www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

novi igrač - život na balkanu - Blog.hr

život na balkanu

10.04.2006., ponedjeljak

novi igrač

ha! evo me nije danima bilo..neka greška na kompjuteru ili tako nešto..nije bitno AJM BEK!!!
jutros me skoro jugo odnilo koliko puše..mislin ovo proljeće mi ne ide u glavu..svaki dan bedara od vrimena a ja bi sunce i bonacu..kad se sitin da san se 1998.g. kupala u moru 22.4. odma se smrznen..ali tada je bilo toplo..

gledan ja tako nogomet sinoć sa malin princon i gleda on gleda i kaže ničim izazvan : "mama meni je ža ovoga suca, njemu niko loptu ne da, on mora jadan igrat sam protiv svih" :)))))))))))

eto na znanje svim sucima-moje dite suosjeća sa vašom boli i odbacivanjima od strane drugih.

e da i još jedna izjava malog princa : "nogometaši su oni koji imaju puno novaca pa su kupili golove da malo pucaju u njih i neće im isključiti struju!!??!!??" - odakle mu ovo sa strujon još nisan uspila dokučiti :))

wave
- 11:09 - tvoj komentar (19) - zašto?!?!? - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

jedna od najlipših misli:


Cursors