09.09.2008., utorak

Ništa posebno... Tješim sam sebe...

Zvijezda padalica
daleko iznad mene
malo podno zvijezda
proletila je

Želju samo jednu
ja poželio jesam
Želju veliku
Veličanstvenu

Poželio sam
da ti si sada
kraj mene
Da ljubim te
dok spavaš mi na prsima

I kada legnem spavati
ja nadam se
da ući ću ti u snove
hodajući na prstima
da te ne probudim

Da zagrlit ću te
i maziti te
jer nedostaješ mi jako

Iako si kilometrima daleko
ja osjećam tebe
osjećam tvoje otkucaje srca
koje kuca za mene
Osjećam tvoj dah na mom licu
jer znam
dišeš za mene

Ljubavi
nedostaješ mi jako
Volim te
Jedva čekam da te vidim...

Još jedna zvijezda
iznad mene
padati na zemlju počinje
a ja znam
opet ću isto poželjeti

Ali znam...
To vrijediti ništa neće

- 15:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

©EnlightenedPhoenix