11.03.2009., srijeda

E -book, ponovo. :)

Pozz, nakon dugo vremena.
Prvo vam se ispričavam jer se čini da smo poprilično zanemarili blog. Velikim dijelom sam ja kriva, jer mi je faks oduzimao puno vremena. Ali kroz idućih par dana planiram sve ovo ponovo dovesti u red.

A što se tiće onog E-booka o kojem sam vam pričala, pala je odluka.
Napravit će se.
Sad je jedino na vama da mi do 4. mjeseca (dakle, 1.travnja OVE GODINE :) ) pošaljete par svojih radova za koje biste htjeli da osvanu u E-booku.
Nema izmotavanja.
''Zaboravio sam'', ''nije mi se dalo'' i ''može se kasnije ubaciti'' -ne postoje.
Ne može se kasnije ubaciti, ako ništa ne dobijem na mail od kluba do tada, gotova stvar.
Vaši se radovi neće pojaviti u e-booku i nikakva količina moljakanja, grčenja i stenjanja ih neće staviti tamo.

Zato vas molim, ako hoćete da vaši radovi budu u E-booku, pošaljite mi ih na vrijeme.

Slati mi možete pjesme i kraće prozne tekstove, ali vas molim, ne šaljite mi gomile tekstova.
A ako već dođe do toga da nemate ništa kraće, onda iz svoje priče odaberite jedno poglavlje, za koje smatrate da bi moglo navesti nekoga da pročita cijelu priču i pošaljite mi ga.

U daljnjim obavijestima, ukoliko netko od vas ima nekakvu želju ili ideju da se nađemo sad kad malo zatopli i popijemo kakvu kavicu, podijelite to s ostatkom razreda. :)

I PIŠITE, zaboga! XD

Pozz, Kia


<< Arhiva >>

0