~daisy

subota, 21.03.2009.

Prvi dan proljeća, kako da ne


Ajme stvarno bih htjela pisati ko i prije, aplodati slike, komentirati tuđe blogove, obogatiti svoju 'cool' listu...al ne znam koji k, vremena imam jer sam cijeli dan na netu, ali nemam ni volje ni inspiracije napisat red dva, stavit koju sličicu, ne da mi se, zato imam Facebook, al mogu ovdje anonimno srat kvake koliko me volja, ni mi je otvoren profil ovdje nit imam svoju sliku ko tamo. Al opet taj fejs je posto ko da otvorite vrata svog dnevnog boravka, sve što se ljudima događa u životu obavijeste sve na internetu što meni malo ide na k, al njihova stvar. Briga me.
Nego, danas ko neki službeni dan proljeća, a ja ne osjećam ni p od proljeća, ne zbog užasne zime i kišurine nego zato što se inače u proljeće nekako sve promijeni, osjetim to na sebi, a sad ništa, ko da i dalje teče šugava zimurina. Nisu mi pomogle ni nove žute krpice u ormaru, još me drži zimsko sivilo. Možda da promijenim dizajn bloga? Evo sad ću potražiti nešto življe. Uh...
Na godišnjem sam, bar malo da se koji dan odmorim od spletki na poslu i tračeva, nekakvih poruka u šiframa koje ti na kraju završe kao nož u leđima. Uh, ma ne smeta meni tuđu uspjeh, drago mi je ako se netko trudi i radi i uspije, ali ako je to napravljeno kao rezultat gaženja ostalih i uvlačenja šefu u šupak što već i vrapci na grani primjete, onda mi se to fakat gadi. Valjda sam ja drukčija, ali da bi se uvlačila nekome u prkno, moram biti kruha gladna. Ne za par bodova više kod šefa. Fakat nije vrijedno toga. Namjeravam malo više učiti i položiti godinu na magisteriju, iako već ima jednu diplomu, vidim koliko je to malo. Nažalost, ona se vrednuje kao da nemam ništa. Nema veze što sam par godina grijala stolicu, ko zna koliko noći ne spavala i ujutro s podočnjacima išla na ispit. Nego, sva sreća pa volim stalno nešto učiti, doškolovati se, pratiti nove stvari u svojoj struci jer cijeli život se uči, kad završiš faks tek onda ništa ne znaš. Čak planiram upisati i tečaj nekog jezika jer malo me sram govoriti samo engleski kojeg već svatko zna. Da mi je naučiti portugalski recimo...ili obnoviti španolski kojeg sam nakon prve godine faksa totalno zapustila. Vidjet ćemo...

21.03.2009. u 15:01 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

crtice iz svakodnevnice

Image Hosted by ImageShack.us



Draga djeco! nono

Molim vas da mi ne ostavljate bezbroj komentara zaredom od jedne riječi tipa cool blog, posjeti me, kissek, pusek i šta već ne.
Hvala