Čudan osjećaj...hm...zašto... - Ovisnica o shoppingu - Blog.hr

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ovisnica o shoppingu

smijehsmijeh
Ako moram umrijeti, neka umrem od smijeha!Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Klikni:Moj svijet mašte

Friendster images




MySpace


MySpace



Image hosting


4.8.1984 rodila se ja. E, da sam tada znala što me sve čeka u životueek... Živim jedan ludi život i sada ga dijelomično pišem na ovom blogu. Totalni sam pehista, redovito se nađem tamo gdje ne bi trebala. U ljubavi nemam sreće, ma baš ni malo. Radim u jednoj trgovini(nadam se ne cijeli život) i želim se bogato udatismijeh. Imati veliku kuću, muža koji me voli i koji financira sve moje shoppinge. Između ostalog volim i sanjariti i zamišljati savršene stvari.
Inaće sam luda za izlascima, ne spavanju... Volim trčati, vježbati... Volim svoje prijatelje, volim životinje volim toliko toga što me ponekad živcira a opet čini moj cijeli život.
Volim puno pričati, zezati se, smijati...

Stvarno sam prava shoppingholičarka i uživam u kupovanju. Totalno sam luda za odjećom, parfemima, cipelama…
thumbup



Friendster images


cereknutA i prava sam drama queen. Tipično žensko, nema šta…naughty


Obožavam izlazitiparty...
Ples is my Bestthumbup
free image hosting


Obožavam gledati filmove. Preferiram komedije, romantičnecerek ali gledam apsolutno sve...
Moj najdraži glumac(najbolji naravno i najljepši)
James Franco cerekthumbup
Photobucket - Video and Image Hosting
Moja naajjjjdraža glumica:
Sandra Bullock
Photobucket - Video and Image Hosting

Četiri najbolja osijećaja:
1.GLAD:mršaviš
2.UPALA MIŠIĆA:tijelo ti se oblikuje
3.OPEKOTINA OD SUNCA:crniš
4.PROLJEV:prazniš tijelo
nut
Ne mislim to ozbiljno naravno!smijehnaughty
Obožavam putovati!cerek Uopće mi nije važno gdje samo da putujem. Najrađe bi cijeli život provela u putovanjima. Najveća želja mi je otići u Pariz i jedva čekam dan kada ću si to i ispunitinaughty
MOJA NAJDRAŽA PUTOVANJA
MJESTA KOJA SAM OBIŠLA:

Njivice-Krk(moj drugi dom)
Photobucket - Video and Image Hosting
Salzburg-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Dubrovnik
Photobucket - Video and Image Hosting
Beć-Austrija
Photobucket - Video and Image Hosting
Sarajevo-Bosna i Hercegovina
Photobucket - Video and Image Hosting
NIZOZEMSKA:
Amsterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Rotterdam
Photobucket - Video and Image Hosting
Delft,Edam,Volendam,Zaanse Dchans
Photobucket - Video and Image Hosting
Den Haag
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Munichen-Njemačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Bratislava-Slovačka
Photobucket - Video and Image Hosting
Krakow-Poljska
Photobucket - Video and Image Hosting
Trst-Italija
Photobucket - Video and Image Hosting
Pečuh-Mađarska
Photobucket - Video and Image Hosting
Rijeka(svake godine ju posjetim najmanje jednom, volim ovaj grad)
Photobucket - Video and Image Hosting
Budimpešta(drugi posjet)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


eek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
MySpace


Blogovi koje čitam(i neke super stranice):thumbup
Annabel Lee-nakit iz snova
Super Ksena
Dream girl
Glumica
Nina
Kompjuter News Boy
Little
Domoa
PilePilence

DIZAJN

Moje najdraže mjesto:
NAKIT SNOVA(i jos puno toga)thumbup
Izrađujem nakit, prodajem ga a i sama ga obožavam nositi. Imam ga mali milijun.

Volim se smijati, i trudim se sve uvijek gledati pozitivno, čak i kada je to nemoguće...









Ovo je Kasandra. Vesela, zdrava, uvijek nasmijana svinjica. Ide u osnovnu školu u 2c razred. U budućnosti želi upisati Gimnaziju a nakon završene srednje škole upisati Prehrambeno-tehnološki fakultet i velika joj je želja da postane diplomirana ŠUNKA.

Cijeli život nešto pišem. Čini mi se da se tako puno bolje izrazim a i neke loše stvari više volim ostaviti na papiru, lakše ih prebolim… Na blogu pišem samo jedan mali dio onoga što mi se događa, najviše radi sebe ali mislim da blog nije ni upola stvarna slika nečijeg života nego samo djelić onoga što želimo podijeliti sa drugima.

Obožavam životinje. Posebno papigice i mace. Igrala bi se sa njima da mogu po cijele dane...





Broj posjeta:winkwave
Counters




Fans on the page



















Čudan osjećaj...hm...zašto...

image hosting file


Kako ne volim kada mi se u životu pojave oni takozvani loši dani. Ustvari, kada realno gledam, daleko su ti dani od loših dana, više bi ih nazvala čudnima ali mislim da se u meni spojio tisuću i jedan osjećaj i da me netko pita kako se osjećam lagala bi kada bi bilo što odgovorila jer trenutno nemam pojma kako se osjećam.rolleyes Možda je jedan od zaključaka taj što sam žena.yes A htjele mi to ili ne previše dramatiziramo, analiziramo i pravimo probleme od nečega što uopće ne mora biti problem. Još je gore ako sve gledate sa previše osjećaja poput mene onda je stvarno to malo zeznuto. Najgore je još kada uz sve to osobe oko vas su u nekom bedu a vi ste toliko glupi da ih pokušavate oraspoložiti a svoje osjećaje držite u sebi jer i kada im se povjerite vaši problemi nakon što ih ispričate završe u zaboravu. Da, to se često događa a čemu onda uopće da i prigovaraš kada se do te situacije sam dovedeš. Skužila sam da što si gori prema ljudima da te oni više cijene i vole. Baš ne kužim tu teoriju, ali istinita je.rolleyes Iako ja to ne mogu. Jednostavno ne znam kako bi bila grozna prema nekome i mrzim što neke osobe koje ja i previše volim to ponekad iskorištavaju. Ali, čemu da i prigovaram kada nisam glupa, sve vidim, sve znam… A opet, s druge strane, i nije sve baš crno jer postoje neke meni vrlo drage osobe od kojih neke ni ne vidim tako često i zbog njih nikada ne žalim što sam takva kakva jesam jer me vole baš takvu. Volim što uz njih mogu biti totalno ne opterećena glupostima, što uz pomoć njih moji problemi budu manji i što primijete kada se iza moga pretežito nasmijanog lica krije žalostan pogled. Nevjerojatno, ali osjeti se kada te netko voli i kraj takvih osoba nije ti potrebno da ti u nekim lošim trenucima kažu i jednu riječ jer si bolje već kada su oni pored tebe.
Shvatila sam zašto neki ljudi naglo postanu totalno drugačiji. Jednostavno ne naprave to svjesno, mislim da ih promjeni okolina, život kakav mu pokazuju ljudi u koje vjeruje…
Iako, unatoć svemu, mislim da nikada ne trebaš prestati vjerovati ljudima. Znam da to sada zvuči glupo jer većina će reći kako nikome ne trebaš vjerovati, čak i ja to znam reći mnogo puta ali u biti mislim sasvim drugačije. Možda se i tako tješim jer previše vjerujem ljudima. Možda mi je to ponekad i izgovor kada si dopustim da me povrijede neke osobe. Jer ja ću i nakon nekog razočaranja opet vjerovati nekome novom u nadi da je baš ta osoba ona koja me neće povrijediti. Mislim da je jedan od problema i taj što se jako brzo vežem za ljude. Neke osobe tako lako zavolim, tako brzo mi postanu drage i kada to ne želim ipak mi se to dogodi. A onda slijedi razočaranje, već napamet znam cijeli slijed. Naravno, imam ja svoju najbolju prijateljicu koju unatoč našim raznim, pretežito glupim prepirkama ne bi mijenjala za ništa na svijetu, imam i neke osobe bez kojih ne bi mogla zamisliti život, zbog kojih se uvijek smijem, koji me čine sretnom i za koje znam da me vole, imam i sestru koju volim najviše na svijetu… U biti, zbog takvih osoba želim nastaviti vjerovati, jer ako prestanem vjerovati znam da ću prestati vjerovati i njima, a to ne želim.

Živcira me kada neki ljudi neke stavljaju ispred drugih. Tobože ih ne vole a kada su oni u pitanju svi ostali su totalno nevažni. Živcira me kada neke prijatelje zapostave i smatraju ih manje važnima zbog tako glupih stvari. Živcira me kada neki ljudi tisuću puta promijene mišljenje i kada nikada ne možeš znati što oni u stvari misle. A mrzim kada ti nešto kažu a na kraju to ne ispune. A zašto preko svega toga prijeđemo?! Mislim da je to zbog toga što ih volimo i što god da učine, voliš ih i dalje.

Ponekad pomislim kako je bolje pisati blog kada si anoniman. Iako ja recimo volim čitati blogove ljudi koji se predstave. Treba imati hrabrosti pisati dok to čitaju osobe koje te znaju. Ponekad se pronađu u tekstu i ako recimo i nije pisano o njima budu povrijeđeni ili shvate to totalno drugačije. Jednostavno rješenje je da svi pišu blog pa onda sigurno bi shvatili da i nije sve baš tako kako si umisle. Ja obožavam pisati. Cijeli život pišem nešto i tako se najbolje izražavam. Kada sa nekime moram pričati o nečemu važnom puno lakše bi to sve rekla kada bi napisala. Ali svi se razlikujemo, drugačije razmišljamo, ponašamo… Zato osobe koje te prihvate baš onakvog kakav jesi trebamo cijeniti a ne one kojima vječno smeta nešto naše. Zbog takvih osoba vrijedi sve i makar to bila i samo jedna osoba trebamo biti sretni da je imamo!

Iako, na kraju svega, istina je da postoje osobe kojima nismo nimalo važni dok oni nama jesu. Nema razloga da ih ne volimo a oni nam ne daju razloga ni da ih volimo. Sjete nas se ponekad, smatraju nas kao obavezu, samo smo im nešto prolazno u životu ali i dalje su za tebe netko i nešto. Zašto, ne znaš ni sam! Uostalom, osjećaji su nešto sa čime ne možemo upravljati. Možemo ih kriti od drugih, možemo ih pokušati zaboraviti, možemo ih na tren zaboraviti ali uvijek su tu. Uvijek te podsjete na nekoga i nešto. Zbog njih se ponekad osjećaš ovako kao i ja sada - čudno! Ali sve je to prolazno. Još puno lijepih stvari čeka na mene… Samo trenutak, mislim da su tu, samo trebam otvoriti oči i sjetiti ih se…

free image hosting


ponedjeljak, 19.03.2007., 15:25

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (8)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (11)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (8)