www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

pada kiša napolju.... - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

07.07.2006., petak

pada kiša napolju....

Image Hosted by ImageShack.us

kiša pada...eto fala Bogu da i ja uvatin malo slobodnoga vrimena...fala kiši :)))
lito ka lito meni radno i vruće, i dok se ostali kupaju ja cvrčin na suncu ko čvorak na crnoj smrči i krepivan al ko me pita kako mi je ??:(((

aj aj neću kukati, pogotovo sada kada san uvatila slobodno popodne.

sad mi je palo na pamet kako san se gušala kupati po kiši kada san bila mala...i sada bi mogla al eto ne da mi se..a to su baš bili gušti..zaroniš, a kada izroniš lice ti kiša umiva..
..a voditi ljubav po kiši u moru...ahhhh kada je to bilo...prije sto godina..šmrc šmrc..

jel bilo toga i kod vas? - more, kiša, romantika..i ono "najljepše je u moru biti gol, poslije je s tebe fino papat sol":))))))) ?

b.t.w. mali princ ima novi post pa kome se čita nek klikne tu

- 16:38 - tvoj komentar (18) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors