<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Danas sam neobjašnjivo dobre volje...

Ola...
Sredila sam malo boxeve!
Baš sam hepi zbog toga... smijeh
Sutra pišemo povijest, 10 lekcija od kojih sam 8 tek sada naučila u tri sata... Dobra sam belj
Ugl, osoba iz prošlog posta i ja se nismo pomirili, ali se nadam da hoćemo. To me više ne muči.
Sutra (uz povijest) vjerojatno pišemo i kemiju i nešto iz Francuskog. Joj... Pa kome se da učiti sada? zijev
Image Hosted by ImageShack.us


Danas sam čistila ormar u svojoj sobi. Wow koliko sam toga našla! Stare slike, igračke, neka pisma, svijeće koje sam prije skupljala... Stvarno svašta.
Sad bi trebala ići učiti još preostale dvije lekcije iz povijesti, ali mi se (kao i obično) neda, pa ću ići van. Da...
zubo

Frendica mi je donijela jedan CD s PREdobrom glazbom!
Cijeli ga dan slušam... pjeva
Jesam li napomenula kako volim svoje starke?
Neda mi se objašnjavat zašto, ali ih danas stvarno volim...
Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

Baš sam hepi dijete... Ne uvijek, ali uglavnom jesam...
Danas mi je mama rekla da sam (za razliku od ostale djece) se staaalno smijala kad sam bila mala i da nisam (gotovo) uopće plakala ni kad bi pala niti kad bi me neš bolilo. Još uvijek sam mala...
Image Hosted by ImageShack.us



Šukica fino


28.10.2007.- Tipkaj-Tipkaj (14) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.