www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

naslov će doći naknadno - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

14.11.2007., srijeda

naslov će doći naknadno

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo mi se često desi...krenem pisati post i blokam kada vidim ovu rubrikicu "naslov"..zato ovaj post možda ostane ovako-bez nekog posebnog naslova.
Danas sam ispunjavala zahtjev za kredit. Prvi kredit u životu. jeza koja me jutros uhvatila kada san ga ispunjavala još me nije pustila...kredit na 7 godina..to je faking predugi period ali eto na kraće mi ne bi prošlo.---pa me vata panika "što ako ovo.." ili što ako ono.."...hmmm valjda je svima tako..ne znan ali meni je baš prava panika što i kako ako nešto pođe onako kako ne planiran..sigurna san da ima jako puno ljudi koji imaju kredite ali meni se čini ka da san se jedina "zajebala" i uletila u nešto iz čega ću malo teže isplivati.
Nego, nije meni u prirodi pisati o ovakvin teškim temama, pa ću to i ovoga puta preskočiti.
Mali princ me evo cili dan pita da što san "ružna"-to on tako kaže kada san tužna, al eto što od kredita, što od činjenice da mi je jedna draga osoba daleko danas mi baš teško dolazi smješak na lice, a ja nisan navikla na takvo stanje, ka ni mali princ pa mu ništa nije jasno.
Dođe mi da zaplačen, a opet i da se smijen (to je valjda stanje predživčanog sloma hehehe)...zna li itko koji dobar vic da me nasmije ili barem da mi pošalje malo dobrih vibracija da poništi ovu depresiju što me danas "oduzela"??

- 19:34 - tvoj komentar (6) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors