< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


vidiš....ne vidiš

A little bit about me....

Dizajn by: devilandangel8

Ja SaM aNa...13 god...
PuLa...VoJiM:JaHaNjE i KoNjE
,LaSaGnE,NaTjEcAnJa,
SpOrT,FrEnDoVe,ObItElj...i JoŠ pUnO ToGa...Ne VoJiM:gLuPe,UoBrAžEnE,nEpOšTeNe I LJuBoMoRnE
LJuDe...FRENDOVI:Valentina(Valen...ćućulica...hehe...),Helena(Heli)...Denisse...Valeria...svi sa rancha...Filip,tanis,Roberto(Robi),Deni(Ćići),Borna...i još neki dečki sa rancha...

Ekipa sa jahanja:
HELENA-dobro jaše,malo se boji određenih konja,ali to nije niš strašno.Naj konj joj je Ivo.
DENISSE-odlično jaše,super se odnosi s konjima.Naj konj Teo i Pupi koja je prodana...
NATALIE-po meni najbolje jaše od djece,naj konji John i Gina(Ginger)
ANDREA-iat odlična,naj konj Čokolada
NIKOLINA-malo se boji jahati jer je pala s konja(Ben,Ben...),ali se ne boji konja.Naj konj joj je Wolf
MARINA I KLARA-blizankinje koje su super i super jašu(isto kao i andrea i Nikolina).Naj konji:Marina-Falcon,Klara-Pinta i Gina
MATEO-odličan,ali ponekad se isfurava,naj konj mu je Wolf
ROBIN.živi u njemačkoj,ali dolazi na ranch,super jaše i naj konj mu je Miško...jeee...
LUKA-ne nam baš kako jaše,ali naj konj mu je čokolada,to je njegov konj(zapravo od njegove sestre....)
SARA-isto kao i Luka,al njen naj konj je Viktoria...

Don't click here!

Free Unicorn Black MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkići...hehe...

Mateichy

Vanjica mala...

Devil & Angel

Heli(predobar blog s konjima s rancha

Sweet arabian horses

Tinchi(to vam je moja bestica)

Mia iz Bjelovara

Animal friends

Ninich...jedna od mojih bestica...

Petra(super blog o konjima)

Happy pets(jedna curka koja ima super i koristan blog o ljubimcima)

Horse Niki 4 ever(Pety & Luca...zakon curke...)

I love one boy!!4ever(Jedna Dorotea iz Dubrave koja je ocito zaljubljena...)

Vrste pasa

Stvorenja

John i Gina(Natali-cura s rancha koja mi (kad mi treba uvijek pomogne...)

Shady Lady

Bla,bla...

MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!
MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!
MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!

Myspace Pets at YourSpaceIsBest.com


MusicPlaylist













adopt your own virtual pet!

















Evo slike za dizz:
Ovo je Nadin
Image and video hosting by TinyPic
Ja i Nadin
Image and video hosting by TinyPic

A ovo smo ja i Ben
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je Ben
Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 08.06.2008.

LONG TIME NO SEE YOU...

Ej piplsi moji dugo vam nisam pisala!Želim vam se zhvaliti na kommovima,potrudili ste se(svaka čast...heh...)partythumbup.Pa ovako s čime da počnemo...E,da...MORE.Pa u prošlu nedjelju sam bila na kupanju,na Ambreli s bratom voda je bili super i sve drugo.Zezali smo se,smijali,igrali uno i tak...Drugi put da ćemo ići u vodu..A,a nema šanse sva je prljavština došla do plićaka i nikako nisi mogo ući u vodu(zapravo mogao si,ali koma se dalo...).lud
I tako prošlo 6 dana i idem ja s frendicama na ranch,odnosno s frendicom,ali su druge dvije već bile u autu.sretan
Dođemo mi u Manjadvorce a tamo još neka naša frendica Denisse pješači..I ukrca se i ona.Došli smo tamo,a konji su bili na paši.Pričekali smo ih dok smo se igrali s kozama.Kad su došli počeli su se valjati u blatonamcorlud::..ej...Zatim smo ih vezali.Svatko je nekog četkao.Ja sam Benacerek.Ja ga lijepo četkam i isčetkam.A sad griva(puna blata)...ma da ne bih slučajno...lijepo sam ja dala Heleninoj mami da se ona s tim zajebava.smijehsmijeh
Poslije smo ih pustili da se malo odmore,pa smo tek nakon,otprilike pola sata,išli odsedlati konje.Dugo nisam bila na ranchu pa su mi Denisse,Marina,Klara i Helena malo pomogle(tnx cure!!pozzmahwave).Ja sam jahala Bena.Krenuli smo u hodu,ali ja sam se željela malo prisjetiti kasa pa smo išli i u kasu i u hodu.
Kad smo stigli zavezali smo konje i išli jesti čevape,jeeejthumbup...njam-njamnjami...heh...Malo smo pričali i zezali se za stolom.
Neka cura(Roberta) išla je trenirati Lagunu i Tadeni vođenje.Ja i Heli nismo imale šta raditi pa smo se zezale i Aldu (tovar) učile vođenje...koji smijehnutsmijeh...Brzo nakon toga smo morali ići ča jer sam ja nastupala...
Na nastupu smo morali pjevati i svirati.Došli smo malo prije početka,pa smo išli vidjeti šta ima.Na livadi su Klara,Marina i Denisse vodile djecu na konjima,jer si mogao jahati,a novac koji se skupi ide u humunitarne svrhe.
Marina je zamolila Elvisa da jašem sama.Pustio mesretan.Bili su Ivo i Teo.Išla sam na Iva,a kasnije na Tea.Poslije smo se mijenjali u vođenju.Moja frendica Valentina se opet prisjetila jahati(hvala bogu)zubo.
Oko devet(kad su konji bili dosta umorni) cure su išle malo galopirati...Ivu je ispala potkova...he-helud...
Pa dobro,to je to idući post ne pišem do 300 kommicha...Kizza...
P.S ne mogu vam staviti fotke jer mi frendica nije prebacila na komp...Sorryte...evo malo videa...

Full dobro...barem meni...

Ima dobrih skokova

Tipac je talentiran...

Zaboravila sam ja na štafetu...
Najdraže piće...
...nestea...schweps...

...Najdraže jelo...
...lasagne...tjestenina općenito...

...Najdraža životinja...
...konji i psi...hellouuuu...

...Kakve dečke voliš...
...a booo...

...Ljubav ili sreća...
...oboje...ipak za mene je ljubav sreća...

...Frendice ili dečko...
....frendice.....

...Obitelj ili novac...
...2 u 1...bogata obitelj...hehe...

...Disco ili kafić...
...disco...

...Mržnja ili ne voljenost...
.....ne voljenost...

...Alkohol ili cigarete...
...niš...ama baš niš...

Štafeta ide dalje...Predajem ju:
Heleni
Valentini
Mii
I vi drugi koji želite si ju uzmite jer mi se ne da pisati,a imam puno dragih blogera...

- 14:57 - ...samo(353)kommicha?- ... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.