petak, 12.01.2007.

5 stvari koje ne znate o meni

Image Hosted by ImageShack.us

Dakle, clarisss me je nabrojala među svojih 5 kandidata koji moraju nastaviti štafetu. Koliko sam shvatio bit ovoga je napisati 5 stvari koje ne znate o meni i 5 web aplikacija koje su mi promjenile život. Pa ajde da probam...

1. Imam prastaru Nokiu 3310.... Vjerojatno sam jedini koji posjeduje takvo što... Često me je sramota u javnosti ga izvaditi iz džepa kada zazvoni... Užas!
2. Obožavam spavati... Da mogu, vjerojatno bi prespavao cijeli dan. Čim mi se pruži prilika, ostajem u krevetu do 12, ako ne i duže... Sve dok ne čujem mamin bijesni glas... puknucu
3. Lud sam za Harry Potter knjigama i filmovima... Pročitao sam svih 6 dosad izdanih knjiga, i pogledao sva 4 dosad snimljena filma. Red feniksa je u kinima od srpnja... Jedva čekam!
4. Kad bih bio gay, prvi izbor bi mi bio Toše Proeski. Taj mi čovjek predobro izgleda. zujo
5. Disneyjevi crtići su mi najčešći izbor kad odem u videoteku. Volio sam ih odmalena, i ta ljubav neće iz mene ni sa sadašnjih 18. Među najdražima mi se svakako nalaze Aladdin, Hercules i Trnoružica. smijeh

A tih 5 web aplikacija, to će već bit malo teže...
1. BLOG - a što drugo... To je ono na čemu provodim najviše vremena dok sam na Internetu... Obožavam čitat tuđe blogove i pisat svoje...
2. LAST.FM - odlična stranica koja pomoću nekakvog plug-ina u Winampu pamti sve pjesme koje slušam, bilježi ih te pravi statističke preglede najslušanijih izvođača i pjesama. "Moja stranica na last.fm"
3. MJUZA - odlična stranica na čijem forumu možete zatražiti koji god album ili pjesmu tražite, i vrlo velika vjerojatnost je da ćete ju i dobit. Ili bolje ovako: Vrlo mala vjerojatnost je da ju nećete dobit.
4. SHAKIRAHOLICS - odličan forum na kojem se okupljaju Shakira-holičari i na kojem saznajem skoro sve stvari vezane za moju najdražu Shakiru.
5. ICQ - moj najdraži način za dopisivanje s ljudima preko Interneta.

A 5 blogera kojima predajem štafetu su:
1. Kelly Clarkson fan
2. BuRn
3. BROKEN HEART
4. Život je duga cesta...
5. Guard
Nadam se da se navedeni neće ljutiti.... Ako ne želite, ne morate ovo uzeti u obzir...

- 19:49 -

Leave a mark (12) - Waste color - No reason to touch this

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us