www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

kako prepoznati onoga kome stvarno triba pomoć? - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

08.06.2006., četvrtak

kako prepoznati onoga kome stvarno triba pomoć?

..danas mi se dogodilo ono što mi se već sto puta dogodilo..princ i ja idemo u grad i nasrid mosta sidi prosjak i pita me kunu-dvi... ja kao ja odmah prekopavan po džepovima, istresen sav sitniš i ostavin mu to...kada san krenula dalje u glavi mi se počelo vrtiti pitanje "što će on s tim novcima?"..oće li kupiti kruh, burek, mliko, ili pivu, vino ili te novce mora proslijediti nekome od svojih "šefova"...

..ža mi dođe, naravno, kada vidin ljude da prose ali ne znan kako prepoznati prevarante, jer svaki od njih se kune da nemaju za kruh, da žive na ulici..i što mi preostaje-dati im sto kuna i pratiti ih di idu i što rade? hmmmm...ne znan..

ima jedna romkinja na mostu koja prosi tamo već nekih tri godine..zove se Jasmina i ima malenu kćer (s mojin princon je u godinama) koja se zove Žaklina..uvik kad ih vidin cila se raznježin i ža mi ih bude i koliko god se ona meni kunila da nema za kruh, da prosi za dite ja joj nikada ne bi novce ostavljala..kupin jesti njoj i maloj, kad je Žaklina bila još malena znala san joj kupiti paket pelena jer bi se jadna cila upiškila i stala tako mokra po cile dane, donila bi im robice i svega ali novce nikada...i koliko san samo puta znala sisti kraj nje nasrid mosta i pričati s njon pa bi me moji dragi "dušebrižni" sugrađani gledali s gadošću u očima..ko da san ubila nekoga..a samo san pričala s jednom romkinjom, mojih godina, koja ima dite isto ka i ja, ali ima skroz drukčiji život..

i eto zanima me kako vi na to gledate...kako prepoznati one kojima zaista triba pomoći?

p.s. mali princ je sam napisao svoj novi postovdjecerek
- 17:07 - tvoj komentar (30) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors