~daisy

srijeda, 29.04.2009.

Gripa

Bojite li se svinjske gripe? Meni se fakat strah utjera u kosti kad čujem ovako nešto, pogotovo kada vidim fotke ljudi s onim jezivim maskama na licu.eek Sjećam se kako sam se tresla kad je bio skandal oko one ptičje gripe, a završio je isto kako je i došao. Je li i ovo još jedna medijska hajka il se trebamo bojat?! Vidim da su negdje kod nas svi pokupovali one neke lijekove koji pomažu u ranom stadiju, kaže Ivo da se ne trebamo bojati jer naš zdravstveni sustav je siguran (moš si mislit, ne daj Bože da se razbolim pa da moram u bolnicu). Ajme što mrzim ovakve stvari koje ne možeš spriječiti i na koje ne možeš utjecat! Ali neka, sva sreća da ne jedem svinjetinu, a koliko to sad ima veze kad se ionako prenosi s čovjeka na čovjeka....jezivo brrrrrrrrr

29.04.2009. u 08:28 • 3 KomentaraPrint#

subota, 25.04.2009.

Svi su jednaki, neki su jednakiji


Baš je lijepo biti šef. Imaš službeno auto, čak i stan, sve troškove prebaciš na račun firme, čak i kavu u kafiću pa do putovanja, imaš sve moguće povlastice gdje god da dođeš, parkirano mjesto osigurano ti je tik do vrata, ne moraš se brinuti je li kasniš jer te tvoji mali robovi strpljivo čekaju i još se smješkaju kada dođeš, zatvoriš se fino u svoj ured kada ti je puna pipa svega, otreseš se na kog hoćeš, dođeš na posao kada hoćeš, pođeš kad hoćeš, nitko te ne pita gdje si i što si. Možeš biti ljubazan, a možeš i arogantan. Ni jedno ni drugo ništa te ne košta. Zašto su onda svi arogantni? Hm...

25.04.2009. u 17:30 • 3 KomentaraPrint#

utorak, 21.04.2009.

Topim se

7 kg manje. Do ljeta ću biti fit cerek

21.04.2009. u 18:38 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 01.04.2009.

Živio Montignac!

Kada sam pokušavala smršaviti, mislila sam da samo trebam izbaciti večeru. Krivo. Onda sam prestala jesti kruh. Opet bez rezultata. Onda po cijeli dan ne bi ništa jela pa bi mi došlo slabo, ne bi mogla zaspati i pojela bi pola frižidera odjednom! A kad sam proučila Montignacov način prehrane i kombiniranja namirnica, ne samo da mi se smanjio moj kolut za spašavanje o kojem sam kukala u jednom od prethodnih postova, nego uopće nemam osjećaj gladi! A nije dam sam se nečega pretjerano odrekla, osim slatkiša (jebiga zubo), bijelog kruha i šećera i brašna (ali nije da sam se davila u tome i prije). Shvatila sam da je najbitnije NE jesti ugljikohidrate i proteine zajedno. Znači - tjestenina i meso, krumpir i meso, sendviči i pohano - ZABRANJENO. A upravo u tome sam plutala prije. Iako bi pojela manju porciju, opet ne bi mršavila. Jer, ta kombinacija očito ubitačno djeluje na organizam. Meso se jede s povrćem - mahunama, tikvicama, brokulom itd, tjestenina također. Ničega se ne odričem, samo pazim kako kombiniram namirnice. Ipak, tjestenina mora biti integralna, ali ni to nije problem s obzirom na to koliko različitih vrsta kruha imamo po pekarama i paste. I što je najbitnije, u čemu sam griješila prije, zadnji obrok - večera, mora biti proteinski. Znači, meso, riba, jaja, sir i ostali mliječni proizvodi, naravno, malomasni, ne sad jogobela. Isto treba paziti na glikemijski index namirnica, ali nije komplicirano kao što zvuči, na netu se lako može pronaći tabela s namirnicama i zapamtit što se s čim smije kombinirati, što ne, a što treba izbjegavati. I što je naaaaajbitnije, a meni je uvijek bilo najbolnije budući da sam gurman - nisam gladna!!!! Dakle, Montignac yes

01.04.2009. u 17:46 • 8 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

crtice iz svakodnevnice

Image Hosted by ImageShack.us



Draga djeco! nono

Molim vas da mi ne ostavljate bezbroj komentara zaredom od jedne riječi tipa cool blog, posjeti me, kissek, pusek i šta već ne.
Hvala