju, dva wc-a i hodnik. Sve smo bile oduševljene. Što je još veća fora stan nam je bio smješten u židovskoj četvrti. smijeh Već taj prvi dan smo navečer izašle i obišle Budimpeštu po noći. Tako ju je prelijepo gledati i bez obzira na to što smo bile mrtve umorne, hodale smo po Budimpešti i odmarale oči sa cijelom tom ljepotom što rijetko kada možeš vidjeti. Slijedeći dani su nam prošli u razgledavanju svega što smo si isplanirale, nekontroliranom shoppingu greedy, prežderavanju njami , smijanju smijeh i uživanju u čarima Budimpešte. Obišle smo muzej terora koji je super napravljen. Tako su dobro napravili prikaz svega da ne možeš a da se ne uživiš u sve to i da te barem malo ne potrese kada se sjetiš kako ljudi mogu biti okrutni. Ako idete u Budimpeštu obavezno pogledajte ovaj muzej jer je vrijedan toga. Naravno, svaki dan smo prvo obišle neku znamenitost a većinu vremena smo si ostavile za shopping. Dobro da sve četiri nismo normalne kada je kupovanje u pitanju tako da su se kartice peglale na svakom koraku. Ja ne želim ni spomenuti sa koliko nove odjeće sam se vratila jer još uvijek smišljam način kako da je utrpam u svoj već pretrpani ormar. Obišle smo četiri ogromna trgovačka centra i moja preporuka je da, ako već tamo idete u shopping, odete u trgovački centar Campona koji je nas sve oduševio. Smješten je malo izvan grada i mi smo se vozile gradskim busom 20 minuta do njega. U sklopu tog trgovačkog centra obavezno odite u Tropicarium. Ja sam se tamo oduševila. Tamo možete vidjeti aligatore, sve vrste riba, insekata, dirala sam ogromnu kornjaču, majmun prođe pokraj vas, ptice lete okolo i imala sam doživljaj kao da sam u pravoj šumi. Jednostavno je zakon. U jednom dijelu su napravili da imaš osjećaj kao da si u moru a iznad tebe pliva morski pas i još gomila tih velikih opasnih riba. Ma, zakon je!
Također preporučam svima da odu i u lunapark. Ulaznica je 90 kn ali možeš se voziti na svim atrakcijama koliko god puta želiš. Inače, ja se bojim svega što izaziva onaj koma osjećaj u stomaku ali bez obzira na to skupila sam hrabrosti i vozila se u dva Roller Coastera. I dok su Ines i Silvija uživale u tim vožnjama ja sam vrištila kao nikada do sada. Toliko sam se bojala ali sada mi nije žao što sam se tamo vozila. Kuća strave im je zakon i umirala sam tamo od smijeha, imaju i kuću ogledala i neka ogledala bi vrlo rado ponijela sa sobom smijeh. Tamo zalutaš u labirintu i moraš naći izlaz van. Vozile smo se i na onom ogromnom kotaču sa kojeg vidiš cijelu Budimpeštu. Ja se inače jakooo bojim visine pa bolje da mi niste vidjeli facu. Mene su oduševile atrakcije poput vlakića koji te vozi kroz povijest, pa vlakića gdje vidiš pauke, vampire, brodića koji te vozi po umjetnoj rijeci i pokazuje ti likove iz bajke… smijehsmijehMa, iskreno, sve me je oduševilo.
Svaki dan od trenutka kada otvorimo oči pa dok ih ne zatvorimo umirale smo od smijeha na sve živo. Toliko smo se opustile da su nekako svi problemi koji nas čekaju doma ostali po strani. Psihički sam se odmorila kao nikada do sada i sve četiri smo skužile kako se odlično slažemo jer u ni jedan od tih šest dana nismo se posvađale. Nismo koristile puno javni prijevoz nego smo sve obilazile pješke tako da smo vjerovatno cijelu Budimpeštu obišle nogama. Naravno, nikada nećemo zaboraviti svog prijatelja iz podzemne smijeh. Cure, samo radi njega se vraćam tamo.smijehnaughtykiss
Jedina što me je mučilo bilo je moje koljeno jer baš prije puta imala sam gadnih problema sa njim ali me to nije spriječilo da i ovakva šepava prehodam Budimpeštu. Sva sreća na svim mogućim kremama, zavojima, steznicima, magnetima…thumbupsmijeh
Opet smo imali problema sa zatvaranjem putnih torbi kada smo išle kući. Moja seka i ja smo se vratile sa jednom torbom više i obje su izgledale kao da će svaki tren eksplodirati. To je rizik svake shoppingholičarke koja nekontrolirano troši.ludgreedysmijeh
Sve u svemu mogu svima preporučiti Budimpeštu. Mađari su super ljubazni, svi pričaju na engleskom, hoće ti pomoći, gradom se može slobodno šetati bez ikakve opasnosti…
Imaju gomilu kafića iako sam primijetila da je mladima glavna zabava na nekoj klupi sa gomilom alkohola. Mi smo si našle jedan super kafić gdje smo se tako naplesale, zabavile, smijale. Zaključak mog puta je da je bilo fenomenalno. Jednostavno ga ne mogu ni opisati. U mojoj glavi je toliko toga i trenutno sam još uvijek srcem tamo. Zajedno smo uslikale oko 2000 slika i svaki puta kada ih gledam znam da ću se jednom opet vratiti tamo! Opet ću se šetati Budimpeštom po noći, po danu, penjati uspinjačom, gledati u Dunav, tražiti shopping centre, plesati u nekom kafiću, voziti se podzemnom, ne misliti na ništa i uživati daleko od svega pa makar i na par dana.partythumbupsmijeh
Obožavam putovanja, jedva čekam neko novo!



Puno pozdrava mojim super prijateljicama s kojima sam bila 24 sata na dan. Jako puno vas volim! cerek Tamari poručujem da što prije dođe jer nam svima jako fali. Ovo je pjesma samo za nas (i onog mog slatkog crnca iz onog sportskog kafića).kissnaughtycerekwavesmijehparty


utorak, 17.04.2007., 11:16

I časne psuju! ;)

Često kada mi se dogodi nešto ne baš dobro i kada se osjećam stvarno jadno uvijek mi netko kaže, misleći da će me utješiti, onu poznatu rečenicu: "S vremenom će ti biti lakše, vrijeme sve liječi". U tim trenucima stvarno mrzim tu rečenicu mad jer u nju u tada ne vjerujem. A onda, nakon nekog vremena, shvatim koliko je to istinito, koliko to nešto prestane imati smisao kao nekada. yes Smiješni su mi ti svi osjećaji koji imamo u sebi. Pojave se kada se najmanje nadaš, iznenade te, znaju neke stvari kojih nisi ni svjestan…
Ma sve je čudno, cijeli život je čudan. Iako ja to sve volim. smijeh Volim što sve uvijek ima svoj sretan završetak. Ako si dobro razmislite, čak i ono što je kao grozno završilo opet je imalo svoj sretan završetak. Što god grozno da ti se dogodilo još si tu, držiš se, živiš, ideš dalje, doživljavaš nešto novo, lijepo…
Danas sam se sjetila jedne svoje "prijateljice". Osobe koja ni ne zaslužuje da je se sjetim. Ali, opet, činjenica je da sam vrlo glupa što se nekih osoba tiče. Priznajem da ne znam baš procijeniti osobu, da nekako previše vjerujem ljudima i onda tko mi je kriv zbog svega što je bilo. Barem bi mogla napisati knjigu: "Što sve osobe za koje misliš da su prijatelji mogu". Ali, opet, s druge strane imam neke prijatelje koji su mi milijun puta pokazali koliko me vole, koji uvijek znaju naći pravu stvar da me oraspolože, koji su tu za mene kada imam bilo kakve probleme, koji se zajedno sa mnom smiju, vjeruju mi… Takve osobe ja volim, za njih ću učiniti uvijek apsolutno sve što mogu, za njih ću uvijek biti tu kada treba… Nije fer da nekoga izdvojim ali bitno je da ja znam koji su to.thumbupthumbupkisscerek

Još koji dan pa ulazim u vlak i krećemo za Budimpeštu.smijehparty Jedva čekam, iako ja ne bi bila ja kada ne bi imala putnu groznicu. Već sam si, naravno, skoro sve spakirala i do ulaska u vlak moram trpjeti mamino prigovaranje o tome kako ne može skužiti što će mi toliko stvari.rolleyes A obožavam se pakirati. Na kraju imam osjećaj kao da sam bila u shoppingu. smijeh Otkrijem toliko novih (tj. starih) stvari koje sam i zaboravila da imam.
Bila sam nedavno u shoppingu sa sestrom. Neću nabrajati što smo sve kupile ipak smo mi obje shoppingholičarke pa nema smisla naughty ali ostala sam zaprepaštena sa nekim stvarima. smijeh Sada se kao trude da bude što manje anoreksije i bulimije ali, ljudi moji, dok je onakvih uskih majica što se i lutkama vidi salo od toga ništa.

Ovaj vikend je bilo zakon raditi promociju. Priznajem da smo opet umirale od dosade (opet sam čitala horoskope iz svih živih novina) ali bilo je toliko smiješnih stvari da su uljepšale cijelu situaciju. smijeh Danas mi je najkomičnija bila jedna časna sestra koja je samom svojom pojavom smiješna. Ali, kada je prošla kraj nas i rekla: "Isuse, popizdit ću!" mi smo umrle od smijeha. smijeh smijeh smijeh

Danas idem na rođendan kod prijatelja. Možda bi se moglo dogoditi da Petra i ja budemo jedne od rijetkih cura tamo, možda čak i jednine. Ne zvuči loše ali… naughtyrolleyessmijehpartypartycerek

Svima želim sretan Uskrs!blog layouts


MySpace images



I kako mi Petra uvijek govori kako je uopće ne spominjem evo ovo je pjesma samo za nju (tj. za nas dvije). smijehpartysmijehsmijeh




subota, 07.04.2007., 18:27

Put putujem (al žao nije mi):)...

MySpace


thumbuppartysmijeh

Nevjerojatno kako već pola sata razmišljam s kojom rečenicom da započnem svoj današnji post.yes Ne mogu se odlučiti jer jednostavno za ovo o čemu želim pisati neće biti dovoljan čak ni jedan divovski post.smijeh Danas je mene uhvatila putna groznica koja me uvijek uhvati tjedan dana prije nekog puta. nut Nevjerojatno, ali istinito. Priznajem da sam nervozna i u glavi mi je milijun i jedna pomisao, gomila planova koji se inače nikada ne realiziraju. I tako mi se uvijek sve dogodi neplanirano ali na neke stvari jednostavno ne možemo utjecati. Znači, za točno tjedan dana idem na svoje novo putovanje i jedva čekam.smijehsmijehsmijehsmijeh
Obožavam putovati, obožavam se, pa makar i na par dana, makniti iz ove životne svakodnevice i uživati u nečemu novom. Nečemu što možda čak imam priliku vidjeti i doživjeti samo jednom. Ne kužim ljude koji ne vole putovati! Ne kužim ljude kojima je žao dati novac za putovanje.no Recimo, netko će si radije kupiti neku skupu televiziju nego otići na put. Istina je da će tu televiziju imati možda dosta dugo i da će svaki dan uživati gledajući je ali kad-tad će se pokvariti dok sjećanje na putovanje traje cijeli život. Meni ništa ne može i neće izbrisati sve moje doživljaje sa svih putovanja na kojima sam bila. Obožavam ih se sjetiti, obožavam sve što sam tamo radila, vidjela, kupila… Obožavam i sve one suze koje sam isplakala jer nisam htjela kući, volim sve one ljude koje sam tamo upoznala i neki će mi ostati dragi cijeli život makar sam svjesna činjenice da ih možda više nikada neću vidjeti. Volim se voziti vlakom, autobusom, autom… Ne volim spavati i da se mene pita cijeli život bi bila budna tako da, kada sam na putovanju, praktički uopće ne spavam. U autobusu također ne volim spavati i bila sam tako happy kada sam na putu iz Munichena upoznala dečka kojemu također nije bilo baš do spavanja. Tako, dok je cijeli autobus bio u snovima (osim vozača), nas dvoje smo cijelim putem pričali i umirali od smijeha, vjerovatno živcirali ostatak busa, pogotovo kada nam se pridružio još jedan dečko ali kao da nam je to onda bilo važno.smijeh Joj, a taj put u Munichen bio mi je zakon. Nas tri nismo znale gdje bi pa smo si same organizirale sve. Prvi dan, kada smo kretale, sve nam je nekako krenulo loše. Cijeli dan sam plakala jer je uginula moja papigica koju sam obožavala, zatim nam je otišao bus i morale smo juriti u Osijek kako bi ga stigle tamo, u autobusu smo jedva našle mjesto ali kada smo se smjestile ja sam imala sreću da iza mene sjedne žena koja je cijelim putem smrdjela po luku. nut Taj miris nikada neću zaboraviti a moja sestra i dan danas se smije kada se sjeti moje face svaki put kada bi ova puhnula. Ali čim smo došle u Munichen odmah smo se snašle. Grad je kao stvoren za nas i tako smo se super zabavljale. O shoppingu neću ni