16.11.2006. / četvrtak

PRODUŽENI VIKEND DO PETKA....BUUU... (nemojte nikada imati produženi vikend,vjerujte izluditi ćete)

ljudi..evo ja vam javljam da sam ozdravila i da sutra napokon idem u školu....jedva čekam....pa doma mi je tako dosadno...neznam šta bi radila...izluditi ću....već mi tv ide na živce...stvarno ne znam što da radima...a kako sam danas bila na kontroli kod doktorice,tražila sam ju da mi napiše ispričnicu do četvrtak,jer bi ja u petak u školu jer ću doma izludit....imam bratića=dosadan,baka=zanovjetalo,mama i tata=ma bolje da ne pričam,sestra=zanovjetalo i jedino sam si dobra sa sestričnom PETROM(YOU ARE THE BEST PETRA!!!) nitko nema bolju sestričnu od mene...hihihihi...ima 16 god ak se neko zanima...al ugl...u subotu idem na rođendan kod best frendice i pozvat će dva slatkiša na rođendan...i sve će smjestit da radimo isto....ma javim vam se ja još u nedjelju da vam kažem kak mi je bilo...al ja već sad znam da će bit zaaaaakon!!!!
pozdrav od vaše SOAD girl....

I POZDRAVLJAM TOG JEDNOG SLATKIŠA!!!!!
MOŽDA OVO ČITA!!!!
PUSA TEBI IMENOM G...............
NEĆU DALJE...

...PUSA I ŽOFI,GRUBI I ZIZY
i nravno tom SLATKIŠU....

- 21:24 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.