srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
blog bi se mogao najkaraće opisati kao kratak blog koji bi trebao davati informacije. kratke.
iz mog života.
ako to ikoga uopće zanima.

Linkovi, veze, vezice, pertle & žnjiravci
Septica

Balkanidjani - dogodivštine iz dragih nam Vinkovaca na hr.soc.grad.vinkovci

Zaigraj i ti Belu ako nemaš četvrtog uživo

Nikola Pećina & Loše Sjeme

Mizar, Anastasia, Kismet, Padot na Vizantija na jednom mjestu

Pirates! - legenda Sida Meiera će opet oživjeti

Brojač brojeva koji broji brojke ljudi koji nemaju pametnija posla nego doć vamo


Free Hit Counter

Shu-pac
05.07.2004., ponedjeljak
Svaki početak je težak! Čitaj: uku*cu!

Danas sam se probudio. Teško. Je*i ga treba ić' radit. Doduše za sve je kriva moja supruga koja me je ulovila na foru pa smo se igrali do negdje pola dva u noći. U ovim godinama spavanje od 5-6 sati počinje predstavljati problem. Stoga i jesam sad sjeban na poslu. Zato sam se i ufatio sada radit svoj blog.

Inače želja mi je prenijeti neke dogodovštine iz svog privatnog života, kojega nekad imam, nekad nemam. Znaš ono: Get a life!

E pa ja ga getam kad god stignem i svoj mali privatni ujnivers nedam nikom. Možete samo čuti detalje.

Trenutačno se psihički spremam za koncert Septice - "Open eir nastup ispred Gimbulje & nekadašnje Ekonomske". Doduše iz perspektive starijih (neki od njih su već razdužili kašiku) građaninininininininina ovog grada u kojem rijeka teče kako vjetar puše, ta zgrada bi se trebala zvati Brodska Imovna Obćina, ali ja ću je uvijek pamtiti ko Ekonomsku. Vjerojatno će malđe generacije tu zgradu pamtit nekako drugačije, jer je*i ga za njih je Ekonomska na Kanovcima. Ko što ću Vrgovo uvijek pamtit ko Vrgovo (tamo di je danas Kvačak) ili ko što će Mađarska škola uvijek biti Mađarska škola, a ne tamo neki dom HŽ-a. Je*i ga. Taki sam i gotovo. Sukob generacija, što li već?!?

Daklem spremanje za koncerat je počelo. Psihičko. Zbog winampa na kompjuteru i dijete je već naučilo neke stihove. Moja četvereogodišnja Alberta je neki dan trčala kroz stan i pjevušila "Jesu'l ovo ženske gaće? Nisu to su moga ćaće!". Iz tog razloga mi Mirta (supruga - op.a.) non-stop grakće.
Kaže: "Zamisli da to počne pjevat u igraonici!"
Reko:"Zamišljam"
Pita ona:"I? Kakva je slika?"
Reko "U boji!"

Mislim, ne moš ti sa djecom. Da sam i ja slušo sve što su mi starci savjetovali nikad ne bi učinio neke stvari u životu. Recimo ne bi bio na polufinalu svjetskog prvenstva u Francuskoj - Lyon - Hrvatska-Njemačka 3-0. Kad se samo sjetim kad sam nazvo kući iz Lyona s jedne telefonske govornice. Stara, samo što nije doživjela infarkt, trećeg stupnja, s natruhama četvrtog. Al, eto bilo i prošlo. Uopće ne mislim da bi moja Alberta bila predmetom sprdnje kad bi zapjevala Septicu u igraonici (možda već pjeva - op.a.), nego prije zavisti od druge djece koja u igraonici, gotovo sva, znaju hitove od "Ona tri idiota s Nove TV" i sličnih instant-proizvoda u Hrvata.
S druge pak strane uopće joj ne smeta kad Alberta pjevuši refrene od Nick Cave-a, koji je inače poznat po čednim tekstovima. Eh je*em ti poštenje. Ne smije pjevat o gaćama, a može kad levat sapuca ciglom u glavu Kylie Minogue, ili pak uđe u birtiju i poubija dvadesetak ljudi.

He,he......... nije da mi nije drago kad znam da voli pravu glazbu. Alberta naravno.

Štajaznam. Dosta je za početak. Mislim svaki početak je uku*cu i 99% sam siguran da je i ovaj uku*cu, ali nekako moraš krenut. Dokle će ić, .......ha vidjet ćemo.

Aj pozdrav uz već legendarni Živijoooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!

Vaš Shu-Pac

- 14:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>