www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

koliko si mlad? - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

26.05.2006., petak

koliko si mlad?

nije mi jasno zašto ljudi uvik postavljaju pitanje: koliko si star? i to ne samo kod nas nego i kod drugih naroda (englezi, njemci....)..meni bi puno lipše bilo čuti : koliko si mlad?

...šeta se mama sa bebicon u kolicima, sretnu neku poznanicu, guguće sa bebon, izjavljuje da je preslatka i onda pita mladu mamu:koliko je beba STARA? ..meni to zvući totalno blentavo..
..a di je upoće granica mladosti i starosti?..ja poznajen neke ljude koji imaju 20 godina a ipak su stari isto ko što znan i mladiće od 50 godina...mislin da je to ipak u glavi i kakva je ko osoba...

..pričala san neki dan sa djećicom u kvartu i pitan ja njih što je to starost, a oni meni kažu (radilo se o dici od 6 do 9 godina MLADOSTI): starost je kada si ozbiljan, starost je kada si puno bolestan, starost je kada se više ne smiješ i kada ti je sve teško, starost je kad ti se ne da ustati iz kreveta!!!
I TADA SAN SHVATILA KOLIKO SU DICA U PRAVU!!! potpuno su u pravu..
ona prva izjava mi je najjača-starost je kada si OZBILJAN... zbilja ozbiljni ljudi izgledaju starije nego oni neozbiljni, uvik nasmijani..

i jedna stvar mi nije jasna. ok mi je kada roditelji kažu dici: budi dobar, budi odgovoran, sam se brini za kućnog ljubimca budi strpljiv i sve to..sve mi je to u redu...ali kad roditelji kažu dici (a čula san to sto puta na svoje uši): BUDI OZBILJAN; UOZBILJI SE!!! ????????? E TO MI NIKADA NIJE BILO JASNO..

zašto bi se itko ikada triba uozbiljit..meni moja mama kaže da san ja i dan danas šašava i neozbiljna, ali usprkos tome sve probleme i obaveze savjesno rješavan...
..i da, virujen u vile, vilenjake, patuljke i sva ta divna i čudna stvorenja..i opet san zbog toga svima šašava...
..virujen i u Boga i anđele-e sad po tome nisan nikome šašava MOLIN TE LIPO LOGIKE!!!

..a sada za sve ODRASLE i STARE ljude jedna preporuka...pročitajte knjigu "MALI PRINC" i možda se ono dite koje spava u vama ipak probudi...
..ja ću svog princa učiti da nikada ne ODRASTE..da mašta, da sanja, da gleda srcem a ne očima..i onda nikada neće ostariti...

..a vi? jeste li stari ili mladi? i u što virujete?
- 10:00 - tvoj komentar (42) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors