petak, 13.10.2006.

I like pop music... Yes, pop!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Pozdrav svima! U ovom postu ću vam pokušat objasnit neke stvari vezane za moj glazbeni ukus... Oni koji me osobno znaju upoznati su s činjenicom da sam lud za Shakirom, i da općenito slušam pop glazbu... Za neke sam zbog toga peder, za neke sam čudak, a za neke je to super jer se ne povodim za "pravim muškarčinama" koji slušaju metal, rock, hip-hop... Ali, koliko ja znam ukusi su različiti i o njima se ne raspravlja, no mnogo njih ne poštuje to tzv. pravilo.
Mene glazba koju slušam drži raspoloženim. Da nema te glazbe, tko zna gdje bi ja danas bio (i bi li uopće bio). Pa nije li takva vrsta glazbe za to i namjenjena?! Obožavam se razbacati po sobi kad upalim npr. La Torturu, koliko god to čudno vama zvučalo... Ali, naravno nije pop glazba orijentirana samo na brze pjesme. Postoji jako puno laganica u kojima se mogu pronaći; što u riječima, što u glazbi. Laganice su upravo onaj tip glazbe koje si puštam kad sam ubediran...
Mnogi misle da ta vrsta glazbe pjeva samo o ljubavi, što svakako nije istina! Možda većina i jest na tu temu, ali ima ih i koje govore o socijalnim problemima, o Bogu, o prijateljstvu... Mogu vam navesti dosta primjera...
Ali, iako slušam mostly pop, obožavam grupu Within Temptation o kojoj ste već mogli čitati na ovom blogu. Isto tako, volim Linkin Park, Evanescence, a nerijetko se znam uhvatit kako mi sviraju i poneki hitovi grupa kao što su The Rasmus, Green Day ili System Of A Down... Ali, bilo kako bilo, pop glazba će mi uvijek biti na prvom mjestu... Zašto? Odgovor se nalazi u ovom postu. Čak ni ne trebate čitati između redova da biste to shvatili.
Uvjeren sam da će biti onih koji me neće shvatiti, ali to je moj stav, moj ukus, i prije svega moj život o kojem sam odlučujem...

- 17:16 -

Leave a mark (18) - Waste color - No reason to touch this

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us