Kako promašiti devetku

ponedjeljak, 29.04.2013.

Poziv na 4. Zagreb Field Target Open

Pozdrav svima!

Nakon pauze duže od godine dana smatram da je krajnje vrijeme da se opet pokrene ovaj blog.
Mnogo toga se u protekloj godini desilo, ali o tome neću sada.

Primarni događaj koji nas trenutno zanima je predstojeće natjecanje u Field Targetu.

4. Zagreb Field Target Open

Natjecanje će biti održano u nedjelju 12. svibnja 2013. u Eko Selu Žumberak.

O detaljima samog natjecanja malo kasnije.

Prva stvar koju želim naglasiti je da će ovo natjecanje imati humanitarni karakter.

Jednoj osobi koju neki od vas poznaju (bavi se streljaštvom) je potrebna operacija. Obzirom da je nezaposlena, pribavljanje novaca nije lagan zadatak tako da smo odlučili da će sav prihod od kotizacija koji preostane nakon što se pokriju troškovi natjecanja biti doniran kako bi ta osoba mogla otići na tu operaciju.
Stoga iako je kotizacija 50kn, oni koji misle da mogu više pridonijeti slobodni su dati i koju kunu više. Osobno garantiram da će sva prikupljena sredstva biti namijenjena isključivo za ovu svrhu.

Druga novost je da ćemo ukoliko bude zainteresiranih organizirati i ekipno natjecanje.

No krenimo sad s podacima o natjecanju.

Natjecanje će biti održano u slijedećim kategorijama:
PCP do 16,3 Joulea
SPRINGER do 16,3 Joulea
Zračne puške do 35 Joulea

Ukoliko će biti barem po 5 natjecatelja s PCP puškama preko 16,3 Joulea i 5 natjecatelja sa SPRINGER puškama preko 16,3 Joulea koji svoj dolazak najave do ponedjeljka 06. svibnja 2013 biti će kreirane razdvojene kategorije PCP do 35 Joulea i SPRINGER do 35 Joulea.

Za prvoplasirane u kategorijama biti će osigurane medalje.
Kotizacija za natjecanje iznosi 50 kn.

Prijave, mjerenje opreme i upucavanje će početi oko 10h i trajati do 11h.
Nakon toga slijedi uvodna riječ i podjela po grupama.
Natjecanje bi trebalo početi u 11:30h i trajati do 15:00h bez pauze.
Oko 15h slijedi ručak i nakon toga proglašenje pobjednika i podjela medalja.
Slijedi fešta do ranih jutarnjih sati ili barem dok će biti zainteresiranih :-)

Na natjecanju će mjerenje vremena biti obavezno (3 minute za 2 mete u stazi)!
Pravila će biti usklađena s pravilnikom WFTF-a tako da uskoro možete očekivati link na novi pravilnik.

Ekipno natjecanje će biti održano ukoliko će se prijaviti najmanje tri ekipe.
Ovaj put ćemo malo odstupiti od pravila pa će ekipa mora imati najmanje tri člana (umjesto četiri).
Ovaj put nećemo dijeliti ekipni nastup prema snazi, ali ubuduće će se ekipa natjecati ili u kategoriji snage do 16.3 Joule-a ili do 35 Joule-a. Sukladno tome će svi članovi ekipe morati biti prijavljeni u odgovarajućoj kategoriji. Također zasada će ekipu činiti mješovito članovi u PCP i Springer kategorijama, a kasnije se to može podijeliti na PCP ekipno i Springer ekipno.
Ekipa može imati i više članova, a za plasman ekipe će se uzimati zbroj najbolje plasiranih članova ekipe. U zbroj bodova za ekipu ulazi rezultat onoliko najbolje plasiranih članova ekipe, koliko ima prijavljenih članova ekipa s najmanjim brojem članova.

Za plasman ekipa neće biti dodjeljivane nagrade (na ovom natjecanju).
Rok za prijavu ekipa je utorak 07. svibnja 2013.

Za sada članovi ekipe ne moraju biti članovi istog kluba. U slijedećoj sezoni ćemo vjerojatno uvesti pravilo da je ekipno natjecanje ustvari klupsko natjecanje te će se na kraju sezone dodjeljivati nagrade najuspješnijim klubovima, ali to su zasada planovi koji će ovisiti

Ovaj put kotizacija za ekipe neće biti obavezna, ali obzirom na humanitarni karakter natjecanja predlažemo kotizaciju od 50kn po ekipi (ili više ukoliko žele).

