<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Toše...Rest in peace...

Ola...
Evo, Jejena me tlači da napišem neku štafetu, pa evo...

5 stvari koje volim:
- Muziku - Bez toga ne mogu
- Ples - Ni bez toga ne mogu
- Frendove - Wow... najvažniji ljudi u životu!
- More - ... Neobjašnjivo posebna ´stvar´...
- Osmjeh - Najdraži izraz na bilo čijem licu sretan

5 stvari koje ne volim:
- Bahatost - Joj... kako me nervira kad je netko bahat! To je DEFINITIVNO najgora osobina...
- Lošu glazbu
- Prisiljenost - Mrzim kad se neke stvari rade na silu...
- Ptice - ne znam zašto, ali stvarno ne volim te životinje...
- Dosadu

5 stvari koje neznam a voljela bi znati:
- Više o rock glazbi
- Dobro svirati gitaru
- Koliki je svemir...
- Kako zaboraviti na neke stvari
- Kako zaista uvijek misliti pozitivno

5 stvari koje me fasciniraju:
- Moja profesorica iz engleskog - ta žena me stvarno fascinira! Uvijek je tako vesela, puna energije, strpljenja...
Puna života bezobzira na njene godine.
- Woodstock - Oduvijek sam htjela "proživjeti" woodstock....
- Ljudske oči - Jeste li se ikada baš zagledali u nečije oči? Zaista predstavljaju neku dubinu.. Najviše volim crne oči. Možda zvuči glupo, ali me oči stvarno fasciniraju.
- Japanski horori - kao što je i Jejena rekla; stvarno fascinirajuće. Bojim se vlastite sjene nakon što pogledam takav horor...
-

5 stvari koje zelim:
- Držati se nečeg što si zacrtam da ću učiniti
- Želim se "odljubiti" od njega
- Upoznati određene osobe
- Kad budem odrasla, želim voziti Harley Davindson motor...smijeh
- Otići jednom do mog najdražeg mjesta na svijetu (vidi neki od prošlih posteva)

5 stvari kojih me sram:
- Mojih prstiju - Prsti na rukama me nerviraju jer su kratki...
...Inače nisam sramežljiva osoba i nije me sram mojih mana. Glupo mi je glumiti pred nekime da sam nešto što nisam. Tako da me nije sram priznati neke stvari. I ako ne volim neke svoje mane, takva sam kakva jesam i ne želim se sebe sramiti...

Evo.. štafeta napisana. Uskoro ću napisati neki normalan post. Ovo sam pisla pod prisilom...belj

Šukica fino




17.10.2007.- Tipkaj-Tipkaj (39) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.