~daisy

subota, 07.02.2009.

Volim te

Nevezano za Valentinovo....koje mi već pomalo diže živce kao i mnoštva srčeka, medeka, bubeka, mišića, pišića u jaaarkocrvenoj boji...al nisam o tome mislila.

Čitam na nekom forumu, u višku slobodnog vremena i nedostatku pametnijeg posla, raspravu na temu kada reći 'volim te'. I pomalo su me začudili komentari. Kao prvo, mislim da ne postoji točno određeno vrijeme kada se podrazumijeva da će ti to netko reći, kao da se ne podrazumijeva da to mora učiniti muškarac (ali dobro, ono što je u društvu uvriježeno mišljenje teško se da iskorijeniti). Većina ljudi je odgovorila kako je glupo kada ti to partner reče nakon mjesec dana ili nakon samo par dana. Došlo mi je da se nadovežem u raspravu ali nije mi se dalo polemizirati s hrpom klinaca. Uglavnom, riječi 'volim te' se, po meni, trebaju izustiti kad to osjetiš, neovisno o vremenu i mjestu, nakon 5 dana, nakon 10 ili par mjeseci. Zašto u sebi držati i ne pokazivati osjećaje samo radi neke općeprihvaćene društvene nepisane norme? Koja očito nema nikakvog smisla.

Tko kaže da se ljubav ne može dogoditi nakon samo par dana? Ili da se pod svaku cijenu mora dogoditi unutar dva mjeseca, naprimjer? Ona upravlja nama, a ne mi njom. Dogodi se kada je najmanje očekujemo, a baš kada joj se žarko nadamo - nema je niotkud. Zbog toga i jest toliko divna i opjevana u mnoštvu stihova, zato se i smatra da ona pokreće svijet i zato i jest jedino pitanje na koje nema odgovora. Dođe sasvim nenajavljena, a takva može lako i otići. Zato ljudi uživajte u njoj kad već imate priliku, da su bar svi ljudi tako sretni, ne bi bilo ni mrguda ni svađalica ni pesimista. Ko jebe vrijeme i datume!

07.02.2009. u 15:38 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

crtice iz svakodnevnice

Image Hosted by ImageShack.us



Draga djeco! nono

Molim vas da mi ne ostavljate bezbroj komentara zaredom od jedne riječi tipa cool blog, posjeti me, kissek, pusek i šta već ne.
Hvala