www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

jer još trava nije nikla, u govno je stala moja štikla - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

22.05.2006., ponedjeljak

jer još trava nije nikla, u govno je stala moja štikla

svi živi me jučer pitali jesan li gledala Eurosong, što kažen na pobjednike, kako mi se Seve činila i ta sranja.
ka prvo taj Eurosong mi je sam po sebi smeće..jednostavno tu se zemlje domaćini natjeću koja će napraviti bolju scenografiju i ko će više šoldov uložiti..ka drugo pisme su u pravilu sve na isti kalup i većinon neki totalno bezvezni scenski nastupi i tako to..

..ovogodišnji pobjednici?..očekivano su dobili..zašto? ZATO ŠTO SU BILI TOTALNO DRUKČIJI OD DRUGIH...kod nas na Dori takva grupa ne bi imala ni 0.001% šanse proći..zašto? zato što mi Hrvati uvik isfuravamo neku kulturu..kod nas uvik sve triba biti lipo i fino..milozvučno..ma moš mislit..zato čekan slijedeću Doru..jer mi se sve čini pošto smo mi hrvati prvaci u otkrivanju tople vode da će sve biti puno metalaca i punkera..zato što se vidilo da to prolazi..DA..ali ove godine..dogodine to više neće nikome biti zanimljivo...

..sićan se pred 2-3 godine kad je pobijedila ona đavajelipiodnija kako se ono zove. vi-še ni-sam tvo-ja, ni-sam ni-ti svo-ja...(tada su nan dica naučila uz pomoć te pisme rastavljati riči na slogove-fala lipa)..di san se sad izgubila..e da te godine su u konkurenciji bili oni đavaihlipiodnija kako se zovu što su pivali onu pismu Antonija-punkerski đir, ljudi došli u boksericama i sa šugamanima na binu i onda se svi sprdali sa njima...da smo njih tada poslali bili bi prvi..e al NE..mi smo kultura..mi smo fini..što bi Evropa mislila o nama da su nan to predstavnici..

..baš smo jadni..
..za sevu se nisan nadala ni jedno misto boljen plasmanu nego što ga je ostvarila..svaka joj čast al meni ta pisma nije baš sila a i ne nosin štikle pa se nisan našla u njoj..btw sinoć san u Shpitzi pogledala verziju Štikle koju su napravili "laku noć Hrvatska" i odvalila se od smija.."JER JOŠ TRAVA NIJE NIKLA, U GOVNO JE STALA MOJA ŠTIKLA"...

P.S.malome princu i meni su favoriti bili Litvanci sa pismon "we are the winners of Eurovision"..samo što je malo ljudi skužilo njihovu sprdnju

wave
- 11:32 - tvoj komentar (26) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors