<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Mijenjat ću adresu bloga...izluđuje me!

Oj ljudovi!
Vidite, duboke isprike za dugo ne pisan post...
U međuvremenu, dogodila se sranja, ali i positivethumbup stvari..
Onako; standarno.
E da, zašto mijenjam adresu? Je**te, pa PREduga je..!!!eek... ostavit ću vam komentare da znate koja je nova...
Inače, treninge imam po 4 sata na dan, prekosutra su kvalifikacije, u petak finale i tako...ma sere nam trenerica, svi smo napunili gaće jer smo čuli tko nam je u konkurenciji... strah me reći---
Ma, uspjet ćemo (yeah right)naughty
Ugl... Bed su mi ovi treninzi jer ne mogu vani s društvom...ma..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Joj, kak mrzim kad ljudi zbog utjecaja okoline mijenjaju mišljenje...
Kao što drugi sile na mijenjanje mišljenja... Dosta mi je nabrijanjih debila (ne svi) kad seru za Green Day...! Ok, zaista postoji još mnooooogo bolje glazbe koju slušam (čitaj; počela slušati), ali Green Day- kad čujem pjesmu, veže me za nešto, a tu je čar svega.... Glazbe, knjiga, frendova...pa i života... (počela sam s filozofijama...grhh...TRevor je kriv!)rolleyes
E da, počela je moja malenkost slušati Claptona, Queen, Doorse (to su noviteti pa čak i Azru (Da, da, Teja; priznajem da su dobri)
Ali...onako... za gušt nabijem svoj Green Day na iPod i ufuram se u svoj svijet...cerek
Kako fency ...hehe...smijeh


Ovo ljeto (za sada) su u planu 3 regate...Weeeeee...kiss
Dadada...jedrenje....dadada...lud
Moram kao i moja kraljica guštera napomenuti da sam se zbližila s nekim osobama...ma jojim te..!!!dead

E da, zaista sorry onim Vrapčanakama kojima se nisam javila dugo... sutra vas zovem (pux Baky, Nora)
I tako...
Još jedna stvar; 4. svibnja neću moći gledati premijeru Prirata s Kariba 3 jer imam prvenstvo...buaaaaah...a tako sam se veselila...no

Suzuki custom intruder...joj kako je dobar...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I ništa više za reći...
Ajde malo komentara (uzvratim kad stignem)
I ljubi vas puuuuuuuuno...kisssmijehsmijehsmijeh

Vaša
Šukicacerek


30.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (37) On/Off
Friends- least I though they are...

Prijatelji...posebna bića koja nam svaki dan čine posebnim!
Jadni oni koji ih nemaju, a jadniji oni koji misle da ih imaju...
Još jadniji oni koji ovo čitaju i ne shvaćaju da su jedni od njih...
Jadna onda ja...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oj ljudovi!
Vidite naslov i uvod. Da, danas ćemo pričati o prijateljima. Eto male prilike za dubokoumniji dio.
Nisam prva ni zadnja koja će o njima pričati; takve teme su nezaobilazne.
Dakle, neki dan sam išla na jednu plesnu predstavu.
I, vidim ja dvije cure, onako same se drže po strani, vidi se da su jedna drugoj jedine prijateljica.
Na drugoj strani, vidim hrpicu; grupu. Oni se smiju, zabavaljaju, grle...pa se i smiju "osamljenim" curama sa strane, prijateljicama...
Kasnije, kad je bio kraj pola predstave (pauza) jedna cura se rasplakala (u grupici), a njezini frendovi su je izbacili, potjerali. Bilo mi je ful žao cure, ali, mislila sam; postoji 100 opcija što se zapravo dogodilo. I tako, predstava je završila, a ja sam skužila da je u toj grupici moja frendica. I pitam ja nju šta je s tom curom? A ona kaže da je glupa i da ju je dečko u toj ekipi ostavio.
Dobro... Za par dana, rekla mi je ta ista frendica da se posvađala sa svima njima i da nije više u tom društvu, tada je shvatila kako joj ni nisu bili frendovi...
Razmišljala sam malo o one dvije cure koje su bile zajedno i kako su vjerojatno i dalje zajedno, negdje gradom šetaju, doma gledju filmove... A ekipica- se razbila. Sada jedni druge ogovaraju, nema više sprdanja i tih stvari. Naravno; jednom će ih opet biti...

Hmm...možda nije baš izjašnjeno moje mišljenje ovim gotovo nebitnim događajem.
Htjela sam reći da ponekada iz mnoštva "prijatelja" ne prepoznamo one prave, te ih možda, slučajno (jer nam se čine nebitni) "izguramo" van kao i oni u grupici.
Jednom sam takvu stvar napravila, a sada žalim, užasno žalim i 100% mogu garantirati da se neće ponoviti.
No kada osoba ponovi istu grešku, veliku grešku, više puta i ne bude istjerana iz "grupice"- time ostali članovi te grupe podržavaju ono što je učinjeno, što ih čini takvima.
Nažalost, jedna od onih za koje sam bila sigurna da je prava frendica, postaje član drugog svijeta- svijeta kojemu ne pripadam, svijeta koji ne pripada meni. A ostali, trenutni članovi "moga" svijeta? Pa... još nisam sigurna jesu li svi na broju... Hehe... Ma, samo želim reći da više neću dopustiti da me ITI jedna grupica (možda i nesvjesno) natjera da učinim ono što nije u redu. Možda će se i jednom grupica "mog svijeta" smanjiti na par osoba.
No, ako su zaista posebna bića koja nam svaki dan čine posebnim...sretna sam što ću ih imati. Naravno, uvijek će tu postojati hrpa ljudi koje ću i dalje nazivati prijateljima, no oni koji su u srcu...tu će i biti...
A danas-sutra, ista osoba koja ponavlja greške, shvatit će što je učinila i "grupica" će ju izbaciti.
Tada će joj glavom prolaziti iste misli koje sada iznosim. Ovog puta, neće se moći primjeniti ona rečenica "nikad nije kasno"...ponekad jest...

A sada, svim svađama, ogovaranjima, problemima i sličnim glupostima; okrećem leđa i živim za sutra...

shvatila što se događa,
ispravila greške,
pustila ih iza sebe i nastavila živjeti punim plućima...
jer; sutra je novi dan (...)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vaša
Šukicacerek



21.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (91) On/Off
What shell I say...??

Oj!wave

Imamo (frendice...an me) jedan blog u planu, ali ono; full cool (hehe) blogach s namjerom da...ma čitat ćete, još je u izradi.
Škola, pa; kako može biti? Sutra kontrolni iz matka (ufff..rolleyes), a onda vikend.smijeh
Thank you God! Ali (uvijek ono "ali") preko cijenjenog mi vikenda moram štrebat zemljopis i hrvatski, no ipak će se naći vremena za izlaske...naughty
Image Hosted by ImageShack.us


I tako... ne mogu reći da su treninzi ok jer...ma, riješit će se.
E da, 3.5.-9.5. je Europsko u Rijeci iz plesa (to sam u proiteklih nekoliko posteva 10 puta ponovila) i kvalifikacije su u Kristalnoj dvorani, a finale u dvorani mladosti. Da,da...jedva čekam... PREviše smo vremena (ne mogu reći trudanaughty), a nešto manje truda uložili u to da bi propalo.
Pa, to čekam... Samo bi bilo bolje da je u Austriji (hm..winksmijeh)
Ma, blebećem bezveze...
Image Hosted by ImageShack.us

Nagovorili me neki da napišem post, pa evo vam ga!
Mogla bi malo sredit blog, no imam važnijih stvari od sjedenja za compom; vrijeme je sve ljepše, proljeće je, dadada...cerek
I polako KRAJ ŠKOLE!!! Weeee... ljeto! Praznici, ekipe, tulumi, more, sunčanja, regate...smijehsmijehsmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Eto, dosta posta, nema dubokoumnog dijela, dodala nš u linkiće i blabla...bla...zijev
Idem sada štrebati matku, drugi vam put (onima kojima nisam) ostavim komentre...
Image Hosted by ImageShack.us


Pussekiss

Vaša
Šukicacerek



19.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (43) On/Off
Ti mi govoriš o ljudskoj gluposti; prvo detaljno pročitaj što sam ja napisala, a onda što si sve ti rekla...

Oj Ljudovi!
Hmm...na infi sam i ova neka punkerica mi je digla živce!
1. Green Day je punk! To što im je zadnji album iskomercijaliziran; boli me ku*ac! Jesi li ti curo poslušala njihove stare stvai? Kad su tek počeli s bendom? Nisi, stoga zaveži usta i poslušaj.
2. Jesam li ja u iti jednom trenutku rekla da je Hillary Duf punkerica? NISAM! Samo sam napomenula da riječi te pjesme opisuju trenutno stanje...
Osim toga, što "Anarchy" design znači da sam ja teška punkerica? Zaista, imam tek (skoro) 13 godina i stvarno sam PREmlada da govorim o pravom punku, ali anarhija? Jest to simbol punka, njihov (ili da kažem TVOJ) način života, no to je sranje ako se stvarno tako na to gleda. Mislim, na šta bi svijet ličio da svi rade svoje, sve što hoće?! Na NIŠTA! Stoga je to sranje dok se gleda načinom prave anarhije. Tim dizajnom i pojmom anarhije želim reći da imam svoj mozak i da mi nitko (pa ni ti PRAVA punkerica) neće srati tko sam. Ja san samo cura koja sluša nešto od punka, rocka, pa i od metala... Ne nazivam se punkericom, ali pošto glazbu koju najviše volim nazivamo (ne svi) PUNKOM, tako ću se predstaviti kad me netko pita o vrsti glazbe mog izbora...
3. Ne brišem takve komentare (već sam jednom prilikom rekla); be my guestsmijeh

Još bi se tu puno dalo pričati o tome, ali ako mi netko Stvarno dopizdi s tim sranjima o Green Day-u.
Pa se naslušaj Green Day-a (starih stvari) jer ću ti ga ja nabit u guzicu,zapravo neću-ja ne trošim energiju na glupe ljude...smijeh

Thanks na čitanju...
I da, Baky; to san ti našla na ovoj stranici...malo prokopaj...

Komentirajte i Pusse!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

"Dok zora sviće i mjesec se sjaji, između dva svijeta..."I will love them! People like that make me love them more...
so Thank you...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vaša
Šukicacerek


17.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (26) On/Off
101... ma vise ne brojim...

OJ ljudovi!
Hmm...mislim da je uzasno jadno prepricavati prvi dan u skoli; pa nije li dovoljno sto smo uopće morali ići u školu?! arghh...puknucu
Uglavnom...bilo je solidno!Image Hosted by ImageShack.us
E sad...poslije nastave smo išli u Stereo (club, dvorana..kako hocete)
Tamo je bilo neko glupo natjecanje...ma; zasto vam to pričam?
....
Ajme kako se trudim misliti pozitivno, ali kako?
Kada me ovaj tjedan pitaju neke predmeta, a MORAM dobiti 5, nervira me jedan frend, s bivšom BESTICOM malo pričam- malo ne (ma čudna je sada ta komunikacija naša), imam PREveliku zadacu za sutra a nisam ju ni počela pisati...i...i...ma... nije bitno...
Evo vam jedna pjesma, opisuje trenutno stanje....

Artist: Hilary Duff
Song: Why not ?
Album: Metamorphosis

You think you're going nowhere
When you're walking down the street
Acting like you just don't care
And life can be so sweet
And why you wanna be like that
Since there's nothing new
You're not fooling no one
You're not even fooling you

So walk a little slower
And open up your eyes
Sometimes it's so hard to see
The good things passing by
And there may never be a sign
No flashing me a light
I'm telling you to make your move
Or when the time is right

(So) Why not?
Take a crazy chance
Why not? (Why not?)
Do a crazy dance
If you lose the moment
You might lose a lot
So why not?
Why not?

You always dress in yellow
When you wanna dress in gold
Instead of listenin' to your heart
You do just what you're told
You keep waiting where you are
And what you'll never know
Let's just get into your car
And GO baby GO


(So) Why not?
Take a crazy chance
Why not?
Do a crazy dance
If you lose the moment
You might lose a lot
So why not?
Why not?

Ohhhhhhh
I can be the one for you
Ohhh yea
Maybe yes maybe no
Ohhhhhhh
It could be the thing to do
What I'm sayin' is
Ya gotta let me Go-o-o

You'll never get to heaven
Or even to L.A.
If you don't believe
There's a wayyyy

Why not?
Take yourself from the sky
Why not?
Spread your wings and fly
Oh!
It would take a little
And it might take a lot
But why not?
Why not?

Why not?
Take a crazy chance
Why not?
Do a crazy dance
If you lose the moment
You might lose a lot
So why not?
Why not?


Eto, sve od mene, sada moram ići ručati i učiti francuski (20 str.)Image Hosted by ImageShack.us
Pussa svima i mojoj Teji koja sutra dolazi u školu!kiss

Vaša
Šukicacerek


16.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (26) On/Off
100. objavljeni post...

Hi peoplesi!wave
Ako ste procitali zadnji post, nije mi bilo neta, ali; NeT iS In ThE HoUsE (now)!
Hmm...upravo sam gledala film "Karate kid 3". Nisam gledala prijasnje dijelova, ali ovaj je PREdobar! A i decko je sladak... Ajme, Barby, Znam da ces reci da nije, ali zraci onim...ma, onim sto smodanas pricale...
Uglavnom, film te bas potakne na razmisljanje! (pogledajte film, moja preporuka)
Kako nam se u zivotu stvari cine ULTRA teske, gotovo nemoguce za napraviti ili ostvariti. Ponekad bi dali sve za ostvarenje tog sna, pa cak i grubo igrajuci. Nije nista neuobicajeno tako razmisljati, svi pozelimo proci neke stvari precacem. Tako sam razmisljala o jednoj situaciji, jednoj "frendici" koja se spustila na jaaako niski nivo u vise navrata, onaj najnizi;
Ponizavanje drugih ljudi. Druga je stvar kada se netko zeza, pa "podbada" onu drugu osobu, no; gdje su granice? Ponekad ih ne vidimo, niti se trudimo pronaci ih, vec slusamo maliglas u nama koji nam govori sto treba raditi; savjest. Postoji problem, i opet; dva gledista savjesti.
Kada se pravilni izmjesa s nepravilnim, tako se izgubimo i poslusamo najlaksi (u vecini slucajeva) nepravilni. Tako je i ta nastavila s "podbadanjem" koje je ovog puta lose zavrsilo...nazalost, ne smijem reci kako. Presla je granicu...
... I tako, zgadila mi se, a moram nesto poduzeti. Frendice me uvjeravaju da igram njenom igrom; ignoriranjem, ogovaranjem, i svim sranjima koje spadaju u to. Zaista, to se cini najefikasniji i ucinkovitiji nacin, no je li ispravan? Nije... Ne zelim se spustiti na njen nivo i tako, pa cak i njoj, uciniti nesto lose, psihickim putem; mobing. Vjerujem da svi znamo sto to znaci, no to se gleda kao problem "odraslih" i kao PREteska rijec za sve sto se zbilo. No kada problem nas "velike djece" preraste u "odrasli" problem; situacija postaje drugacija.
Ne znam pratite li me, ali oni koji znaju sto se zbilo ce shvatiti point. Da...
Uglavnom, odlucih se ne spustiti na njen nivo vec igrati "fer plej".
Mozda zvuci depresivno, no i dalje imam isti stav i pogled na svijet; Don’t worry, be happy!smijeh

Odkad sam se vratila iz Splita, staaalno imam treninge, dva puta na dan, svaki put po 4 sata...Uff...bang Tako da sam pred neki dan imala blagu upalu odredjenih misica, no; aspirin je ucinio svoje...
Sutra skola; WHY?! Opet standarno mucenje i skolski problemi. Mislim da bi bas takvi problemi trebali biti jedini u ovim godinama; everything is posible!naughtyrolleyes

Thanks na komentarima, no mislim da ste mogli bolje... Ipak, nisam pisala gotovo tjedan dana... Uglavnom, da ne duljim, a i ne znam sto jos reci.
Komentirajte i puuuno vas ljubim...
Nema onog ... neki ne kuze znacenje...lud

P.S. Kao sto vidite u naslovu, ovo mi je 100. objavljeni post na mom blogichu! Jeee.... jos koji mjesec pa blogach slavi rockas, a tada vam spremam iznenadjenje...

Get your own countdown at BlingyBlob.com


Hehe... kako bi opet htjela biti mava... onako, u vrticu...tad se sve cinilo PREsavrseno...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vaša
Šukicacerek


15.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (12) On/Off
Moje PREdrage ludare...

OJ to the people!
Image Hosted by ImageShack.us

Da nadopunim naslov; Norchi & Baky... Te dvije carice! Danas smo bile vani,
u gradu. Isli smo na vrh Sv. Duje (ja po 10. a one 1. put)... Hehehehe... To ste trebali vidjeti! Nora se malo malo usrala visine, ali Baky; AJME MENI! Ja sam mislila da ce se onesvijestiti... Uglavnom, tako se one polako i strasljivo vuku po stepkama, kad odjednom odluce vratiti se. Vidis, dolaze neki cuite guys, a Nora odjednom bez straha opici prema gora i dere se Baky; Ajde, sta se bojis?!
Hehehe... to je dokaz koliko je zaista curama stalo do muskog roda...dada...
Pa smo se fotkali dok digitalcu nije nestalo baterije...smrc...zato su silovali moj mob...jadan...
Uglavnom, poslije su se njih dvije nesto "posvadjale". E tu svadju ste definitivno TREBALI vidjeti!
Ja sam se kidala od smijeha... Baky je vidjela svog profesora iz tjelesnog i sapnula Nori da je to on. A Nora se zadere njemu; Ej ti Bracaninu! Onda joj je Baky malo, ne bas namjerno, prst povukla i pincicu se zacrvenio, a Nora se stane derati; Mogla si mi slomiti prst! A Baky; Sta?! Sad ce mi taj prof srat raski, pa ce ona zvati pedagogicu,,,
Hahahahaha... Boze moj, kao Jerry Springer show! Doslovce... neda mi se sve pricati, ali sam se
KIDALA od smijeha!!!
(...)
Image Hosted by ImageShack.us

Moram vam reci da par dana (od sutra) necu biti na compu (duga prica), pa se unaprijed ispricavam
sto vas necu u to vrijeme komentirati... Nadoknadit cu to!
Hmmm... sta da vam pricam.... E da, THANKS na komentarima, ali mozete vi i bolje... PLease vise komentara, vise ce ih biti i vama... Unaprijed hvala...
Eto, ne znam sta da vam pricam...
Nora; Ajde pliz sta prije skini one fotke s digitalca pa mi posalji mailom...pliiiz, sta prije! I ja cu tebi...
Image Hosted by ImageShack.us

Trevor...

Vidite, TRevor se zali da ga ne spominjem u postu, pa evo, spomenut si. A sada mi dugujes komentare...
OBAVEZNO! Minimalno 15 komada...
Image Hosted by ImageShack.us

Ajde, ljudovi; idem sada...
Be puxed =)

Vasa
Sukica
Image Hosted by ImageShack.us


09.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (122) On/Off
Svi stavljaju ovakav naslov, pa bi bio red da i ja vama to zazelim...SRETAN USKRS!

Oj... hmm... dosadio je taj pozdrav, ma...wave
Bila sam jucer u Mastersa (to vam je nocni klub, kao Stereo u Rijeci). Uglavnom, bilo je super, ali su pustali CAJKE! eekBljak! Mislim, samo izvolite ljudi, slusajte to, no imajte toliko postovanja da preda mnom ih ne pustate, ok? Thanks...smijeh Uglavnom, bilo je sve ok, no bilo bi puno zanimljivije da smo u Rijeci, tamo bi bar nekog znala. Bila sam s Norom I Baky. Neke stvari nisu za javnost.. Preskocimo to..naughty Poslije smo isli u Cukarin (kafic) pa je luda Nora narucila sladoled kojeg nije ni takla vec ga smiksala s svim vrstama secera (light, crni, bijeli..) i s vodom... ma bljak... Konobarica nas je htjela izbaciti... ma...lud
Image Hosted by ImageShack.us

Sta ima kod vas? full me brine koliko toga moram uciti za onaj prvi tjedan u skoli... ufff... Zemljopis, Francuski, Matematiku, Hrvatski, Povijest... ufff...
Ne znam kako cu stici, a MORAM dobiti dobre ocjene... headbangJos imam po par puta na dan treninge jer imamo drugo Europsko!burninmad
(...)
Image Hosted by ImageShack.us

Bila sam danas kod u Imotskom (ubi Bozebang), ali ovog puta je bilo odlicno; dosle su neke dvije tipice pa smo se sprdali i novi peso je dosao Gari (Gara je NAJBOLJI pas na svijetu, uz Tobija, ona je njemacki ovcar) novi peso, njen sin Medeni... hehe... PREsmisan je! Samo bi se griza i liza...dada... mali je napaljen...haha...smijehsmijehsmijeh
Eto me sada doma, komentari me ne vesele...ah... sta ces...rolleyes
Uglavnom, da ne duljim...
Do slusanja, pusse!!!kiss
Image Hosted by ImageShack.us

Vasa
Sukicacerek


07.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (113) On/Off
Nova zurka...

