<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

...And all I do is miss you and the way we used to be...

Ola...
Evo, sjetila sam sa da imam blog, pa ono.. Idem napisati post. Reda radi...sretan
Lol...
Ajmo od nekud početi:
Hmmm...
U školi, razredu- nikad bolje! Stanje je vrhunsko---
Istina, ipak malo previše sranja radimo za svoje godine, ali sve su to čari sprdnja...naughty
Retro su nam zatvorili! eek Sad smo malo u palachu, no ipak, nije Palach Retro... baš mi fali... A valjda će ga uskoro otvoriti. Nervira me raspored, ali STVARNO me nervira! 5.10. mi je maloj roćkas. Ma... ja svačije rođendane pamtim... da...
D* i ja smo baš dobro. Mislim, lijepo nam je zajedno i tak...
Image Hosted by ImageShack.us

...
Osjećaji... Zeznuta stvar. Ponekad znaju biti zbunjujući, zapravo, uvijek te zbune. Ja sam uvijek imala problema s "riješavanjem" osjećaja. Zeznuta stvar... Nikad nisam znala šta da mislim kod nekih stvari. Ono, znate kako kažu "Slijedi svoje srce", ponekad ne znam šta mi srce kaže... Trenutno sam zbunjena. Nešto se čudno događa s osobom koju volim, prijateljicom do koje mi je stalo. Možda mi se samo čini, ali kao da se mijenja, udaljava...
Želim joj pomoć. Želim skupa s njom shvatiti što se događa oko nas. Ne družimo se baš dugo, ali dovoljno da shvatim koliko ju cijenim...
Jednom je rekla da se prijatelji ne trude dovoljno oko nje. Želim joj dokazati da nije tako! Želim se potruditi i biti s njom kad joj treba... Želim biti prijateljica...
Ona je ponekad tako tajanstvena. Nekad pomislim da nikad neću znati što je u njenoj glavi i to me zbuni... Totalno... A s druge strane- nekad zna biti najotvorenija osoba koju poznajem! Uglavnom je takva kad smo samo zajedno. U društvu je drugačija... Vjerojatno zbog nekad nepoželjnih osoba. Ne znam...
Imam taj neki čudni osjećaj koji ne mogu objasniti.
Zbunjena sam...
Image Hosted by ImageShack.us


Mrzim biti zbunjena! Kad postanem takva, odjednom se počnem ponašati kao malo znatiželjno dijete.
Počnem se sama zamarati glupim neshvatljivim pitanjima o životu koji me bacaju u još veću zbunjenost. Na svaku moju misao dodajem pitenje "Zašto"...
Kad sam takva, ne mogu više reći Don¨t worry, be happy i misliti to iskreno. To me ubija u pojam...
Život je kompliciran i neshvatljiv...
Zašto?
Image Hosted by ImageShack.us


Ona bi znala što treba raditi...
Ima jedna stvar kod mene, čudna i meni neshvatljiva. POnekad se jako brzo vežem za određenu osobu.
Uvijek mi ostane u sijećanju neka rečenica koju određena osoba kaže... Ta rečenica bude presudna hoću li se vezati za tu osobu...
Ona mi je nešto rekla, čega ću se uvijek sijećati...
Da...

Šukica



26.09.2007.- Tipkaj-Tipkaj (47) On/Off
Danas je bio Dein roćkas- bilo je ODLIČNO! No, neda mi se sad o tome...PREdugo je za pisati...

Ola ljudovi! Lol... neda mi se uopće više ić na blog.
Ono, škola je počela pa više učim, a kad ne učim budem na msn-u ili se trudim nažicat starce za van.
Grrrr...ne puštaju me van preko tjedna osim petkom! headbang
Dobro, prvi su me tjedan puštali, ali više neće. Lol... u pravu se, možda se napokon prihvatim knjige.
Joooooooj, prvi tjedan već 3 inicijalna pišemo- hrvarski, matka i povijest! Neeeee...cry
Hr sam cijelu godinu zaboravila, a većinu kontrolnih sam šalabahtere imala, matku sam TOTALNO zaboravila prem da mi je jedan on naj predmeta, a povijest- NIKAD NISAM NI UČILA! Koji k* će nama povijest? Ono, stara nam je profa (nažalost) ostišla. Mislim, svi smo je ful voljeli jer nas nikad niš nije učila. A sada je došla neka nova koja nas hoće SVEMU naučit. Al ono, u koliko je sati Karlo velilki srao---Hello???puknucu
Ma...dosta proklete škole... I da, sad još po ovim novim knjigama ne smijemo šarat. I, (kao velikodušni su) stavili su da nam škola počinje u 8:30, ali su nam zato svaki dan stavili predsat zako da je sad još gore- počijne u 7:45...
Debililililililililililililili...i oni se kao trude nama nešto olakšat!
Trebali bi razgovarat s Primorcem...

