Dođi drugo na divane

četvrtak, 07.05.2009.

NAKON DUGO VREMENA....

Evo mene svitu moj, nakon dugo vremena...ja sam kao i lijepa naša jedno vrijeme provela u banani (život, razočarenja, bolesti) ali za razliku od nje, ja sam se izvukla hahaha.
Da li vam se dogodilo u životu da su vas iznevjerili oni za koje bi vi učinili sve u životu, vaši prijatelji? Kako ste se tada osjećali?
Bil ste ljuti? razmišljali o osveti? Ne! ali razočarenje je ogromno. Onda sama sebe pitam....a jesi naivna k'o francuska sobarica, svi te koriste dok im trebaš. Uzimaju a kad treba dati oni bježe. Svaki puta se pitam"zašto baš ja".
Možda Bog želi da upoznamo mnogo ljudi prije nego što upoznamo prave i na tome ćemo mu, kada se to bude dogodilo, biti zahvalni.
Ma nećemo plakati zato što je tako završilo, smijati ćemo se zato što se "dogodilo".
Život je takav...uvijek će biti ljudi koji će nas povrijediti ali treba nastaviti vjerovati, samo biti oprezniji.

Ništa se u životu ne događa bez razloga...........

- 19:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #