www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

pomalo o svemu - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

09.09.2006., subota

pomalo o svemu

žena iz snova

hmm žena iz snova..vidila san sto puta reklamu za tu emisiju i sve da ću je pogledati o čemu se tu radi ali kada je bila na programu ja total zaboravila i okrenula na sam kraj kad je žena iz snova nogirala par muškaraca.
međutim kako šećer dolazi na kraju tako su na odjavnoj špici ti isti nogirani muškarci rekli par "pametnih" o emisiji i dojmovima ali ono što je mene nasmijalo do suza bila je izjava ŽENE IZ SNOVA. citiram : "OČEKIVALA SAM VELIKA OČEKIVANJA OD MENE"

-jeli se ovo uopće more komentirati?!!??


prijateljica iz Švedske

iman jednu jako dobru i dragu prijateljicu koja živi u Švedskoj i kako ona često navrati na moj blog da ga pročita, da vidi što se događa u mome životu sada koristim priliku da joj pošaljen puno poljubaca i da joj kažen da je volin.
eto ti Mare moja draga pozdrav iz domovine!!! :)


malo o profesorima

ima jedan dragi čovik kojega san "upoznala" baš putem bloga i ovom prilikom mu želin poslati pozdrave sa mora i reći mu da je lipo znati da postoje tako dragi i dobri ljudi


godišnjica mature

sinoć san sa ekipon iz razreda proslavila desetu godišnjicu mature..lipo mi je bilo viditi te ljude nakon toliko godina..grlo mi je promuklo, ali ne od pivanja nego od pričanja cilu noć..a bome smo se i lipo nasmijali prisićajući se nekih dogodovština iz srednje škole..a skužila san da san malo i posenilila jerbo se nisan svega sićala ali to valjda tako dođe sa godinama :)))


kraj

nije kraj bloga, već samo ovoga posta (za sve vas koji ste mislili obrnuto-evo vam šipak :)) koji je eto bez početka i kraja baš kakva san i ja danas...smantana oli od bure oli od mamurluka, ali jopet san sritna jer san u zadnjih par dana vidila i čitala drage mi ljude -a evo upravo mi svira na radiju ona lipa pisma : "prijatelji stari gdje ste"..


- 23:03 - tvoj komentar (14) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors