<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Don't you remember? You told me in December that a boy is not a man until he makes a stand. Well, I'm not a genius, but maybe you'll remember this; I never said I wanted to be a man.

* Kad dobiješ ono što želiš, tek tad shvatiš da to ne želiš.. Ironija, zar ne? Stvarno previše tražim. Joj, kako bi htjela to promijeniti. Možda ne tražim toliko puno. Možda tražim samo jednu stvar. Ma tko će znati kad ni sama ne znam. Evo, opet ja i moje besmislene i glupe nepoznanice. *

Danas nije osobitno lijep dan. Baš je neko šugavo vrijeme. Tako jadno i bezlično. Mrzim to. Na svu sreću, vrijeme mi nije utjecalo na raspoloženje, cijeli sam se dan smijala. To je dobro. Očito da se imam zbog čega smijati. smijeh
Kako se ljudi mijenjaju na gore. Toliko ljudi postaje bahato. Šta je u toj bahatosti? Koja je svrha toga? Time samo iživciraš ljude oko sebe. Tako je i meni danas ta bahatost digla živac. Grrr..
Jedva čekam europsko! Stvarno jedva jedva čekam. Ples je odličan. Baš sam zadovoljna. smijeh
Image Hosted by ImageShack.us


Hmm.. Nemam baš inspiracije za dobar post. Sve je nekako (opet) postalo monotono. Ma tako uvijek bude pa dođe neš novo. naughty
Odlazi onaj frend iz prošlog posta. Seli se! Šmrc..
Tako će mi faliti. Nemate pojma koliko. Baš sam ga zavoljela. I svi ga vole. On je takva osoba. Ima neku karizmu.. Falit će mi. Nadam se da ćemo ostati u dobrim odnosima.
Eto, šugav post, al jbg. Sljedeći put obećajem bolji. sretan

P.S. Da ne zaboravim; obećala sam Trevoru da ću staviti ovaj video na blog, lai ipak neću. Heh, ostavit ću link. Pa evo, zanimljiv "kućni uradak" Trevora, Karla i Borne. Pogledajte.

Šukica fino


20.02.2008.- Tipkaj-Tipkaj (13) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.