~daisy

petak, 10.10.2008.

Susjedi

Jutros idem dignuti robu sa žice na balkonu, i taman sam se nagnula, kad me gotovo zalije voda s gornjeg balkona (sva sreća imamo neke biljke penjačice pa je to ublažilo onaj hladan mlaz sapunice koji mi se trebao naći na glavi). "Alo!?", viknem u nevjerici. "Molim", vrati mi starija gospođa. "Pa zalili ste me!?! I mene i robu!?", nisam se mogla suzdržati. "Oprostite", kaže mirno i ušeta u stan. Mislim, ne kažem da u stanovima svatko mora hodat ko po jajima, ali daj malo solidarnosti! Kako možeš ocijediti krpu kojom si brisala pod ako znaš da ima ljudi koji žive ispod tebe! Pa čemu ti služe kada ili wc školjka osim sranja i kupanja!?

Prijatelje biraš, a članove rodbine i susjede ne - kakve ih dobiješ, takvi su, pomiri se s tim, trpi ili ih ubi. Nikad nisam volila susjede, ni kad sam živjela u roditeljskom domu, ni sada. Puna ulica mi je bila baba tračara koje su zabadale nos u svašta i nisu se znale suzdržat od glupih i nepotrebnih komentara ko i glasina koje su došle ko zna od kud i s kojom namjerom - btw, bila sam trudna, udala sam se pa sam se razvela, prijateljica mi je pogodila tipa cipelom nasred puta (ovo zadnje ni dan danas ne shvaćam), ali eto, bujna mašta ljudi koji po cijele dane sjede doma i ništa ne rade, moraju popuniti nekako slobodno vrijeme.

Sada još nisam upoznala susjede, ni ne namjeravam jer neću ovdje živjeti dulje od godinu dana (nadam se), ali skontala sam da oko mene ima nekoliko obitelji i par studenata koji puštaju Draganu Mirković (što mi i nije žao, volim narodnjak, ali mrtva pijana u gluho doba noći, a ne u podne pobogu!!!). Nikad nisam živjela u stambenoj zgradi, navikla sam na kuću i veliki prostor, hodanje na petama i samu činjenicu da nema nikoga ispod mene ni poviše mene. Teško mi je, ali nastojim se naviknuti da ne smijem palit muziku kad meni pada napamet, derat se, skakat niti otrest deku preko balkona ili prozora da ne bi palo zrno prašine na nekoga tko živi ispod mene. Da sam u prizemlju bila bi druga stvar. Teško mi je jer sam naviknula u subotu ujutro generalo čistiti kuću što podrazumijeva istresanje deka i tapita preko balkona, bezbrižno hodanje i skakanje po kući, pseći lavež i jaku muziku. Naviknula sam s kata zaderati se na ukućane kad bi mi nešto trebalo da ne silazim dole. Jebiga. Sad tek vidim ooooogromne prednosti obiteljske kuće, a sve više upoznajem nedostatke stana.

10.10.2008. u 16:02 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (7)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

crtice iz svakodnevnice

Image Hosted by ImageShack.us



Draga djeco! nono

Molim vas da mi ne ostavljate bezbroj komentara zaredom od jedne riječi tipa cool blog, posjeti me, kissek, pusek i šta već ne.
Hvala