Oj pripadnici ljudskog roda!!!wave
Image Hosted by ImageShack.us

Vidim nesto sto me zalosti; isti broj komentara kao i jucer... Trevore, sta jos setas psa? cccc...naughty
Dajte malo, mrdnite guzu... hehe... E da, Sada cekam Linu i Noru (inace, u Splitu sam) da dodju, ipak danas ne idu na Palmizanu... Yeeeee!!!wink Ali, razlog zbog kojeg ne ideu nije najbolji... ne smijem reci...namcorrolleyes
Danas mi se neda pisati dugi post, sorry, ali kad bude vise komentare dobit cete duuuuuuugi... hehe... pretostavljam da zelite kraci...dasmijeh
Image Hosted by ImageShack.us

Veceras idem u Mastersa s ekipom (valjda, mislim, ako Nora bude mogla ici). To vam je klub ovdje, disco. Prem da vise preferiram tulume na plazi ili "vanjski zrak i svijet" istrpit cu par sati u zagusljivom klubu s jadnom mjuzom (bolje im je da puste nes dobro)... hmmm... zato jer ce pozeljni ljudi doci... dada...smijeh
Kako jadno, sutra cu uludo potrositi dan! Kako bi radije bila u Rijeci na sutrasnji dan... zapravo, mozda i nebi.. ma... ne volim Uskrs...
Image Hosted by ImageShack.us

Ma... komentirajte me i pusse!kiss
Image Hosted by ImageShack.us



E da... evo jedan video... pjesma je strava..


Vasa
Sukicacerek


07.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (30) On/Off
nananana....tralalalala...

OJ ljudovi!
Pisem ja post i gotovo da ga cijelog napisem...kad odjednom mi se bloka net i svi prozori se zatvore!eekheadbang
Ma to je smece od Hr bloga... dada... VI! Ako citate ovo, znajte da bi vam sada najradje jeba.. sve po spisku!!! Mamu vam vasu!puknucupuknucupuknucu
Zivci su mi prikraju! Ovo vam nije prvi put djubrad jedna!!!!madmad
..........(nakon par minuta smirenja)................

Pocnimo ispocetka, totalno sam bila poludjela... ah..
Oj ljudovi!wave Sta ima? (Opet to pitanjeno)
Image Hosted by ImageShack.us

Jucerasnji dan; recimo da smo isli na Gornju Vezicu, cekali Ivinu ekipu (koja na kraju nije dosla) te isli na Vojak, zamalo se svi izbljivali zbog glupog soka do brusnice i fante, a onda otisli u grad u dobri stari mekic da nes popapamo. Jesam li spomenula da smo isli zaobilaznicom do grada? Anja nas je odvela u neku pripizdinu... Boze, presli smo cijelu pustinu i prasumu...E da, moramo se pohvaliti da nam je bus krepao i da je Iva dobila kaznu jer joj je pokazna istekla... Kakav dan...rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us

Imala sam inspiraciju za dubokoumni dio i sve sam napisala no kreteni djukelski su to sve...puknucu okokokoksmijeh... necemo se sada nervirati...wink
Zaista, dubokoumni dio je bio totalno poucan i po meni najbolji sto mi je dosao da napisem, no tada sam bila PREhappy, ali su me sada OVI iznervirali pa vam ne mogu napisati... sorry...no

Dan je PREkrasan, ja se spremam za moj Split!!! Jooooj... napokon cu vidjeti ljude koji su mi proslo ljeto ucinili jednim od THE BEST u ziviotu! Oooodlicni su svi u Splitu, tamo je totalno drukcije nego ovdje... dada... Ma ljubim vas svih!!!!smijehkiss