govoriti jer svaka trgovina je bila naša. Vrećice smo svaki dan jedva nosile a imale smo teške muke sa pakiranjem. Nikada neću zaboraviti kada smo sjedile u jednom parku a krajem nas je u kanti za smeće bila ženska torbica. Na klupi pokraj su nam se pridružili par gospodina od kojih je jedan uzeo tu torbu, pregledao je, a zatim nam ju je htio pokloniti. Hvala, ali imam već.smijehsmijehsmijehsmijeh Munichen je stvarno prekrasan grad i svima ga preporučujem. Iako najljepši od svih gradova koje sam ikada vidjela mi je svakako Den Haag. Ne mogu opisati koliko je meni tamo lijepo. Oduševila sam se njihovom plažom i kako je tamo sve sređeno. Iako mi je cijela Nizozemska prekrasna i voljela bi jednom obići i ostale dijelove u kojima nisam bila. U Amsterdamu sam također bila sa istom ekipom kao i u Munichenu i iskoristile smo sve što smo uspjele. Najbolji od svih muzeja nam je bio muzej seksa za koji se čak plaća najjeftinija ulaznica ali nije ni do koljena ni jednom drugom. Tamo smo vrištale od smijeha i ljudi koji su to sve normalno razgledavali čudno su nas gledali. Ali, kada oni ne kuže. Uvijek ću se smijati kada se sjetim one guzice koja prdi kada prolaziš pored njesmijeh, sisa koje imaju očismijeh, čovjeka koji šprica (zaključite čime) po staklusmijeh, divovskog penisasmijeh a i svih onih slika koje su tako komične da jednostavno ne možeš a da se ne smiješsmijeh. Istražile smo stvarno jako puno Amsterdam same jer smo imali vodiča koji ni sam nije znao što je štosmijeh. Ali bio je zakon. Toliko smo mu se smijale i imale smo cijelu priču o njemu, on je jednostavno bio naš trener.smijeh Crvena ulica me je oduševila. Naravno, bile smo jedine cure koje su se šetale po njoj i to još sa sladoledom u ruci. Samo da se pohvalim kako me je jedna crnkinja zvala da dođem raditi u izlog krajem i, eto, stvarno sam propustila dobar posao, tko mi je kriv.smijehsmijeh Ma, i Amsterdam preporučujem svima. Jednostavno neke doživljaje čak ne mogu ni opisati, a možda ni ne smijem.smijehcereksmijehpartyparty
Baš kao i neke iz Krakowa. Neke se stvari jednostavno dogode neplanirano a u biti i to je dio putovanja. Bitno je da se zabavite i kada se vratite kući život se nastavlja po starom. Ali ja se volim sjetiti svega i nikada neću zaboraviti apsolutno ništa, jer ne želim. Zato i volim putovati. Nikada ne znaš kada će doći trenutak da sve to prestane. Jednom, kada budem stara, gledat ću svoje slike, sjetiti se svih osoba koje sam upoznala, pitati se gdje su oni sada, sjetit ću se svega i biti ponosna što sam bila u svim tim mjestima. Što sam iskoristila priliku da odem negdje kada sam mogla. Tada ću biti stalno kod kuće, tada ću spavati, gledati sve emisije na televiziji i pričati svojim unucima kako je njihova baka žarila i palila po svim diskačima na svijetu (ne baš svim, naravnosmijehpartysmijehpartysmijehsmijeh). Ali, tko zna, život ipak ne završi u starosti. Možda ću se i tada vraćati na neka mjesta poput Krakowa, Amserdama, Municha… Ili obilaziti nešto sasvim novo. I to sa svojom ekipom umirovljenika.smijehsmijehsmijeh

A slijedeći tjedan u ovo doba biti ću u vlaku za Budimpeštu. Iznajmile smo si stan i pet dana ćemo živjeti i uživati u Budimpešti. Sve si same organiziramo i nadam se da će nam biti super. Poručujem Mađarima da pripreme svoje trgovine, kafiće.. jer dolaze četiri shoppingholičarke spremne na trošenje i zabavu.smijehsmijeh
A svima ostalima poručujem da kada imaju priliku otići negdje da je iskoriste. Uživajte u životu, putujte, samo jednom se živi!!!!thumbupsmijeh

Hm!Moja putna pjesma (haha)cereksmijehsmijehkiss

Friendster images



Ogromna pusa svima kisscerekkiss


ponedjeljak, 02.04.2007., 17:42

O meni važnim glupostima...

