nedjelja, 17.08.2008.

14. poglavlje - Nova prijetnja

Iduće jutro Nessa je ustala veoma rano. Izvukla se iz kreveta i navukla crne traperice i nekakvu crnu majcu s napisom. Nije se ni potrudila počešljati nego je otišla do Sihajine sobe i ušla bez kucanja.
- Dobro jutro, Nessa- kaže joj Sihaja koja j sjedila na dasci od prozora još uvijek u spavačici.
- Jutro. Svejedno ne spavaš dobro?- upita je Nessa i zavali se u sofu koja je gledala prema prozoru.
- Ne. Ali to nije važno. Što to tebe muči?- upita je Sihaja i odljepi pogled od zimske idile koju je do tada gledala kroz prozor.
- Kako to misliš?- upita je Nessa.
- Od jučer od kada si došla, osjećaji su ti u velikoj zbrci. Nešto nije u redu. Želim da mi kažeš što.- kaže Sihaja pa ustane s daske i priđe Nessi.- Što nije u redu, Nessa?
- Uobičajeno. Mama i tata me ne podnose. Draco je u zadnje vrijeme bolji prema meni, čak se pomirio i sa Starzom. Istina tata je poludio kada je saznao da su Draco i Starz sada dobri frendovi.- kaže Nessa deprimirano pa skrene pogled od Sihajinih očiju.- Želim imati normalne roditelje koji me obožavaju bez obzira na to u koji sam dom upala.
- Možda nemaš roditelje koji te obožavaju ali imaš hrpu frendova i rođaka koji te puno vole. A i veoma brižnog brata.- kaže Sihaja na što se Nessa nasmije.
- Brižnog brata? Da baš!- kaže Nessa.
- Ne moraš mi vjerovai ako ne želiš ali ja sam rijetko u krivu oko takvih stvari. Draco te jako voli i veoma je ponosan na tebe.- kaže joj Sihaja ozbiljno.
- Ti to fakat ozbiljno?- upia je Nessa, a kad je Sihaja klimnula ona je upita- Zašto se onda tako ponaša prema meni?
- Velika braća uvijek tako rade. Prave se da te mrze a ustvari nema toga što ne bi napravili za tebe.- kaže joj Sihaja pa nadoda uz smiješak.- A i Draco je malo razmažen.- Nessa se od srca nasmije pa zagrli Sihaju.
- Hvala rođakinjo.- kaže joj Nessa pa ode iz sobe.- Vidimo se sutra u vlaku. Čuvat ću ti mjesto.
Sihaja se nasmiješi pa ode u svoju garderobu i izvuče veliki kovčeg iz jednog ormara.- Spakiraj!- Odjeća i obuća poleti sa svojih polica i uredno se posloži u kovčeg. Nakon što je spakirala kovčeg Sihaja izadi toplu mekanu bijelu dolčevitu i traperice boje mente pa se presvuće i ode na doručak. Draco i Nessa su već bili otišli.
- Hej cure!- kaže Legolas pa se frajerski zavali na stolac,a Harry koji je išao iza njega šokirano je gledao u Giu, Rogue i Sihaju. Alexis je buljila u svoj doručak.
- Alexis, jel sve u redu?- upita je Sihaja ne obazirući se na Harryev pogled.
- Mama popodne dolazi po mene.- rekla je tužno Alexis i odustala od doručka.
- Što?- upita je Gia.- Kako to misliš? Zar se tebe ništa ne pita?
- Očito ne. Samo mi je rekla da u dva budem spremna.- rekla je Alexis.- I mene se nikad ne pita što ja želim. Tako tipično za moje roditelje.
- Tako mi je žao, Alexis.- kaže joj Sihaja. Tada u blagavaonicu uđu Arja i Riddick.
- Hej klinci.- samo kaže Riddick pa pogleda Legolasa na što se ovaj ukoči.
- Sihaja, problemi.- kaže Legolas Sihaji u mislima. Ona ne pokaže ničim da je uznemirena i nastavi tješiti Alexis.
- U čemu je problem?- upita ga ona.
- Čini se da nas je Voldemort pronašao.- kaže joj Legolas prevrčući jabuku u ruci i odgovarajući Harryu na neko pitanje vezano uz metloboj.
- Mislila sam da smo ovdje nedodirljivi.- odgovori mu ona.
- Ovdje jesmo ali uskoro bi trebali ići u školu. Tamo smo ranjiviji.- kaže Legolas.
- Idem se spakirati.- kaže Alexis.
- Trebaš pomoć?- upia je Sihaja pomalo rastreseno.
- Ja ću ti pomoći. I ja bi se trebala spakirati.- kaže Gia.
- Kako to misliš?- upia je Sihaja zbunjeno.
- Idem do ujaka. Moram uzeti par stvari od doma pa sutra ujutro idem s njim u školu.- odgovori joj Gia.
- Čini se da svi odlaze.- kaže Sihaja tiho.
- Hej pa vidimo se sutra u školi.- kaže joj Gia pa je zagrli.
- Da vidimo se.- kaže Sihaja sjetno.- Kako ćete odavde?
- Letimrežom.- odgovori joj Gia.
- I ja isto. Do dva se moram pojaviti u njezinom kaminu ili ona šalje nekoga po mene.- kaže joj Alexis. Njih dvije odu prema svojim sobama.
- I ja moram krenuti. Obećao sam Siriusu da ću svratiti do njega prije nego što se vratimo u školu.- kaže Harry pa se i on pokupi. Dugo je bila tišina a onda Sihaja progovori.
- Opet moramo bježati, zar ne?- kaže ona tiho. Rogue je pogleda zaćuđeno.
- Kako to misliš?- upita je ona.
- Voldemort nas je pronašao.- odgovori joj Legolas na što Sihaja samo usane od stola i pobjegne.
- Kuda ćete?- upita ga Rogue.
- Najvjerovatnije u Japan.- kaže Legolas odsutno.- Tamo ćemo biti sigurno neko vrijeme.
- I mi ćemo s vama.- kaže Riddick.
- Ne, ne možete. Preopasno je. Lakše bi nas pronašao.- kaže Legolas oštro.
- Ne mogu vas ponovno izgubiti.- kaže mu Arja.- Vi se mi jedina djeca koju imam.
- Znam, ali preopasno je. I za vas i za nas.- kaže joj Legolas nešto nježnije.
- Ali za mene nije.- kaže Rogue.- Ja sam pri kraju sa školovanjem a vama treba zaštita.
- Jesi li sigurna? – zločesto je pogleda Legolas pa pogledom zapali njezin prepečenac.- I Sihaja i ja smo puno moćniji čarobnjaci od tebe, svaki za sebe. Pojma nemaš što sve možemo učiniti zajedno. I sama si osjetila Sihajinu energiju u ritualima.
- Jesam ali ja mogu proči pod odraslu osobu, što unatoč svojoj zrelosti i moćima vas dvoje ne možete.- odgovori mu ona potpuno indiferentno gaseći štapićem zapaljeni prepečenac.- Kada krećemo?
- Večeras.- kaže Legolas.- Idemo avionom. Ovo nije vrijeme da se ističemo u čarobnjačkom svijetu. - dovrši on pa krene prema svojoj sobi zgrbljenih ramena.
- I ja se idem spakirati.- kaže Rogue pa dostojanstveno ode od stola prema svojoj sobi.
- Ne mogu vjerovati da su opet prisiljeni bježati.- kaže Arja očajno.
- Uvijek će biti tako dok je Voldemort živ.- kaže Riddick ljutito.

Sihaja je trčala kroz staklenik. Nije mogla vjerovati da nakon toliko godina bježanja i skrivanja kada je konačno pronašla mir i iskrene prijatelje da je opet priseljena bježati i skrivati se. Nije vidjela kuda je trčala od suza i odjednom se zaletila u nešto čvrsto i pala na pod.
- Sihaja? Što je bilo?- upita je Harry i čučne pored nje. Sihaja mu se baci u zagrljaj i počne plakati na njegovom ramenu. Harry je samo nesigurno zagrli i podigne na noge.
- Opet moram bježati.- kaže mu Sihaja kroz suze, a one je ništa ne shvaćajući posjedne na klupu i zamoli da mu objasni. Sihaja mu kroz suze objasni cijelu situaciju.
- Ne moraš otići. Mi ćemo paziti na vas oboje.- kaže joj on nakon što mu je sve ispričala. Sihaja se samo nasmije na tu izjavu.
- Ali ti ne razumiješ. Ja ne mogu dovoditi ljude oko sebe u opasnost. Ne kada postoji mogućnost da se sakrijem od njega.- kaže mu Sihaja.
- A što će biti sa nama?- upita je Harry.
- Kako to misliš?- upita ga ona potpuno zbunjena.
- Silas mi je rekao da si ga nogirala. A ja te ne želim izgubiti sada kada sam te konačno pronašao.- kaže joj Harry pa je poljubi. Par stvari se složi, u tom trenutku, u Sihajinoj glavi. Shvatila je da voli Harrya, shvatila je da i on voli nju, shvatila je da je njihova ljubav stvarno prava i na kraju je shvatila da se Voldemort ispriječio između njih dvoje. U trenutku kada je poljubac završio Sihaja zagrli Harrya i tiho mu šapne na uho:
- Čekaj me, jer nema te sile koja će me zauvijek odvojiti od tebe.- potpuno svjesna da će učiniti sve da mu se vrati. Harry je samo pogleda u oči i shvati da je rekla potpunu istinu.
- Čekat ću te.- odgovori joj i ponovno je poljubi.

Navečer Legolas i Rogue su pred glavnim ulazom čekali Sihaju zajedno sa Arjom i Riddickom. Uskoro je došla s Harryem.
- Moramo krenuti ili ćemo zakasniti.- kaže Legolas pa zagrli Riddicka i Arju koja je plakala kao kišna godina. Rogue napravi isto pa krene za Legolasom prema limuzini koja ih je čekala da ih odveze do zračne luke. Sihaja zagrli Riddicka i Arju i dobije osjećaj budućnosti.
- Trudna si!- kaže Arji veselo.
- Kako to misliš?- upita je Arja.- Nema šanse.
- Ima, ima. Dobit ćeš blizance, Lucasa i Lorraine. Čestitam.- kaže joj Sihaja pa je još jednom zagrli. Arja i Riddick su odmah bili puno bolje volje. Ali to je trajalo samo trenutak kada ih je opet pogodilo da Legolas i Sihaja odlaze.
- Hoćete li se vratiti do njihovog rođenja?- upita je Arja tužno.
- Nažalost neznam.- kaže Sihaja užno pa ih još jednom zagrli i pozdravi se s njima pa krene prema limuzini. Dok je vozač spremao stvari u prtljažnik. Sihaja još jednom poljubi Harya.
- Čekam te.- kaže joj Harry dok je ulazila u limuzinu sa suzama u očima. Legolas pruži ruku Harryu. Harry je prihvati.
- Pazi na nju, molim te.- kaže mu Harry.
- Hoću, ako ćeš ti na Ginny.- odvrati mu Legolas.
- Obećajem.- kaže mu Harry pa se vrati stepenicama do ulaznih vrata i stane pokraj Arje i Riddicka. Kada je limuzina krenula, svo troje podignu ruke mašući im sve dok limuzina nije nestala iz vidika.

Idućeg jutra u vlaku...

- Hej, Harry! Probudi se.- protrese Starz Harrya koji je gledao zamišljeno kroz prozor.
- Što je? – upita ga Harry rastreseno.
- Ja sam te pitala da li znaš gdje je Sihaja?- kaže mu Ayumi koja je sjedila u Starzovom krilu. Odjeljak je bio prepun pa je svako prazno mjesto bilo poželjno. Harry im svim ispriča što je bilo. Veoma dugo je bila tišina u odjeljku.
- Ne mogu vjerovati.- kaže Nessa.
- Ni ja.- kažu Verixiss i Anna u glas. Ginny se samo bolno trgne iz svog transa.
- Kada se vraćaju?- pita ga Gia.
- Nisu mi rekli.- kaže Harry.
- Da li se uopće vraćaju?- pita Straz.
- Naravno.- kažu Harry i Ginny uglas.
- Obećao je.- kaže Ginny tiho, a jedna mala suze se spusti niz njen obraz.


p.s. za sve koji se možda pitaju ne zatvaram ovaj blog niti uzimam pauzu, samo mi je rebao skok naprijed jer mi je radnja išla presporo. radnja idućeg posta počet će od kraja 6. godine na Hogwarstu.
p.p.s. novi post i na Alantia

- 22:43 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moja priča. Priča o tome kako je biti kćer najvećeg zločinca u čarobnjačkom svijetu koji ne može voljeti, kako je biti prosuđivan na temelju svog podrijetla i imena i kako je biti zaljubljen u dečka koji je smrtni neprijatelj tvog oca. Jer ja sam kćer lorda Voldemorta ali sam isto tako njegova čista suprotnost.

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ovo je nešto malo o meni kao kreaotorici ove priče i bloga.
Imam 17 godina, idem u drugi razred srednje škole. Dosta sam visoka i imam plavu kosu i plave oči. Moji hobiji su čitanje, pisanje, crtanje, ples i fizika. Omiljena boja mi je plava. Najbolja knjiga koju sam ikad pročitala je Theovo putovanje, a triologija je Sumrak, Mladi mjesec, Pomračina od Stephanie Meyer. Moje druge dvije the best triologije su naravno Harry Potter i Gospodar prstenova. Od tematike volim fantasy, sf i ljubavne romane. Nepopravljiva sam romantičarka i vjerujem u pravu ljubav.
Od glazbe nikada se nisam baš opredijelila ali ne volim narodnjake iako ima par starih narodnih pjesama s područja Like i Gorskog kotra koje su mi osobito drage. Omiljeni bendovi su mi Evanesence, HIM, Destinys child i Simple plan. Od izvođača volim Mary J. Blige, Mariah Carey, Ciara, Kelly Clarkson.... Omiljeni film mi je Peti element. Ovo su još neki filmovi koje volim: Matrix, X-man, Catwoman, Riddikove kronike, Harry Potter, Gospodar prstenova, Princezini dnevnici...
Do sada sam se bavila s mnogo stvari, tj imala sam puno hobija, kao što su: taekwondo, folklor, klasični i latino američki ples, plivanje.... Nikada se nisam ničega držala dulje od četiri godine, pa se može reći da imam mnogo interesa.
Ovaj sam blog pokrenula iz zabave i nadam se da će vam se svidjeti, ili barem svima koji vole Harrya Pottera ili jednostavno vole dobru priču.
Pozdrav od iskreno vaše XX.

p.s. moj e-mail za sve koji imaju pitanja ili žele biti lik u priči: mazijas@hotmail.com

Likovi

Sihaja Freya Riddle

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Glavni lik ove priče. Kći lorda Voldemorta. Majka joj je najizravniji potomak Gordica Gryffindora, ali je umrla pri porodu njezina brata blizanca pa ju Sihaja nikada nije upoznala. Veoma voli svog brata koji je muška verzija nje. Jedin razlika između njih dvoje osim spola je da on čuje misli ljudi oko sebe bez upotrebe legilimencije a ona je empat(tj. osjeća osjećaje ljudi oko sebe) i ima predosjećaje budućnosti. Visoka, vitka, plave kose i očiju. Jednom riječju prekrasna. Svi dečki koji je ikad ugledaju odmah polude za njom. Do svoje 11 godine živjela je u hramu kung fu majstora a onda se preselila u Francusku gdje je krenula u školu magije Beauxbatons. Sudjelovala je u tromagijskom turniru iako je bila premlada jer je bila napredna učenica. Na petoj godini se prebacuje na Hogwarst. Pohađa nastavu na razini svojih godina kako bi se bolje uklopila. Govori 10 stranih jezika. Obožava plesati i pjevati i izvrsna je u tome.Od svog oca je naslijedila golemi talent za magiju, tako da je jedna od najmoćnijih vještica na svijetu. Iako je kći lorda Voldemorta nema apsolutno ništa zajedničko s njim. Ona je jako dobra osoba, puna ljubavi i uvijek spremna pomoći kome god je to potrebno. Najpametnija je vještica na akademiji Beauxbatons a kada dođe u Hogwarst jedina joj je ravna Hermione Granger. Ima i svoje mane: prezaštinički je nastrojena prem svom brau kao i on prema njoj, nekad prežestoko reagira na komentare tipa da je zlobna kao i njen otac... Pripada domu Gryffindor.

Legolas Frey Riddle

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Sihajin brat blizanac. Viši je od Sihaje ali je isto plavih očiju i kose iako malo tamnije, te plijeni pozornost ženskog spola. Veoma je povezan sa Sihajom te njih dvoje mogu međusobno telepatski komunicirati na velikim razdaljinama. Čuje misli ljudi oko sebe bez upotrebe legilimencije. Jednako je talentiran i pametan kao i Sihaja. Njih dvoje je razdvojeno s 11 godina kada je ona krenula na Beauxbatons, a on na Durmstang. On nije sudjelovao na tromagijskom turniru, jer je bio odsutan iz škole. Igra metloboj na poziciji tragača u britanskoj reprezenaciji. Prebacio se u Hogwarts u isto vrijeme kada i Sihaja. Njih dvoje se međusobno nazivaju svojim srednjim imenima što je jedna vrsta njihove komunikacije. Druga im je da se sporazumjevaju telepatski a treća parselskim koji oboje govore.Zaljubljen je Ginny Weasley. Pripada domu Gryffindora.



Harry James Potter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Harry Potter je smrtni neprijatelj lorda Voldemorta. Mrzi ga zato jer mu je ubio roditelje. Ne vjeruje Sihaji iako je u nju zaljubljen od prvog trenutka kada ju je ugledao. Veoma je zbunjen zbog svojih osjećaja prema njoj. U isto vrijeme je mrzi i ludo voli. Kako će ta ljubav završiti još se ne zna. Najbolji su mu prijatelji Hermione Granger i Ron Weasley. Izvrstan je tragač a omiljeni predmet u školi mu je Obrana od mračnih sila. Pripada domu Gryffindor.

Hermiona Granger

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Hermiona Granger je bila najpametnija učenica škole Hogwarts dok nije došla Sihaja. Neko vrijeme ju nije zbog toga voljela ali su postale najbolje prijateljice. Hermione je nagovorila Harrya da vjeruje Sihaji. Nema neki omiljeni predmet jer sve voli podjednako. Zaljubljena je u Rona i njih dvoje su zajedno od Božićnog bala kada je Ron od velike ljubomore zbog toga što je Hermiona išla s Krumom da joj je priznao što osjeća prema njoj. Pripada domu Gryffindor.

Ron Weasley

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ron Weasley je najbolji prijatelj Harrya. Veoma ljubomoran tip osobe i svakoga tko pogleda Hermionu na način na koji mu se ne sviđa izazvao bi ga na dvoboj. Slično je zaštitičniki nastrojen prema svojoj sestri Ginny, zbog koje se dosta često sukobljavao sa Legolasom kada su on i Ginny poinjali hodati ali sada se smirio. Sad se dobro slaže s Legolasom. Imao je svoje sumnje prema Sihaji i Legolasu, ali zbog Hermione im je počeo vjerovati. Obožava metloboj, a na 5. godini počinje igrati kao vratar za Gryffindorsku momčad. Ima laganih problema s tremom. Pripada domu Gryffindora.

Alexis Elocom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Alexis je najbolja prijateljica Sihaje poslije Hermione. Poznaje Sihaju s Beauxbatonsa gdje je provela treću godinu na razmjeni učenika. Niska, lagano bucmasta ali jako slatka, čokoladne boje kože i očiju te crne kose. Obožava pjevati kao i Sihaja ali joj plesanje ne ide super iako je dosta dobra. Obožava travarstvo i napitke. Neko vrijeme je bila zatreskana u Legolasa ali to ju je prošlo. Veoma zaljubljiva osoba, svaki čas je zaljubljena u nekog drugog. Trenutačno je zaljubljena u Draca Malfoya. Pripada domu Gryffindora.


Draco Malfoy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Draco je Harryev školski rival. Njegov karakter je pomalo napuhan i umišljen, te je lagano razmaženo dijete. Ponekad se čini okrutnim, ali je ustvar ok dečko kada skine svoju masku koju pokazuje svijetu. Ne želi postati smrtonoša nakon što se Voldemort vrati, ali njegova obitelj ga na to prisiljava. Da li će pokleknuti ili ne vidjet ćemo. Sviđa mu se Sihaja (kao i svim ostalim dečkima u školi) ali to nije ništa ozbiljno. Pripada domu Slytherina.

Ginny Weasley

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ginny je Ronova sestra i bila je zaljubljena u Harrya kao klinka, ali sada je velika cura. Voli metloboj koji igra poprilično dobro na mjestu lovice na kojem mjestu i igra u momčadi Griffindora. Zaljubila se u Legolasa prvi put kada ga je vidjela, što joj je prouzročilo puno problema s bratom. Rona smatra pomalo prezaštitnički nastrojenim, ali veom cijeni što se brine za nju. Pripada domu Gryffindora.

Riddick Canonius

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Riddick je brat Sihajine i Leogolasove majke Katrine. Bio je veom mlad kad mu je umrla sestra (samo 21 godina) te ga je jako pogodila njezina smrt. Iako za smrt krivi Voldemorta, veoma voli svoje nećake jer su mu oni sve što mu je ostalo od obitelji i sestre koja ga je praktički odgojila. Nema svoje djece iako on i Arja pokušavaju već neko vrijeme. Zapslen je kao auror u Ministarstvu magije. Član je Reda feniksa. Živi u dvorcu Manoru, kući koju su Sihaja i Legolas naslijedili od svoje majke.


Arja Canonius

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Arja je Riddickova žena. Voli Sihaju i Legolasa kao vlastitu djecu. Arja je bezjačkog porijetla, ali ima nevjerovatno jak dar za magiju. Radi kao glavna vidarica u Svetom Mungu. Veom voli svoj posao i može se reći da je jedna od najboljih vidarica na svijetu. Pronašla je univerzalni lijek za zmijske otrove koji je Arthuru Weaslyu spasio život. Za Riddicka se udala odmah poslije Hogwarsta i još uvijek je ludo zaljubljena u njega. Članica je Reda feniksa.


Silas Lacroix

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Silas je Sihajin bivši dečko, prema kojem Sihaja još uvijek ima osjećaje. Stvori potpunu pomutnju kada se pojavi u Hogwarstu. Silas je prije pohađao Beauxbatons i on i Sihaja su bili sretan par dok ona nije otišla na Tromagijski turnir. Silas je veoma talentiran plesač i astronom. Astronomija i Aritmancija su mu omiljeni predmeti. Živi s roditeljima, koji su stara bogataška čarobnjačka obitelj, u Francuskoj. Ima sestru koja još uvijek ide u Beauxbatons, a zove se Mandy. Pripada domu Ravenclawa.

Daniel Thorne

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Daniel je zloban, opak i veoma pakostan. Mrzi sve koji nisu uz njeova idola lorda Voldemorta. Roditelji su mu cijenjeni smrtonoše. Jedino je dijete. Voli mračne sile. Najviše mrzi Draca zato jer mu je prije nego je upoznao Lus bio najbolji prijatelj. Mrzi Sihaju i Legolasa, ali ih i poštuje zbog njihova oca. Postaje smrtonoša na 6. godini skupa sa svojom djevojkom Tanyom. Pripada domu Slytherina.

Tanya Caps

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Tanya je poput svog dečka, zlobna i hladna. Iako su njih dvoje zaljubljeni i par, prema nikome drugome nemaju osjećaje osim jedno prema drugome. Tanya je siroče, jer su joj roditelje ubili aurori za prošle Voldemortove vladavine. Ona je animagus, pretvara se u pitona, i govori parselski. Mrzi Lus jer joj je preotela Draca, kojeg je htijela za sebe zbog moći a ne ljubavi. Pripada domu Slytherina.

Vaši likovi

U ovom boxu ću objavljivati likove koji su pridodani priči s adresom bloga od kreatora lika.

Ako želite da vaš lik upadne u priču, osmislite kakav želite da bude ali da upada u priču. Napišite njegovu dob, izgled, interese, dom kojem pripada... Pošaljite i sliku lika te adresu vašeg bloga na moju e-mail adresu: mazijas@hotmail.com


Gia Snape

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Dom:Slytherin
Godina:4
Interesi:Legolasova i Sihajina daljnja rođakinja.Ima dečka Jamesa koji je u Durmstangu.Majka joj je isto umrla na porođaju,za oca ne zna.Živi sa ujakom Snapeom.Treba se pridružiti Voldemortu na kraju 6.godine no ona to ne želi.Dosada je išla u Durmastang,a na 4 godinu je prebačena u Hogwarst.Obožava gledati metloboj,ali ne zna igrati.Većinu vremena je u knjižnici.Jako je pametna i ima neke moći koje ni ona sama to dosada nije otkrila.Ima narukvicu od bijelog zlata koju je naslijedila od mame koja je bila ruska plemkinja.Naj friend joj je Draco Malfoy,a frendica Hermiona.

Blog je http://giasnape16.blog.hr



Aqua Axia Riddle


-djevojka blijede puti i plavih očiju; svakog drugog dana, kosa bi joj bila druge boje: visoka.
-što se tiče njezinog vanjskog izgleda, savršena ali unutrašnjost joj nije bila takva
-ohola, hladna i zatvorena. Ice Queen.
- ne mari za druge.
- Slytherinka.
-ima nekoliko pravih prijatelja
-sa Sihajom i Legolasom je u solidnim odnosima
-otac joj je lord Voldemort
- majka joj je umrla dok su joj bile dvije godine i bila je jedna od mnogih Voldemortovih ljubavnica
-na istoj je godini kao i Sihaja i Legolas

Blog je http://aariddle.blog.hr



Lucinda Lorrin Tacker Lockhart

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Poznata.Tragačica. Šesta godina u Hufflepuffu. Hoda sa Dracom Malfoyem...djeluje pokvareno ali je zapravo popriličino zabavna i dobra. Najviše voli Herbologiju te se često druzi sa Nevillom i Alexis te na satovima zajedno pomažu Sproutici oko biljaka. Odlična je učenica te je i profesori vole. Otac, koji je nekada bio najpoželjniji i najbolji pisac u cijelom čarobnjačkom svijetu je sada u St.Mungu u odjeljenju za psihički oboljele. Mama joj je Smrtonoša a sa sestrom se i ne druži toliko jer je darkerica i potpuno se razlikuju. Nema puno prijatelja i najviše zbog toga pati.

Blog je http://lucythehunter.blog.hr



Ayumi Robyn Issa Hamasaki


Metamorfagus je. Ima starijeg brata Aarona, mlađeg Joshuu i mlađu sestru Kaiu. Na petoj je godini u Gryffindoru. Rođena je 27.05.1993. Jedina je izgledom na mamu, tj. izgleda kao japanka. Živi s roditeljima u Londonu. Zajedno s bračom i sestrom ima sovu Taru. Zna čitati s usana.

Blog je http://ayumi0hamasaki.blog.hr



Starz Skrable


Uvijek ironičan, ali ima pregršt prijatelja,iako je u Slytherinu smatra da ne spada tamo I većina njegovih prijatelja se nalazi u ostalim domovima( pogotovo Gryffindoru).Jedina osoba koju mrzi je Draco Malfoy, no nažalost sa njime je u rodu.Njegova majka Hillary je polusestra njegovog tate. Njegov tata je oduvijek mislio da Starzova mama želi imovinu njihovih rpditelja pa je zato mrzi. Starzov bauk je- Voldemort. Voli komplicirati stvari, pogotovo kada se radi o svađama. Ima ljubimca ježa koji je uvijek uz njega kada mu zatreba. Za njega je metloboj jedna dosadna igra, pa se ne trudi shvatiti pravila, no kada bi htio shvatio bi…jer ipak je to Starz Skrable

Blog je http://allaboutstarzskrable.blog.hr


Rogue Mystique Willow.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Sedamnaestogodišnjakinja, rođena na Božić. Ravenclawica visoka metar i 85. Najdraži predmet su joj Čarolije a patronus joj je feniks. Bauk joj je akromantula. Životna želja joj je postati vampiricom. Ima mačku Persephonu. Obožava čitati i u slobodno vrijeme sluša Evanescence i My chemical romance. Nosi ljubičasto, tajice i starke. Govori francuski i može čitati hijeroglife. Također je parsel-ustica i metamorfomagus. Ona je polu veela koja puši Ronhill. Često tvrdoglava iako veoma zabavna kad ju upoznate. Sihajina i Legolasova daljnja rođakina po Dumbledoru. Sihaja je obožava i smatra velikom sestrom.

Blog je http://rouge16.blog.hr



Anna Avery Modesty Gryffindor Mutou

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Na 5.je godini u Gryffindorima.Igra metloboj na mjestu lovice i prilično je dobra u tome.Ima sovu Fly koja se u sve zabija i mačka Garfielda koji je užasno lijen.Ima odlične ocjene,ali to se za nju ne bi baš reklo jer se voli šaliti i zafrkavati,no u zadnje vrijeme ne baš puno.Ima mlađu sestru Alice. Najbolje prijateljice su joj Hermione na njenoj godini i Verixiss koja je mlađa od nje godinu dana. Anna i Sihaja se poznaju preko balova kako su obje iz ugladnih obitelji. Za razliku od veličine klinaca na takvim događanjima Anna je veoma prirodna i nije umišljena zbog čega je jedna od Sihajainih boljih frendica.

Blog je http://annazo.blog.hr




Verixiss Whale

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Na 4. godini, 14 godina. U domu je Gryffindora. Otac joj je Sirius Black, od kojeg je naslijedila dobrotu, hrabrost, samouvjerenost, šarm i pamet. Majka joj je Rilly Whale, jako zla i jedna od najvećih Voldemortovih pristaša, koja je imala samo avanturu sa Siriusum iz koje je nastala Verixiss. Od majke je naslijedila samo ljepotu. Najbolje prijateljice su joj Ginny i Anna. Zaljubljena je u Edwarda Cullena. Veoma si je dobra sa Harryem i Legolasom. Omiljeni predmet joj je Obrana od mračnih sila i Aritmancija. Bauk joj je rak, a patronus crna pantera.


Blog je http://malavampirica17.blog.hr




Loredana Vanessa Nadia Malfoy.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Možete ju zvati Nessa. Mrzi kada ju netko nazove Lola ili Nadia. Sestra je od Draca Malfoya koji ide Slytherin, pa je normalno postao miljenik njenih roditelja, koji su već godinama u tom domu. Ali ona je nesporazumom pripala Gryffindoru. Njen otac je se praktički odrekao, a sa mamom ima koliko-toliko normalan odnos. Ima 16 godina, i ide na 6 godinu u Hogwartsu. Ima plavu kosu, i plavo-sive velike oči. Jedna je od najpoznatijih Gryffindorskih Vratara, te joj se mora priznati, najboljih koji je Hogwarts imao. Ima preslatku sovicu koju je nazvala Mrkva. Nigdje ne izlazi bez malo maskare i crne olovke. Veoma dobro svira klavir i gitaru. Najdraži predmeti su joj Obrane od mračnih sila. Obožava pisati pjesme, i čitati knjige. Jedna je od boljih učenica u razredu. U daljnjom je rodu sa Sihajom i Giom. Ipak su sve čarobnjačke obitelji u nekakvom daljnjem rodu.

Blog je http://iamsocrasybecuseyou.blog.hr/