Dizajn:martinadizajn.blog.hr


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ovo je blog o mom zivotu..frendicama...itd...

Created by Crazyprofile.com


15 Najvaznijih skolskih pravila

1. Ne dolazI u razred ako bas ne moras
2. Pisi zadacu kad uspijes prepisat
3. Pred profesorom zvaci zvakacu samo nakon cik pauze
4. Ne pozeli u wc jer nema ventilacije
5. Dok profesor pise po ploci pisi i ti - po klupi naravno
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama
7. Zakasni na sat tako da te uopce ne puste unutra
8. Muski: pustite kosu, Zenske: skratite suknje
9. Ne dopustite da profesor ude u razred poslije vas
10. Kad dode kontrolni ne zaboravi salabahter
11. Voli svoj salabahter kao samoga sebe
12. Ako netko zaboravi salabahter posudi mu svoj
13. Kazu da je rad zdravlje - zivjela bolest
14. Kada osjetis zelju za ucenjem sjedni, brzo ce proci
15. Ponavljanje je majka znanja
- sto vise ponavljas razred sve si mladi i mladi, a znas sve vise i vise


COOL PJESMICE

Behind every bitch is a guy who made her that way…..

Gledam u nebo prepuno zvijezda. Odjednom ugledam tebe. Možeš li mi objasnit šta radiš na onoj metli??

Jel znas kojih 70 stvari zena mora znati?
Kuhati i 69

Nocu se bojim...hladno mi je...ne mogu spavati...
..tresem se...hvata me panika...imam nocne more...
MOGU LI SPAVATI S TOBOM???

Doista je vrijeme da ti kažem ono što ti ljudi
pricaju iza leda! Auuuuuu....koja guza!!!

Spalit cemo skolu taj ludjacki dom,
nastavnicko vijece plakat ce za njom,
streberi ce stavljati ruku joj na grob,
a ja cu vikati NISAM VISE ROB!!!

Vidjeo si me-svidjela sam ti se,
poljubio si me-zaljubila sam se,
zaboravio si me-...hej,osvetit cu ti se!

Ja ne pijem da te zaboravim,
nego da te duplo vidim!

Voli me, voljet cu te. Ljubi me, ljubit cu te, a varaj me, ubicu te!

Ti imas sve. Ti imas ono nesto sto ja trazim. Ti imas savrseno tjelo, a tek guza... Tvoji poljubci su kao u snu. Ti imas savrsen osmjeh, a ja imam pogresan broj.

Dali ti je itko ikada rekao da imam lijepe oči?

Mali, objavljujem ti rat, jer imam prema tebi osvajačke pretenzije.

Sigurno je lijepo biti na tvome mjestu dok me gledaš…!

Srce dođi ovamo da se upoznamo ili pizda ti materina!

U ljudskom tijelu ima 256 kostiju. Hoćeš li još jednu?

Ja sam pametan, lijep kao slika, a ti glupa, gluplja od bika. Ja sam zgodan, ja sam sexy, a ti ružna ma kao drek si. Ja sam super, u svemu naj, tko te jebe odi masturbiraj!


Skrati sebi muke, uzmi ga u ruke, pa ga nježno takni usnama primakni. Preko njega sad jezikom kreni pa uživaj u pjeni. Popij ga iz flaše SVJETSKO JE A NAŠE, OSIJEČKO PIVO;

Htjela sam ti poslati nesto slatko, lijepo, njezno, ali vruce i sexy... Samo je problem sto ne stanem u display.

Zamisljam tebe i sebe daleko od svih, cujem cvrkut ptica, sum mora, osjeca se miris pokosenog sijena, sunce przi nasa znojna tijela, a mi i dalje okopavamo krumpire.

Roses are red, violets are blue, GOD made me beautiful, but what the FUCK happened to you?


LJUBAVNE PJESMICEcerek

Ja nisam zaljubljena u tebe, ja te volim. Nisi mi lijep, ti si mi prelijep. Ti nisi u mom srcu ti si moje srce. Ja neću za tobom plakati, ja ću za tobom umrijeti!!

Pogledaj na sat i sve će ti biti jasno… nitko nikome ne šalje poruke ovako kasno. To rade samo oni kojima je stalo, a zasto ja to radim razmisli malo!

Zaljubljena, zaljubljena u tvoje usne u pogled tvoj, mada znam da nade nema, ti nikad nećeš biti moj…. Zaljubljena, zaljubljena, daleko si mi ko zemlja od sunca, sama u velikom gradu još jedna djevojka ukradenog srca.

Primi ovu poruku od osobe koja je malo praktična, pomalo romantična, za ljubav fantastična, koja ponekad zaboravi na sebe, al zato uvijek misli na tebe!

Ljubav je kao cigareta, poljubac dim, a pepeo je ono što ostaje za tim!

Volim your eyes zato što su vey nice. Malkice look at me, nakon toga don't forget me. Srce mi tik-tak for you because I love you!!!

Postoji samo jedna super droga na koju se trebaš navući: LJUBAV!! A ako hoćeš mogu ti biti diler…..?

Ljubav je kad srce prestane kucati i počne drhtati, a to moje čini kad si ti u blizini!!

Ponekad pozelim da ti cujem glas, da srusim sve sto je izmedu nas i da ti kazem, da vrisnem snazno, ja te jos uvijek ...........MA NIJE VAZNO!

Sanjala sam nocas tvoje ljepe oci, bile su mi utjeha u samoci.. al´ sta mi vrijedi mastanje u snu, kada san nije stvaran a tebe nema tu!

Cuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal te voli.

Zasto sam bas tebe srela, zasto kad to nisam smjela, zasto me zanio pogled oka tvog, i zasto sada moram patit zbog tog.

Svidjaju mi se tvoje usne, samo toliko da znas. Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac koji nikako da mi das.

Tako male stvari cine zivot moj, ali ono sto mi fali poljubac je tvoj, tako male stvari cine zivot moj, daj ponekad se javi - isti mi je broj!!!!

U mojoj psiholoskoj konstituciji manifestira se apsolutna dominacija pozitivne energije za individualnost tvoje osobe. Krace receno: IZLUDJUJES ME!

Volim te idiote, zar ti treba jos nesto reci?

Dok pod svijećom pišem ovo pismo u sobi je tama vidim sijenu na zidu i ona je sama srce mi je hladno mislim da se ledi pošalji mi poruku ako ti išta vrijedim…

Noć je pala, ugasio se dan.. Nema te kraj mene, ali svrati mi u san..
Ruke te moje traže, srce te moje zove.. Nedostaješ mi, jedino moje..

Večer pada i na tebe podsjeća, a tebe nema i to se osjeća, čemu nada kad i ona odlazi a tvoja poruka već dugo ne dolazi...

Gledam i vidim kako gorka kiša lije, boli me srce jer tvoje uz njega nije. Molim se Bogu za tvoju sreću i žalim sto tvoje usne vise nikad osjetiti neću..

Što da ti šapnem što da ti pišem kad te volim koliko dišem kredit trošim ruke morim malo ti pišem ali mnogo te volim…

Moje te oči traže, moje te ruke mole, moje ti usne šapću da te jako vole...

Rekli su mi da dan traje 24 sata, da sat traje 60 minuta, da minuta traje 60 sekundi - ali mi nitko nije rekao da sekunda bez tebe traje vječno...

Kad se na nebu raspu zvjezde i jedna proviri kroz prozor tvoj, zatvori svoje umorne
oci i lijepo spavaj andjele moj...


myspace
Glitter Graphics


myspace
Glitter Graphics

Black & Red Sexy Devil Silhouette Glitters

Black & Red Sexy Devil Silhouette Glitters


Image hosting codes

Image hosting


Broken Heart Glitters

Broken Heart Glitters


Light Fuschia Pink Sparkle Lips Glitters

Light Fuschia Pink Sparkle Lips Glitters



BBeautiful
OOutrageous
ZZany
AAccurate
NNeglected
AAltruistic
Created by Crazyprofile.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo neke slike...

blog layouts

blog layouts


image hosting file





MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace Backgrounds!


MyGlitterSpace.com - Myspace Layouts, Myspace Icons, Myspace <br />
<a href=Gif Skulls Halloween Images # 202911

Gif Skulls Halloween Images # 202911


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace Animation Miscellaneous Images # 212431

Animation Miscellaneous Images # 212431


Dance Clip Images # 177913

Dance Clip Images # 177913


Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
Host unlimited photos at slide.com for FREE!
href="http://www.bigoo.ws">image hosting file


Bigoo

Bigoo


Image hosting

Image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


image hosting file

image hosting file


margin-bottom: 0">MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosting codes

Image hosting


image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace


Blog images codes

Blog images




Create a Lava Lamp




2 HOT 4 YOU

Linkovi

nina i kiki
ivona
dorika & gabika
ines
lucija
moj plesni klub

petak, 10.08.2007.

|komentiraj 4| printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.