Na natjecanju će se primjenjivati pravilnik za Field Target disciplinu streljačkog kluba Zagreb. Napominjem da je pravilnik usklađen s izmjenama u pravilniku WFTF-a te bi svi trebali ponovo preuzeti kopiju ovog pravilnika i pročitati pravila. Pravilnik za Field Target disciplinu v2.0.pdf možete preuzeti na slijedećoj adresi http://www.shuro.info/field-target/Pravilnik%20za%20Field%20Target%20disciplinu%20v2.0.pdf.

Molio bih sve natjecatelje i ekipe da se prijave prije samog natjecanja na e-mail adresu streljacki.klub.zagreb@gmail.com

Obrazac za prijavu ekipa možete preuzeti ovdje.

Obrazac za pojedinačnu prijavu možete preuzeti ovdje.

Malo o samoj lokaciji tj. EKO SELU ŽUMBERAK.
Postigli smo dogovor s vlasnikom i nadam se da će se lokacija i ponuda svidjeti svima.
Za sve koji nikad nisu bili tamo, spomenuti ću samo da ima nešto domaćih životinja i konja te da zainteresirani mogu i jahati na konjima.

U dogovoru s vlasnikom eko sela dogovoren je i popust za natjecatelje i osobe u pratnji.
Grah ili gulaš će biti 25kn.
Pivo ili sokovi će biti 10 kn.
Kava 5kn.

Za one koji se žele počastiti nečim drugim dostupna je šira gastronomska ponuda ali po uobičajenim cjenama (dakle bez popusta).

Vratimo se na Field Target.
Teren je jako lijep i smatramo da će biti dovoljno izazovan i atraktivan za svakoga.
Biti će osiguran poseban teren za upucavanje i pripremu, te šumski teren s (nadam se) dovoljnim brojem meta da se ne mora pucati dva kruga.

Obzirom da nećemo biti sami tamo nego je moguće da će biti drugih gostiju i izletnika, sigurnost baratanja oružjem će biti na prvom mjestu i molio bih da se maksimalno ozbiljno i odgovorno ponašate za vrijeme cjelokupnog boravka tamo.
Ukoliko ovo uspijemo odraditi na korektan način u budućnosti biste mogli povesti cijelu obitelj na natjecanje u Field Targetu kao na izlet i svi bi našli nešto interesantnog sadržaja za provesti vrijeme.

Ovo je mapa prostora na kojem će biti održano natjecanje.

Žumberak

Zeleno označena površina je parkiralište.
Jugoistočno od parkirališta označeno žutom bojom je prostor za prijavu i tehničku kontrolu (mjerenje brzina, provjera opreme i jastuka) Molio bih da na provjeru opreme donesete svu opremu koju mislite koristiti prilikom natjecanja.
Crvenom bojom je označen prostor na kojem ćete moći vježbati, upucavati puške i slično.
Plavom bojom je označen objekt u kojem ćemo ručati, a vjerojatno ćemo tamo moći i odložiti opremu. No to ću potvrditi slijedeći tjedan.
Naranđastom bojom je označena staza kojom bi se trebali kretati prilikom prenošenja opreme i odlaska na samo mjesto gdje će natjecanje biti održano.
Na mapi nije prikazan prostor gdje će natjecanje biti održano.

Obzirom da će u eko selu biti i drugih gostiju od iznimne je važnosti da se svi pridržavate slijedećih pravila.

Za prenošenje puške obavezno je korištenje futrole, torbe ili kofera.
Puške se smiju izvaditi iz futrole, torbe ili kofera samo u žutoj i crvenoj zoni te na mjestu gdje će se odvijati natjecanje.
Ukoliko nemate futrolu, pušku ili kofer, prilikom prenošenja pušaka, zamotajte ih u nekakvu deku, plahtu ili nešto slično. Nismo lovci pa da šećemo kroz eko selo s puškom na ramenu wink
Također molio bih da se prilikom kretanja po eko selu s opremom držite zadanog puta.

Obzirom da će tamo biti životinja i gostiju eko-sela treba dodatnu pažnju obratiti na njih.
Ni u kojem slučaju ne smije se okrenuti cijev puške prema životinji ili drugoj osobi, ciljati u njih ili ne daj bože pucati prema njima.
Ovakvo ponašanje povlači kao posljedicu trenutnu diskvalifikaciju, a u slučaju da dođe do ozljeđivanja, biti će obavješteni i službenici MUP-a.

Prostor za natjecanje će biti osiguran na način da mu druge osobe ili životinje ne mogu pristupiti.

Svaki natjecatelj je dužan voditi računa što se nalazi u pravcu mete u koju cilja te što se nalazi iza nje kako ne bi došlo do bilo kakvih nezgoda prilikom gađanja u metu.

Osim ovih pravila natjecatelji su dužni pridržavati se svih sigurnosnih pravila navedenih u pravilniku za Field Target disciplinu v2.0.pdf.
- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>