Ugll...neda mi se (opet) stvaljat slike...
Eto, napisala sam post, a sada (pliz) komentirajte...

Pussa svima!!!kiss

Šukicafino


08.09.2007.- Tipkaj-Tipkaj (62) On/Off
6.9. ću službeno imati 13 godina! Jeeee...=)

Ola ljudovi!wave
Kako je kod vas? Ova šugava kiše me ful nervira. Nekako, odjednom je postalo PREhladno...rolleyes
A da, u četvrtak mi je rođendan. 13... NAPOKON! smijeh
Ono, nije da sam neki ljubitelj rođendana, ono, muka su mi te proslave koje se mmoraju organizirati. Koliko se samo ljudi treba pozvat... Ma, neću ga najvjerojatnije ni slaviti. Promijenimo temu...
Odlučila sam da se neću nervirati oko nekih stvari, i onako sam već navikla da se baš te stvari meni događaju vrlo često, do sada- uvijek. Više od toga mi se neda govoriti. Danas je u školi bilo dosadno. Baš je nekako šugav ovaj početak školske godine... E da, vjerojatno ćemo (Hvala Bogu) ići na višednevni izlet sa razredomsretan. To mi je ful glupo jer u našoj školi nema puno takvih izleta i tih sranja...
Image Hosted by ImageShack.us

Jučer je grad bio PUN srednjoškolaca. Šmrc*...Sad više nema "Osmaša", sad su već "sredjnoškolci"... Šmrc*cry
Vrijeme PREbrzo leti. Još jučer sam bila 5. razred i... Da...
Baš sam danas razmišljala, cijelo sam vrijeme žalila srednju i uopće nisam htjela nikada ić u sredju i napustit osnovnu školu, ali sada... Baš je nekako gušt sve to- upoznat nove ljude, malo promijenit okolinu... Ali, imam ja još vremena za to! fino
Možda mi se samo čini, ali već mi je postalo dosadno vani... Ljeto je bilo ludo i super, ali... lol... Vjerojatno će me to proći (Nadam se)...
I da, svakako ću ovaj post iskoristit da pozdravim sve ljudove s kojima sam se upoznala-družila u Splitu-
Pussa!
kiss

Eto, nemam više šta za reći. Kome se da, neka mi se javi na msn (gore vam je, na vrhu prvog boxa) jer još nemam puno adresa, tek mi je jučer proradio msn... Nešto su me anti virusni programi zajebavali, ma...
Image Hosted by ImageShack.us


Pusse svima i komentirajte!kissbelj


Šukicapjeva


04.09.2007.- Tipkaj-Tipkaj (47) On/Off
Ma koja depra...Life is good!

Ola ljudi!
Prošlo me ono iz prošlog posta...smijeh
Mislim, ta me šugava depra držala pola dana, a prošla.
Tako uvijek bude... Ugl, počinje škola-
NEEEEEEEE!!!headbang
Opet isto svakog dana-
1. Get up
2. Survive
3. Go back to bed

dead
Da, da... Ljeto je završilo. Ovo ljeto (moram priznati) nije bilo loše, naprotiv!sretan
Joooj... ne znam šta da pišem. Ma ni slike mi se neda stavljat.
Budem ja napisala post kad se desi nešto novo... drukčije... Ah...cry

Idem sada...
Evo jedna pjesmica...
Posebna pjesmica!fino



Pussekiss

Šukicabelj


01.09.2007.- Tipkaj-Tipkaj (17) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.