24.10.2009., subota

Peta...

Sanjam



Moji snovi

Oslikavaju ove noći
puste bez tebe
Naše kraljevstvo
samo ti i ja
naše mjesto gdje trebali bi
biti

Poslušaj taj smiraj
tu mekoću
tu sporost
taj odmor
Poslusaj svu tu
ljubav

I dok mjesečina prelazi
preko lica mog
na ovoj litici
čekam tebe
da zajedno u zvijezde
pogledamo

Jedino svijetlo
u snovima tim
koje potrebno mi je
nosiš ti
jesi ti

I dok prilaziš mi
drhtim
kao prvi puta
Ti stvarno sa sobom
moje srce nosiš
Tebe čuvati ću uvijek
samo moja

Je li ovo moralo ovako biti
ima li tu nešto što razumjeti
ne možemo
Sve one stvari koje događale su se
meni i tebi
Nikada nećemo razumjeti

Ali zar je i bitno
pitam se dok prilazis mi
i sjedaš kraj mene

Čuj ovu tišinu
sporost
mir
Moji snovi...
Ti...

- 01:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

©EnlightenedPhoenix