utorak, 02.01.2007.

::Zagrljaj::

Image Hosted by ImageShack.us
Dakle, zagrljaj... Nekima znači više, nekima manje... Meni više...
Zagrljaj je nešto što me čini sretnijim... Nešto što mi govori da je osobi koja mi ga pruža ipak stalo do mene. Kad se osjećam loše, najradije bi nazvao nekoga i zamolio ga da dođe, zagrli me i ne pušta. Svaka osoba bi, po mom mišljenju, trebala biti sposobna dati i primiti zagrljaj. Ali, ima ih kojima je to nešto strano. Nešto s čim se ne mogu ili možda ne žele suočiti. Moj problem je što se bojim tražiti zagrljaj. Nekad mi je tako teško da bih htio zagrliti neke osobe i držati se uz njih sve dok bol ne prođe, ali jednostavno se bojim njihove reakcije, bojim se odbijanja. Zagrljaj je nešto što bi nas trebalo usrećiti, pomoći nam, a tako ga je teško zaraditi. Upravo u ove (sad već prošle) blagdane razmišljam kako bi mi jedan iskreni zagrljaj značio više od bilo kojeg poklona, više od ičega na svijetu.
Mislim da su ljudi počeli zaboravljati važnost zagrljaja. U mom slučaju, iskreni zagrljaj bi rješio barem pola problema. Možda sam ja endem koji tome pridaje previše pozornosti, ne znam ni sam. Ali, znam da je iskreni zagrljaj jedna od najdragocjenijih stvari.
Image Hosted by ImageShack.us

- 01:52 -

Leave a mark (10) - Waste color - No reason to touch this

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us