srijeda, 18.01.2006.

Ej,čevap s lukom..isprićavam se...sorry:(

Ej,sorry kaj sam ti tak izreagirala...sorry....nisam htjela..ali jednom sam izbrisala blog zbog toga jer su ga svi čitali,...ma ok si ti tipac i sorry...ajde a vi ljudi..ja iam tolko za učit..uff...ma što ću..moram sad učit..ali engleski..pa to je grozno...uf..ništ ja to neznam,hahahaha!ja i engleski...grozno!a neznam ni ovu....kak se zove..ahaaa...geometriju..jebemu!a nea veze..zato se mora povjest i ta sranja...čovječe ja pišem blog umjesto da počnem fiziku...hihihih!:)))
ma ništ ljudi kratki postić...da zahvaljujem se CREATORU na novom izgledu mog bloga...i meni je prekrasan..ma zar nije?baš je coool...hihihihi....baš po mom ukusu:)))
i tak ajde nadam se da vam se sviđa sad izgled...ppufffffffffffa
e čevap...samo ti čitaj ako ti tak oćeš...pufa


<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • možda me nikada ne shvate neki ljudi,jesam mlada ali drugačija...i zato me nitko ne razumije...teško je biti takva osoba,a opet osjećaš se bolje jel si poseban i nisi kao drugi...uživajte!

nešto o meni

  • ime:nemam imena..rođena bez njega,lol:)
    prezime:ako neam ime neam ni prezime:P
    godine:13
    mjuza:rock,metal,
    gothica,grunge...:))


    volim:pjevati
    -plesati
    -blog
    -blogere!!
    ne volim:umišljenost
    -laž
    -moj komp dok šteka
    -...
    :))


    Image Hosted by ImageShack.us





  • Come wet a widow`s eye
    Cover the night with your love
    Dry the rain from my beaten face
    Drink the wine the red sweet taste of mine

    Come cover me with you
    For the thrill
    Till you will take me in
    Come comfort me in you
    Young love must
    Live twice only for us

    For me
    For you
    Time devours passion`s beauty
    With me
    With you
    In war for the love of you
    (Tonight any dream will do)

    Not a world but your fine grace
    Seduction in sleepwalker`s land
    November dressed in May on your face
    Holding us now the lovecropper`s hand

    Come cover me...
    zaakon pjesma od nightwisha :))


    nightwish =)


shvati blog


  • .:credits:.
    design & graphic:
    creator
Design