srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog bi se mogao najkaraće opisati kao kratak blog koji bi trebao davati informacije. kratke.
iz mog života.
ako to ikoga uopće zanima.

Linkovi, veze, vezice, pertle & žnjiravci
Septica

Balkanidjani - dogodivštine iz dragih nam Vinkovaca na hr.soc.grad.vinkovci

Zaigraj i ti Belu ako nemaš četvrtog uživo

Nikola Pećina & Loše Sjeme

Mizar, Anastasia, Kismet, Padot na Vizantija na jednom mjestu

Pirates! - legenda Sida Meiera će opet oživjeti

Brojač brojeva koji broji brojke ljudi koji nemaju pametnija posla nego doć vamo


Free Hit Counter

Shu-pac
14.07.2004., srijeda
HT-ove fore!

Jutros sam se probudio. Kao i svako jutro. Buđenje je moj najdraži dio dana. Ili najmrži. Ovisi iz kojeg kuta gledam. Ako treba nešto napraviti što jedva čekam onda je najdraži. Znate onu foru s leptirićima u stomaku. Ako ništa posebno nije ispred mene onda je najmrži. Još jedan dan sam stariji, a u ovim godinama čovjek već počinje razmišljati o tome kako je mladost na izdisaju ili je već prošla. Opet ovisi o tome kako gledaš.
Današnje jutro nije osobito lijepo. To je valjda zbog ovih promjena vremena, a osim toga prvu stvar koju sam učinio (naravno nakon jutarnje higijene i pripreme kave - op.a.), bilo je detaljno proučavanje telefonskog računa. DAMN!!!!!!!!!!!!!
Jedva čekam da i u Vinkovce dođe ADSL. Mislim ovo stvarno nema smisla. Moja obitelj (Alberta, Mirta & moja malenkost) je prošli mjesec (mjesec lipanj) na internetu provela ukupno 1319 minuta i 19 sekundi. S obzirom da nam naš krasni HT svaki poziv zaokružuje na veći broj, to je u računu ispalo 1395 minuta. Dakle samim zaokruživanjem HT nam je svojom voljom naplatio 75 minuta i 41 sekundu više nego je to stvarno potrošeno. (kaže se: HT nam je UKRAO xy minuta i z sekundi – op.a.). Kako je prema računu cijena jedne minute 0,15 kuna, onda jednostavnom matematičkom operacijom (mogao si napisati i kraće: množenjem – op. a.) dolazimo do podataka da nam je HT zaokruživanjem mrtav-hladan uzeo 11,375 kuna, što je malo manje od kutije cigareta (Ronhill Lights – op.a.). Dakle, HT svojim dobrotvornim radom odvikava svoje korisnike od pušenja i sprječava nastajanje raka.

Predlažem novi reklamni slogan čelnim ljudima tvrtke – 'Postanite HT-ov Mali+ korisnik i ostavite pušenje' ili 'Svakom minutom na interentu ostaje Vam manje novaca za cigarete! Mi brinemo za Vas – HT'

Doduše nisu svi HT-ovi korisnici ujedno i konzumenti duhanskih prerađevina. Stoga predlažem da ova renomirana tvrtkama pravi dvije vrste reklame. Osim ove gornje može bit i slijedeća namijenjena anoreksičarima & bulimičarima - 'Postanite HT-ov Mali+ korisnik i ostavite se hrane' ili 'Svakom minutom na interentu ostaje Vam manje novaca za jelo! Mi brinemo za Vaše zdravlje – HT'

Inače kad sam spomenuo da cijela obitelj ide na Internet red je da spomenem nekoliko stranica koje se nalaze u fejvoritsima koje pojedini član obitelji posjećuje. Svakako najzanimljiviji sajtovi su oni od naše Alberte (četveregodišnji odnosno najmlađi član obitelji – op. a.). Riječ je samo o dvije stranice i to: Barbie i Polly Pocket. Inače ćutim u sebi veliku dozu odbojnosti prema Mattelovim proizvodima, no uz dijete sam shvatio da stranice i nisu tako zatupljujuće. Začudo uz zabavu djeca tu mogu dosta toga i naučiti (ej. Mattelovci hoćete platit ovom frajeru nešto za besplatnu & pozitivnu reklamu – op.a.).

Mirta, inače uposlena u kući kao moja bolja polovica (nikad mi nije bilo jasno odnosi li se to 'moja bolja polovica' na polovicu od glave do struka ili od struka do nožnih prstiju op.a.), posjećuje razne stranice. Ne znam, ….. štajaznam….ono….zapravo teme koje mogu zanimati samosvjesnu ženu na pragu tridesetih. Ako ste kojim slučajem u toj skupini onda znate o čemu pričam, ako niste onda se raspitajte što predstavlja interesnu sferu samosvjesne žene na pragu tridesetih.

A ja…..ja posjećujem hrpetinu stranica. Pogledajte samo linkove s desne strane i vidjet ćete neke od njih.

Eh da da ne zaboravim- Uklčjučih se (opet – op.a.) u D'n'D ekipu, ali o tome nešto više u sutrašnjem broju 'Jutarnjeg prišta'!!!!!!!!!!

- 11:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>