<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Valjda će proći...

Ola...zijev

...Posvađala sam se s best frendom...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bed mi je zbog toga jer smo se posvađali zbog sitnice. Oboje smo bili živčani i jednostavno smo rekli neke stvari u krivo vrijeme. Valjda ćemo se pomiriti. Htjela bi da se pomirimo, samo što se oboje jedno drugome trebamo ispričati... A oboje smo preponosni da to učinimo...rolleyes

Prijateljima uvijek možemo reći neke stvari u povjerenju. nema (meni) draže stvari kod frenda/ice od povjerenja.
I stvarno me nervira kad se netko izbrblja jer tu nema opravdanja- i rijetko kad takve stvari toleriram.
Dakle, to je prva najbitnija stvar kod prijatelja...
Drugo, bitno da je dobar(dobra) i da je spreman(spremna) pomoći kad zatreba i... bla bla... Zapravo- svi to sve znamo. E sad, mene zapravo muči činjenica da smo se bezveze ozbiljno zakačili. Jer nitko nikoga nije izdao niti netko nije pomogao kad je trebalo... Mene sad ta svađa stvarno muči jer (iako svi govorili da će se brzo riješiti) iskreno mislim da se to neće brzo riješili...
Hoće, hoće... Treba misliti pozitivno... sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šukica fino


26.10.2007.- Tipkaj-Tipkaj (27) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.