Malo mi se vraca raspolozenje... da... nesto sam happy... pa evo malo dubokoumnijeg dijela...da...yeswinksmijeh
Ma, zapravo sam PREhappy... nisat neuobicajeno za mene...
Yes! Dosao je i taj dan kada ja mogu reci da biti HAPPY nije nisat neuobicajeno za mene...
Napokon me je proslo razdoblje beda. Tada sam bila uvjerena da su se odredjeni promijenili, no ispalo je da sam se jedino JA promijenila. Kasnije sam nesvjesno pocela to mijenjati na staro, a sada svjesno govorim da sam u POTPUNOSTI ona stara (kako ni neki rekli) opicena, spaljena, luda , smjesna, vesela... Sukica
Divan osijecaj... To je kao da sam tek sada shvatila tko sam... dasmijeh
Naravno, tu su posljedice, posljedice koje zivot znace. No vjerujem da ce same uvidjeti da je najbolje da se vrati na staro...dawink
LJubav? DA... tu je, uvijek prisutna... bila i ostala najljepsi osijecaj! Sada kada nije uzvracena, ne briga me... I dalje ju zelim osijecati. Ona nas iz dana u dan cinu boljom i sretnijom osobom.. Kao da zivimo za trenutak kada ce nam se pogledi susresti, kada ce se skunde pretvoriti u vjecnost... Mnogi ljudi su uvjereni da su zaljubljeni, ali nisu... LJubav je rijetka pojava, a zato je i tako dragocijena! Dosta je onih tuznih izraya na licu zbog neuzvracene ljubavi... Jednom ce biti... jednom hoce... to nas definitivno cini boljima! Nije li najljepse cuti one dvije rijeci koje (zaista) zivot znace; VOLIM TE...
Koliko samo slika, pjesama, prica, drama, odjece, hrane... ima s logom bas te dvije rijeci? Puno, ali nikada PREvise!cerek
Voljeti znaci letjeti suncanim danom ispod duge, navecer doci do zvijezda, taknuti mjesec, uciniti sto pozelimo... s osobom koju volimo...
Mozda nije lijepo voljeti, ali ne biti voljen od te osobe, no sama cinjenica da nas ipak NETKO na ovom svijetu voli je divna...
Mnogi su imali hrpu cura/deckiju koje mozda nikada nisu stvarno voljeli... takve zalim... ah... sta da vam kazem; volim voljeti! Kao sto sam jednom prilikom jednoj osobi rekla; najljepse se osiujecam kada sam zaljubljena... a vi? Probajte... Proljece je!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Eto... ipak sam nasla svoju inspiraciju i povlacim sve sto sam na pocetku napisala..ali; probajte da se ne ponovi?smijeh
OK...Idem ja sada, moram se spremiti... See ya tonight...
Make love not war...cerek

Volim vas SVIH! A pogotovo onoga koji me cini sretnijom iz dana u dan...kiss

Vasa
Sukicacerek



06.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (21) On/Off
Thanks to DJ Dodo na banneru!!!

Oj Ljudichi!!!wave (Opet pisem
nepismeno
)

1. THANKS DJ dodu na odlicnim bannerima... Care! Banneri su vam u boxevima, a i Dodov je... pardon; DJ Dodov.. thumbup A objasnjenje malog broja komentara je u tvojim komentarima...
I da; THANKS na komentarima...wink
Image Hosted by ImageShack.us

2. Trevor se zapalio (necu to micati s bloga TRevore...hehenaughty), a stanje s tom curom dobro ide... dada..yes
Danas sam pricala s njom i za sada je sve ok! Mozda tu bude nesto...ali (kao sto sam vec rekla) nemoj se PREvise nadati. Onako mala, u dubini duse nadanja su dopustena..cerek

3. Teja mi se vratila iz Novalje; bila je na sprovodu... Kaze da je to bila izuzetna zena i da je gotovo cijela Novalja dosla na sprovod... Jako lijepo!cerek
Image Hosted by ImageShack.us

Danasnji dan (koji jos ni nije gotov) tece u solidnom redu. Milsim, ocjene (no big dealzijev), a drustvo... sve stoji! Samo, nekako mi je ovo PREobican dan...da, fali mu uzbudjenja, ma.. PREvise trazim.no
E da, Splite, stizem ti u petak!!! Yeeeeeeesmijehsmijeh... Napokon cu vidjeti Noru, Ivu, Jele (...) mozda i ekipu sa skijanja.. Ali; Linu i (drugu) Noru necu!!! Buaaaaaaaaaaah...namcor Idu na Palmizanu i tocno u termin dok san ja u Splitu, tako da cemo se TEK na ljeto vidjeti...smrc...headbangheadbangpuknucu
Dubokoumni dijelovi storije; NEMA trenutno.. Zapravo je bolje kada nema dubokoumnih dijelova, bolje reci, inspiracije za takav dio. Uglavnom budem pod pritiskom
uobicajenog teenagerskog stanja koje moramo izbjeci
(depra)... Tako da je sada sve OK!thumbup

HVALA svima na komentarima, samo tako nastavite...

Do slusanja...rolleyes
Image Hosted by ImageShack.us

Pussekisskisskiss

Vaša
Šukicacerek


03.04.2007.- Tipkaj-Tipkaj (70) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.