www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

lito ka lito - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

18.07.2006., utorak

lito ka lito

evo mene lipi moji i ja našla malo vrimena odi doći..
lito ka lito, vruće i radno..
kako radin u turizmu tako se svaki dan susrećen sa turistima...al to je meni gušt..inače volin ćakulati, a još kada je to na drugin jezicima to mi je poseban gušt..
..ono što mogu reći nakon dugogodišnjeg rada u turizmu je da:
- 90% mađara ne zna niti jedan strani jezik
- nijedan francuz ne želi pričati na engleskom jeziku bez obzira koliko ga dobro zna
- talijani u prosjeku pitaju 100 pitanja dnevno
- njemci piju samo pivo i da nisu baš rječiti
- nizozemci znaju bar 3 svjetska jezika
- slovenci kad dođu kod nas misle da su na svome moru-očito još uživljeni u Jugu
- bosanci vole trošiti na iće i piće, ostalo ih baš ne zanima
- da srbi nastoje pričati ijekavicom
- da su skandinavci ljudi koji ne vole biti cili godišnji na jednome mistu nego se gotovo svaki dan premištaju iz jednoga grada u drugi tako da ih večina koja dođe u Hrvatsku uspije obići cilu našu obalu+Zagreb
- da česi više ne nose sa sobom pun auto hrane i pića
- da su poljaci duhoviti narod
- da litvanci i ukrajinci mogu popiti litru rakije i da im nije ništa- ko meni mala piva-otprilike
- da su ruskinje izuzetno lipe
- da španjolci vole našu hranu
- da austrijanci ne vole kada drugi misle da su njemci
- da amerikanci misle kada dođu kod nas da nas mogu kupiti za 10 dolara

eto-bez uvrede bilo kojoj naciji to je moje subjektivno mišljenje..naravno da se ne odnosi na ama baš sve pripadnike određenog naroda ali na večinu sigurno da...

...a kakvi su hrvati kao turisti? baš me zanima što vi mislite.... :)))))
- 11:34 - tvoj komentar (27) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors