četvrtak, 12.01.2006.

Napokon novi post:))

Aha,eto me...ej ljudi ste shvatili kako mi glupo započinju postovi?ma nea veze...glupa ja glupavi postići:)))no prijeđimo na stvar,e jel se piše prjeđimo ili prijeđimo?no da...:))))uglavnom,ja nisam tao loše..ono danas cijeli dan pletem onaj filofun...ono za frendicu i frenda...ah što kad su me zamolili a ja nemogu odbiti:))frendici sam već dala...a možda sutra nagovorim društvo da odemo do fana,pa tamo bude moj frend pa i njemu dam:))i tako...ja se zabavljam dok još mogu...a moram i ponovit nešto..da ne dođem u školu baš bez blage veez o predmetu...sve sam zaboravila...e znate što se dogodilo?imam ja dvije knjige iz gradske knjižnice od 19.10 (looool) i sad ono ajde budem ja to nekak već ono platila,sram me je i to sve..mislim dvije knjige imam tak dugo...a ni jednu nisam pročitala,hihihi:))
i sad idem si ja uzet knjige s police i da bude još bolje neznam ni id mi je iskaznica,e ja sam ono...hahahaha...mislim zbilja...i dobro odem ja tamo i kaže ona meni kazna ti je 126kn..ja onako biljedo gledam..a što ću:Ali teta ja vam imam samo 50kn!Mogu vam ja donijeti drugi put?
teta:) :Ma smanjit ću ti ja cijenu !!! (jas si mislilm da za 20kn ćeš mi smanjit...baš si mi pomogla)
Teta:Daj ti meni 20kn plati i sve će biti dobro;)
Ja: ma ok...evo uzmite si vi samo...
Hahahahaha...ja sam umrla izađem ja...onako sva zbunjena...ma sve je dobro:))
i tak..idem si ja sad još napisat dnevnik..baš razmišljam o nećemu,ali neka to ostane moja slatka tajna:P :))) i tako ajde svima jedna pufaaa
e da ljudovi nemojte mi ono ostavljat 10,9,8...bla,bla...jadno mi je:)))
pufaaaa


<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • možda me nikada ne shvate neki ljudi,jesam mlada ali drugačija...i zato me nitko ne razumije...teško je biti takva osoba,a opet osjećaš se bolje jel si poseban i nisi kao drugi...uživajte!

nešto o meni

  • ime:nemam imena..rođena bez njega,lol:)
    prezime:ako neam ime neam ni prezime:P
    godine:13
    mjuza:rock,metal,
    gothica,grunge...:))


    volim:pjevati
    -plesati
    -blog
    -blogere!!
    ne volim:umišljenost
    -laž
    -moj komp dok šteka
    -...
    :))


    Image Hosted by ImageShack.us





  • Come wet a widow`s eye
    Cover the night with your love
    Dry the rain from my beaten face
    Drink the wine the red sweet taste of mine

    Come cover me with you
    For the thrill
    Till you will take me in
    Come comfort me in you
    Young love must
    Live twice only for us

    For me
    For you
    Time devours passion`s beauty
    With me
    With you
    In war for the love of you
    (Tonight any dream will do)

    Not a world but your fine grace
    Seduction in sleepwalker`s land
    November dressed in May on your face
    Holding us now the lovecropper`s hand

    Come cover me...
    zaakon pjesma od nightwisha :))


    nightwish =)


shvati blog


  • .:credits:.
    design & graphic:
    creator
Design