Da mi je znati koja normalna osoba sa sobom u grad nosi suzavac?rolleyes Naravno, po mojim procjenama ni jedna ali očito da se i te nenormalne osobe s vremena na vrijeme pojave u gradu i naprave si malo zanimacije gledajući druge dok plaču i bježe van. Već par puta mi se dogodilo da, dok sam u nekom kafiću, čujem kako je netko bacio suzavac. Naravno, samo čujem, jer na primjer kao jučer na moja osjetila suzavac baš previše djeluje. Prije jedno tri godine netko je kraj moje zgrade bacio suzavac i to bas u trenutku kada sam ja bila u najljepšem snu. Probudila me je mama koja je vikala kako je vani neka ekološka katastrofarolleyes i dok su svi osjećali neki užasni smrad ja sam imala samo napadaj panike koji se povećao kada su vatrogasci javili kako nam gori zgrada (naravno, nije gorila). I dok su svi panično izlazili van iz zgrade ja sam pakirala svoju omiljenu odjeću i stvari da slučajno ne bi izgorile u tom požaru bez vatre. Tek nakon što sam se spakirala mogla sam izaći van ali do tada se već sve smirilo i od požara nije bilo ništa samo je suzavac prestao smrdjeti. I dok drugi se mogu sjetiti kako su povraćali od tog smrada, plakali ili ih je pekao nos moje jedino sjećanje se veže uz pakiranje i razmišljanje kako očito da ako i dođe do nekog požara nema mi spasa jer ne izlazim bez svojih omiljenih stvari.smijehno
Već kada sam kod toga, nevjerojatno kako postoje stvari koje ne bi mijenjao za ništa na svijetu. Neke drage uspomene koje te posjete na neke osobe, događaje, mjesta… Ja ih imam milijun i obožavam ih jer me baš one posjete na to da život ponekad stvarno zna biti lijep.

Jel vi mislite da možete naći dečka ili curu (što već tražite) subotom u gradu? rolleyes Živcira me što većina ljudi izađe samo da bi nekoga upoznali a ako im se to ne dogodi izlazak je katastrofa. Onda one koje imaju dečka njima je ipak izlazak glup jer nema smisla da više izlaze. Sve u svemu moje viđenje izlaska je da budeš sa svojim prijateljima i da se zabavite, zar su bitne onda takve nekakve želje ili sputavanja? Pa mislim da ne, zato svima poručujem da se zabavljaju a da sve ostalo što žele dođe nekako spontanu, kada se najmanje nadaš.
Ili, molim lijepo, samo čekajte neke radove.thumbup
U stanu kod moje susjede se ovih dana preuređivalo nešto i, naravno, sve je bilo puno mladih dečki koji su tamo radili i koje je moja teta vidjela. I po njenom (bakine komentare ne iznosim na blogu) ja sam ta koja bi trebala otići na stubište, čekati da dečki prolaze i upoznati se sa svima njima. Eto, cure moje, ponekad nije ni potrebno izaći u grad. Ovo što je meni predloženo puno je jednostavnije. Jedva čekam neke druge radove, onda nastupam!smijehsmijehsmijeh
Naravno, na poslu je bilo toliko puno posla da smo Ana i ja uspjele pročitati sve novine. Horoskop je bio prvi na redu. U svakim novinama drugačiji. Tako da sam si ja izvukla iz svakih najbolje i očekujem u budućnosti sve savršeno. Ignorirat ću one probleme sa zglobovima i briga me ako se otrujem hranom, imam neke teške želučane smetnje i to. smijeh Nekako će to sve prevladati kako mi horoskop kaže savršenstvo u ljubavi, poslu a onaj dobitak na lotu, već si sutra kupujem auto, stan i otvaram trgovinu sa nakitom. Jupi!smijehsmijehsmijehsmijeh

I jedan veliki, ogromni pozdrav mojoj frendici Silviji koja upravo sada uživa negdje u Sloveniji i poručujem joj da se čuva za Budimpeštu, ipak smo tamo skupa. wave

Pisala sam već prije kako se u životu nešto može promijeniti i kada nisi toga svjestan. Meni se dogodilo nešto slično i nešto što mi je do nedavno bilo jako važno sada je postalo samo nešto što, kada se sjetim, više nije isto, nije kao što je do nedavno bilo. Nadam se da će tako i ostati, barem zbog mene same. Danas sam si donjela jednu važnu odluku u svom životu barem za mene.
Riješeno!
Idemo dalje, sutra je novi dan.thumbup
I danas nikome ništa ne vjerujem, ipak je prvi april.smijehsmijeh
Pusa svima kiss


nedjelja, 01.04.2007., 03:48

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)