nedjelja, 15.01.2006.

Tužno...ali jebi ga...mi ne možemo ništa...ili možemo???

Kolko ljudi u svijetu gladuje.koliko ljudi nema obitelj,dom,osmjeh na licu...a ja tu pišemm usrane postove kako je meni...ko da je to važno...da li smo se ikada zapitali kako je drugima?ne mislim baš na naše bližnje i to..nego baš u svijetu..ne nisamo..mislim da je i vrijeme..ali mislim da im mi ništa nemožemo..ali mislim da i ne bi se više trebali jadati kako nam je život u kur** jel samo pogledajte što je ovdje (link ću stavit na kraju)...mislim tolko djece pati,roditelja što nemogu djetetu pružiti dom...toplinu...da....ali imaju toplinu u srcu...nada im je još ostala...dok mi tu razmišljamo na rsanja...da li ste ikada pomislili dok ste jeli sendvič i više niste mogli pa ste ga bacili (ili čokoladicu...bilo što) da neki ljudi nemaju što jesti a mi bacamo hranu? ne nismo...ali mislim da bi se trebalo nšto organizirati u svijetu da im pomognemo..ne mislim na one usrane linije što zoveš pa kao "drauješ" novac...jooj daj molim te ko da ih neznam...sve ide u usrani televizijski džep...ali jel tko mari?ne...nikada nisam zvala te usrane reklame i to sve da dajem novac..jel mislim da se ne bi isplatilo...ionako nikada neće doći novac do onoga za što sam ja dala svoj novac...neznam ovim ljudima na koje ja mislim (vidjet ćete...) mislim da im mi nemožemo pomoći..ali tak bih HTJELA pomoći tim ljudima..dok samo vidim to sve plače mi se...neznam...ako želite napišite i vi jedan ovakava post..o toj jadnoj djeci što moraju stavljat ujetne osjehe na lice,što nemaju svoj dom,hranu...a što je najvažnije sreću...na žalost ali tako je...pogledajte samo ovu stranicu http://www.ekincaglar.com/coin/flash-cr.html kliknite na link...učitat će vam se 1.3mb...molim vas nemojte prekinuti stranicu zbog 1.3 mb...molim vas pogledajte je...i recite...,zar nije tužno???
neznam što bi više rekla o toj djeci...neznam zbilja:(
pufaaaaaaaaaaaaa i obavezno pogledajte stranicu!!!


<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • možda me nikada ne shvate neki ljudi,jesam mlada ali drugačija...i zato me nitko ne razumije...teško je biti takva osoba,a opet osjećaš se bolje jel si poseban i nisi kao drugi...uživajte!

nešto o meni

  • ime:nemam imena..rođena bez njega,lol:)
    prezime:ako neam ime neam ni prezime:P
    godine:13
    mjuza:rock,metal,
    gothica,grunge...:))


    volim:pjevati
    -plesati
    -blog
    -blogere!!
    ne volim:umišljenost
    -laž
    -moj komp dok šteka
    -...
    :))


    Image Hosted by ImageShack.us





  • Come wet a widow`s eye
    Cover the night with your love
    Dry the rain from my beaten face
    Drink the wine the red sweet taste of mine

    Come cover me with you
    For the thrill
    Till you will take me in
    Come comfort me in you
    Young love must
    Live twice only for us

    For me
    For you
    Time devours passion`s beauty
    With me
    With you
    In war for the love of you
    (Tonight any dream will do)

    Not a world but your fine grace
    Seduction in sleepwalker`s land
    November dressed in May on your face
    Holding us now the lovecropper`s hand

    Come cover me...
    zaakon pjesma od nightwisha :))


    nightwish =)


shvati blog


  • .:credits:.
    design & graphic:
    creator
Design