www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

mama koja nije trendy - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

11.05.2006., četvrtak

mama koja nije trendy

prošlu nedilju popodne princ i ja odemo do grada..šetamo mi tako po gradu..on naravno praznih ruku a meni ruke pune vričica-naravno uvik se natovarin ka da idemo negdi na misec dana-lopta, autići, banana, krafnica, sokić, papirnate maramice, sličice na nogometaše, i još svega bi se u mene našlo...i šetamo mi tako po gradu i promatran ja druge mame.
te druge mame su meni čudne (e sad ne bi ovin poston tila nikoga uvriditi pa smatrajte sve ovo što ću dalje napisati mojin subjektivnin mišljenjem-ne znači da san ja u pravu el?)..uglavnon te "čudne" mame su van sređene od glave do pete..utegnuti topić, sakoići, suknja, nailonke, postole sa visokon peton, šminke kilo, frizura i slično..i njihova djeca isto tako-sve po najnovijoj modi...
..i onda pogledan sebe i princa-ok iman Nike trenerku-al to je ipak samo trenerka, princ isto tako, patike na nogama-nas oboje, i šilterice naravno (ipak je sunce već sada prejako da bi mogli bez kapa šetati)..

e sad što tu ima neobično-zašto su te mame meni čudne? evo zašto: nikako pa ni uz najbolju volju ne mogu sebi dočarati sliku u glavi kako te mame u toj trendy odjeći mogu trčati sa svojin princezama i prinčevima, kako mogu u postolima na petu igrati s njima nogomet, kako se u toj odjeći mogu s njima valjati po travi...to mi nije jasno..
slijedeća scena:kupin princu sladoled i dite ka dite -više sladoleda po njemu nego u njemu..meni je to naravno sve skupa smišno..i onda opet vidin te "čudne" mame kako viču na svoju dječicu koja isto tako ližu sladoled:" nemoj se pokapati..to ti je nova majica, izgledaš kao prasac, neču ti više nikad kupit sladoled i slično"..
blago rečeno smučija mi se život..pa zar su dica kriva što su mala, nespretna i smišna?
zar je bit izlaska s dicon biti ka da si siša s modne piste ili je bit da se dite zabavi, da se igraš s njime, da se veseli?..
ma jebeš to što će se šporkati-ja uvik kažen:"u mojoj kući ima dovoljno Ariela i fala bogu makina za robu je tu"...ili kako ja kažen mom princu kad mi pokaže kako se cili usvinjija:"jubavi moja ne moreš ti toliko robe šporkati koliko je ja mogu oprati i opeglati:)))"..

e sad me zanima kako vi na to gledate? možda ja iman krivi stav..mene zna vlastita mama pitat kad se s princon vratin iz šetnje jesmo li mi to bili na igralištu, u gradu i sl. ili možda u svinjcu, na smetištu itd. :)))
svučemo robu, stavimo je prati, nas dvoje u kadu i za 10 minuta mirišemo ko cviće u proliče i sva roba na nama je čista..di je onda problem?

p.s.još za kraj nešto od princa. pričan ja njemu sinoć pred spavanje priču o vilama i vješticama i on ispali ko iz topa :"vještica je zločesta zato što nema mamu da joj zabrani biti zločesta" :)))))) pametno moje malo

wave


- 10:40 - tvoj komentar (25) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors