< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


vidiš....ne vidiš

A little bit about me....

Dizajn by: devilandangel8

Ja SaM aNa...13 god...
PuLa...VoJiM:JaHaNjE i KoNjE
,LaSaGnE,NaTjEcAnJa,
SpOrT,FrEnDoVe,ObItElj...i JoŠ pUnO ToGa...Ne VoJiM:gLuPe,UoBrAžEnE,nEpOšTeNe I LJuBoMoRnE
LJuDe...FRENDOVI:Valentina(Valen...ćućulica...hehe...),Helena(Heli)...Denisse...Valeria...svi sa rancha...Filip,tanis,Roberto(Robi),Deni(Ćići),Borna...i još neki dečki sa rancha...

Ekipa sa jahanja:
HELENA-dobro jaše,malo se boji određenih konja,ali to nije niš strašno.Naj konj joj je Ivo.
DENISSE-odlično jaše,super se odnosi s konjima.Naj konj Teo i Pupi koja je prodana...
NATALIE-po meni najbolje jaše od djece,naj konji John i Gina(Ginger)
ANDREA-iat odlična,naj konj Čokolada
NIKOLINA-malo se boji jahati jer je pala s konja(Ben,Ben...),ali se ne boji konja.Naj konj joj je Wolf
MARINA I KLARA-blizankinje koje su super i super jašu(isto kao i andrea i Nikolina).Naj konji:Marina-Falcon,Klara-Pinta i Gina
MATEO-odličan,ali ponekad se isfurava,naj konj mu je Wolf
ROBIN.živi u njemačkoj,ali dolazi na ranch,super jaše i naj konj mu je Miško...jeee...
LUKA-ne nam baš kako jaše,ali naj konj mu je čokolada,to je njegov konj(zapravo od njegove sestre....)
SARA-isto kao i Luka,al njen naj konj je Viktoria...

Don't click here!

Free Unicorn Black MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkići...hehe...

Mateichy

Vanjica mala...

Devil & Angel

Heli(predobar blog s konjima s rancha

Sweet arabian horses

Tinchi(to vam je moja bestica)

Mia iz Bjelovara

Animal friends

Ninich...jedna od mojih bestica...

Petra(super blog o konjima)

Happy pets(jedna curka koja ima super i koristan blog o ljubimcima)

Horse Niki 4 ever(Pety & Luca...zakon curke...)

I love one boy!!4ever(Jedna Dorotea iz Dubrave koja je ocito zaljubljena...)

Vrste pasa

Stvorenja

John i Gina(Natali-cura s rancha koja mi (kad mi treba uvijek pomogne...)

Shady Lady

Bla,bla...

MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!
MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!
MySpace Layouts
HOT MySpace Graphics by Mr. Doe!

Myspace Pets at YourSpaceIsBest.com


MusicPlaylist













adopt your own virtual pet!

















Evo slike za dizz:
Ovo je Nadin
Image and video hosting by TinyPic
Ja i Nadin
Image and video hosting by TinyPic

A ovo smo ja i Ben
Image and video hosting by TinyPic
Ovo je Ben
Image and video hosting by TinyPic

ponedjeljak, 12.05.2008.

Sutra...

Ejla ljudeki moji...Sutra vam imam samo 2 sata nastave,jer idemo gledati predstavu.Zove se "Debela" i u njoj glumi Ana Begić iz "Bibin svijet".Cijeli moj razred ide,aneki idu samo zbog toga da ne budu na nastavi.Uglavnom školsko u odbojci se nastavlja.U 14,40 igramo protiv Vidikovca.Oni su dosta jaki,ali vi navijajte za nas.Moramo ih pobijediti,inače smo...Bolje da ne kažem,ali budite sigurni da nećemo biti zadnji!!!Ewo,to je to!Kakva je bila predstava i kako je prošla utakmica napisat ću vam sutra,a do tada pozzek...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

- 21:24 - ...samo(19)kommicha?- ... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.