*Hibris
24.06.2012.,



Yup, I'm full of it.


Đabe trud. "Again and agan, baby, I'm not that strong, I got a chain around my ankle and it's dragging me down."

Lucy, holding Mina's hands and looking into her eyes: ...but you don't seem to care?
*nope...


...My little boat is empty, it don't go, and my oar is broken, it don't row row row...

Zabavno je u stvari, ovako sjediti i tiho se znojiti, što od vrućine, što od misli, i smješkati se svojoj manjkavosti. Eto, sjedi tu neka, nit smrdi nit miriši (a to je teško postići po ovim vrućinama, trust me), i nema nje pola. Prosto je neobjašnjivo koliko ja trebam ovo, pušiti se u prazno, razmišljati o svojim česticama, slagati ih u smislene strojeve za odstrijel. Davno sam prestala ganjati kvalitetu i krenula ganjati sebe. A onda me pola nestalo, armatura strši tu i tamo. Neke ljude to zabavlja. Neki misle da im to treba. Mislim da bi htrebala sada ganjati ocean. Nisam sigurna koliko je to ljudima jasno. Ali imam nezapamćenu priliku za ispunjavanje potreba (ne želja) i dopuštam si egoizam i sebičnost. Jasnoću ostavljam pticama na ulici.
Također želim nadodati da mi se sere od ljudi:)
Don't be affraind, come on down, I'm just sitting here, thinking aloud
Nekad mi se čini da je svaka sekunda komunikacije čisto očekivanje. Više ne mogu ni raspoznati čega. Mene. I inercije radi, tu sam. Ništa posebno. Kao kad povraćaš, pa ti se rebra lome jer je želudac prazan.

Sve je mirno. Noge se polako pune tekućinom, svrbe me bedra. Heart is beating in my chest, I'm eating something I can not digest.
I sad kad se sjetim svih laži kojih sam se naslušala, prosto mi bude smiješno, jer se zbilja od šume nije vidjelo nijedno drvo, al baš da sam toliko retardirana:)
Naivluk.

Od svih me izjava koje počinju velikim slovom lovi panika, i iskreno, jedina namjera koju ne mogu ni zamisliti da imam je mijenjati se. Ne sad. I motivacijski govori me također ne zanimaju. I bojim se svojih batrljaka od fitilja. Valjda. Ne baš:)

Sluša se: B-sides Cavea, boga, idola, imperatora
Želi se: gladna sam, po običaju, i sasvim mirno stanje
Osjeća se: ništa potrebno
23:07 - K ( 0 ) - * Drž/Nedaj